Jens Skrevet 30. juni 2004 #1 Skrevet 30. juni 2004 Synes det er så mange negative tråder på samlivs sidene, så vil starte en hyggelig tråd. Så, hva gjør du for å gjøre din kjæreste glad?? Jeg synes det er kos og tenne stearinlys, lage yndlingsmaten hans, se på fotball sammen med ham, kjøpe små overraskelses gaver til ham, overraske ham med innkjøp av nytt sexy undertøy, skrive små lapper til ham, sende kjærlighets mailer, og smsèr...og hver dag få ham til å føle seg elsket av meg.
Gjest Lompa Skrevet 30. juni 2004 #2 Skrevet 30. juni 2004 :-) Bortsett fra det med fotball, er jeg og Jens helt enige her... Så ser han heldigvis ikke mye på fotball da. Han foretrekker å gå på kampene til Enga og se dem.Og da tar han med seg en kompis, så vi har litt tid hver for oss og, hvilket også er sunt. Gleder meg til neste Superbowl, da skal jeg lage i stand mat og litt snacks for ham og kompisene, mens JEG drar til enten moren min eller en vennine og har en jentekveld.
Gjest Gjesta Skrevet 30. juni 2004 #3 Skrevet 30. juni 2004 Jeg lager favorittmaten hans, skriver kort med noen velvalgte ord til han i blant, forteller han at jeg er glad i han så ofte som mulig... K
Gjest Ethereal Skrevet 30. juni 2004 #4 Skrevet 30. juni 2004 Kos og massasje, kjøper favorittsjokoladen hans for å overraske ham, sms når han er på jobb, bakte tacoboller til ham da han skulle ha jobbhelg med 12-timersvakter.... Ellers er jo høye hæler alltid velkomment her i huset
Jens Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2004 jøss... Ikke rart det nesten bare er negative tråder på samlivs siden. ser ut som om det bare er oss tre som jobber med å holde forholdet friskt!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #6 Skrevet 30. juni 2004 Sånn i hverdagen lager jeg middag og tenker altid på hva han liker. Sms med noen koselige ord, eller ringer han på jobb - sier : jeg elsker deg og legger på Passer altid på og ha sjokoladen hans i kjøleskapet, en kald øl venter på fredagen, spør han om jobben etc
Gjest Lompa Skrevet 30. juni 2004 #7 Skrevet 30. juni 2004 En annen ting som er morsomt og spennende, også for meg, er å oppfylle fantasiene hans... Evt å stå på kjøkkenet og lage mat når han kommer hjem, kun iført hofteholder,strømper og høyhælte sko. Og la ham stå bak meg og klå hemningsløst mens maten blir ferdig. Like deilig for meg og det...Dessuten.. :oops: det sies at kåte kokker lager god mat....kanskje ikke så rart at maten jeg lagde til bursdagen hans ble særdeles vellykket...?! :oops: :oops: :oops:
Jens Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #8 Skrevet 30. juni 2004 hi-hi.... For to uker siden inviterte jeg ham på date. Sendte ham en mail og spurte om han ville gå på date med meg den og den datoen. Kjøpte inn vin, vi tok ett glass, så bestillte jeg taxi og vi dro på en koselig restaurant, hvor jeg spanderte, og så dro vi hjem og koste oss.
Gjest Lompa Skrevet 30. juni 2004 #9 Skrevet 30. juni 2004 Herlig! Sånne ting er så enkelt og så utrolig viktig! Og frekke småting er jo like mye for oss selv...Men det varmer også ENORMT å se hvor glad han blir for å få et overraskende kort i posten,et som er skikkelig klisje, og utfylt med et par enkle ord om at " det er ingen grunn til å sende deg dette kortet annet enn at jeg synes det var søtt og at jeg elsker deg...." Sendte det i full fart på vei hjem for noen uker siden og det står fortsatt fremme i stua, så alle kan se det...DET gleder meg! :-) Og når jeg hører om folk som fortsatt gjør sånt etter 5..10....15...20...kanskje enda flere år...DA blir jeg hoppende glad, rørt og håpefull...
Arkana Skrevet 30. juni 2004 #10 Skrevet 30. juni 2004 Jeg lager verdens beste matpakker til ham (jeg er beryktet på jobben hans ). Lager middag han liker. Jeg gir ham komplimenter og sier jeg er glad i ham/elsker ham hver eneste dag. Jeg legger meg tidlig selv om jeg elsker å være oppe sent, fordi jeg vet han setter pris på det. Jeg tar oppvasken (eller setter inn og ut av maskinen da) eller gjør hans del av husarbeidet rett som det er, fordi jeg vet han blir så glad.
Gjest Lompa Skrevet 30. juni 2004 #11 Skrevet 30. juni 2004 Du må ikke gjøre for mye av hans del av arbeidet da, så det blir en vane....Fort gjort at han blir FOR bortskjemt og. :-)
Arkana Skrevet 30. juni 2004 #12 Skrevet 30. juni 2004 Du må ikke gjøre for mye av hans del av arbeidet da' date=' så det blir en vane....Fort gjort at han blir FOR bortskjemt og. :-)[/quote'] I know. Må passe på at han ikke forventer at alt er gjort hver fredag han kommer hjem. Men jeg jobber bare to dager i uka, så jeg føler at det er mer enn greit at jeg gjør mye mer husarbeid enn ham. Til høsten derimot begynner jo studiene, og jeg har allerede begynt å hinte ham om at arbeidsmengden blir betydelig økt, for ham.
Gjest Lompa Skrevet 30. juni 2004 #13 Skrevet 30. juni 2004 Hvis du foreløpig bare jobber to dager i uka, blir det jo litt annerledes,ja...Dere får ha lykke til med arbeidsfordelingen til høsten. Og hvis matpakkene han står i stil med sikleboka di (les:kokeboka) da skjønner jeg at du er beryktet på jobben hans ja... Maten jeg lagde til bursdagen til prinsen var forøvrig etter en av dine oppskrifter!;-)
Jens Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #14 Skrevet 30. juni 2004 kjæresten min legger seg alltid tidligere enn meg. Han trenger mer søvn. Kanskje det var en ide og begynne å legge meg sammen med ham?Da blir han vell glad......godt tips, hvem det nå var som kom med det.
Arkana Skrevet 30. juni 2004 #15 Skrevet 30. juni 2004 Jepp, de står i stil De har kantine på jobben, men de har ikke god mat og det er totalt overpriset, så alle tar med seg matpakke. Og mens de fleste blar opp nugatti- eller salamiskiver kommer min kjære med pasta/skinkesalat, baguetter med små kjøttboller og rødbetesalat, omelett på skiva, sommerskinke med potetsalat, rundstykker med egg og salami +++ Veksler mellom forskjellige brødtyper, baguetter, rundstykker, tebriks osv, alltid salat og masse grønnsaker på, og frukt eller yoghurt ved siden av. Da vi skulle ut og spise med andre kolleger + partnere så spurte alle meg om det var jeg som laget de matpakkene og om jeg ville lage til dem også. Kunne sikkert tjent godt på det.
Lala Skrevet 30. juni 2004 #17 Skrevet 30. juni 2004 Joda gjør det meste som er nevnt her selv, men en ting lurer jeg på.. Får dere samme behandling tilbake? Evt hva?
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #18 Skrevet 30. juni 2004 Jeg spurte han i stad, om hva jeg kan gjøre som gjør han veldig glad.... Svaret jeg fikk var: Klipp plena Ikke så vanskelig og tilfredstille med andre ord *le* Ellers gjør jeg seff masse annet, men tror det at en klem og et smil er det beste jeg kan gi han. Da blir han jo sååå glad
Jens Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #19 Skrevet 1. juli 2004 Får samme behandling tilbake men på hans måte. Dvs, er det noe som skal ordnes fikses, gjør han det for meg før jeg har rukket og spørre. Da telefonen min gikk istykker, kom han hjem neste dag med ny. Han passer veldig på meg, og elsker og sitte på kontoret sitt og pusle med papirarbeidet mitt. Da sitter han dere inne kry som en hane, og han er så søt, for det lyser, jeg er mann, og ordner opp i mannetingene, av ham. I helgen står han alltid opp litt før meg, og etter en stund hører jeg han lister seg bort til sengen min, med ett glass brus med isbiter som jeg kan drikke av når jeg våkner. Så, ja, han gjør absolutt søte ting tilbake. Tror bare jenter og gutter gjør det litt forskjellig.
Gjest Lompa Skrevet 1. juli 2004 #20 Skrevet 1. juli 2004 Joda, får absolutt tilbake, men som Jens sier: vi gjør det vel på forskjellige måter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå