Saraa82 Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Etter en dessverre mislykket ICSI (1. forsøk), fikk jeg mensen 16. juli. Jeg trodde (følte på kroppen) at jeg fikk eggløsning rundt allerede 27/28. juli, bare 11-12 dg etter mens. Vet ikke om det er mulig? Tok el-tester da jeg EGENTLIG forventet el, dvs fra 29.juli, til sammen i 4 dager etter hverandre, men de ble aldri positive. Nå i dag, 20 dager etter mensen, fikk jeg positiv el-test. Er det flere som har opplevd så stor forskyvning? (Jeg håper selvsagt den positive el-testen betyr at jeg på mirakuløst sett har blitt gravid på naturmåten, fordi jeg kjente noen rare stikninger for en liten uke siden, men jeg tviler veldig sterkt)
Saraa82 Skrevet 5. august 2014 Forfatter #2 Skrevet 5. august 2014 Etter en dessverre mislykket ICSI (1. forsøk), fikk jeg mensen 16. juli. Jeg trodde (følte på kroppen) at jeg fikk eggløsning rundt allerede 27/28. juli, bare 11-12 dg etter mens. Vet ikke om det er mulig? Tok el-tester da jeg EGENTLIG forventet el, dvs fra 29.juli, til sammen i 4 dager etter hverandre, men de ble aldri positive. Nå i dag, 20 dager etter mensen, fikk jeg positiv el-test. Er det flere som har opplevd så stor forskyvning? (Jeg håper selvsagt den positive el-testen betyr at jeg på mirakuløst sett har blitt gravid på naturmåten, fordi jeg kjente noen rare stikninger for en liten uke siden, men jeg tviler veldig sterkt) - kan legge til at jeg i dag tidlig begynte på nesespraykur, skal til med nytt forsøk snart. Vet ikke om det har noe effekt på LH-stigning..
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Ja, slik klussing med hormonene kan fint kjøre syklusen din på ville veier. Anonymous poster hash: b863e...725 1
Harlekin Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 (endret) Har du tatt graviditetstest? Gjør det før du sprayer mer, da man ikke skal bruke Synarela og lignende medikamenter som gravid. Nesesprayen vil ikke kunne vise "falsk positivt" på EL-test, dette er jo medikamenter som skal sette deg i kunstig overgangsalder. Men du kan selvsagt ha eggløsning nå likevel. Forøvrig er det fint mulig å få eggløsning på dag 11-12 i syklusen. Jeg har eggløsning som standard på¨dag 12. Hvis du ikke er gravid nå, lykke til i neste forsøk! Endret 6. august 2014 av Harlekin 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå