Gjest Huff, jeg ringte spåkone Skrevet 30. juni 2004 #1 Del Skrevet 30. juni 2004 Føler meg litt dum, for jeg ringte en spåtelefon i går. Fant nummeret på tarotnorge.no. Jeg spurte om "kjærligheten", og hun sa masse som stemte. Noe av dette kan imildertid være ren gjetning, som at jeg tenker på en mann osv. (Ja, hvorfor ringer man?) Andre ting ville kanksje ikke være så enkelt å gjette. Men uansett treffsikkerhet har disse "spåkonene" åpenbart opparbedet seg mye psykologisk innsikt. Hun gav meg slike "KG-råd" om å la han jakte, sende mindre meldinger osv... Hun sa at vi helt sikkert ville bli sammen, det lå i min skjebne osv. Og han ønsker det... Må innrømme at jeg lurer på hva jeg har brukt to hundre kroner på. Har prøvd synske osv før - på internett - og føler at det har vært bedre! Har noen fått "full klaff" med disse teletorg-spåkonene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 1. juli 2004 #2 Del Skrevet 1. juli 2004 Føler meg litt dum, for jeg ringte en spåtelefon i går. Fant nummeret på tarotnorge.no. Jeg spurte om "kjærligheten", og hun sa masse som stemte. Noe av dette kan imildertid være ren gjetning, som at jeg tenker på en mann osv. (Ja, hvorfor ringer man?) Andre ting ville kanksje ikke være så enkelt å gjette. Men uansett treffsikkerhet har disse "spåkonene" åpenbart opparbedet seg mye psykologisk innsikt. Hun gav meg slike "KG-råd" om å la han jakte, sende mindre meldinger osv... Hun sa at vi helt sikkert ville bli sammen, det lå i min skjebne osv. Og han ønsker det... Må innrømme at jeg lurer på hva jeg har brukt to hundre kroner på. Har prøvd synske osv før - på internett - og føler at det har vært bedre! Har noen fått "full klaff" med disse teletorg-spåkonene? Jeg ringte elisabeth haugen en gang (hvis du vet?). Hun fortalte meg om min eks (som jeg da var sammen med) at jeg ikke burde være sammen med han, fordi han var kynisk og dominerende. Hun rådet meg til å ikke gifte meg med han hvis det skulle bli aktuelt. Og hun sa også at det ville bli slutt mellom oss innen 1 mnd's tid...og det ble det :o Men det kan jo være at jeg tok til meg litt for mye av det hun sa og la opp til mye av dette selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 1. juli 2004 #3 Del Skrevet 1. juli 2004 Men det kan jo være at jeg tok til meg litt for mye av det hun sa og la opp til mye av dette selv. kansje det ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg også *rødme* Skrevet 18. juli 2004 #4 Del Skrevet 18. juli 2004 Huff, jeg ringte også.. Er det en stund siden nå, og har noe av det hun sa gått i oppfyllelse for deg? Hvem snakket du med? Jeg snakket med "Helle", fant henne på tarotnorge.no. Hun sa en del som stemte i forhold til han jeg er sammen med. Noe var såpass treffsikkert at jeg faktisk begynte å tro at hun faktisk kunne "se" ting. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huff, jeg ringte spåkone Skrevet 19. juli 2004 #5 Del Skrevet 19. juli 2004 Ringte faktisk samme person. Hovedpoenget hennes var at jeg skulle bli sammen med denne mannen, og det har ikke skjedd ennå. Det er ikke så lenge siden jeg ringte da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 19. juli 2004 #6 Del Skrevet 19. juli 2004 Ringte faktisk samme person. Hovedpoenget hennes var at jeg skulle bli sammen med denne mannen, og det har ikke skjedd ennå. Det er ikke så lenge siden jeg ringte da. Kanskje sjansene øker hvis du ringer ham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huff, jeg ringte spåkone Skrevet 19. juli 2004 #7 Del Skrevet 19. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juli 2004 #8 Del Skrevet 19. juli 2004 Det er litt billigere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreamy Skrevet 19. juli 2004 #9 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg har en venninne som ringer spåkone hver måned. En samtale koster jo en formue. Jeg hørte på samtalen en gang hun ringte. Spåkonen: Er du litt nedfor idag? Venninne: ja kjæresten har slått opp. Spåkonen: ja, det ser jeg i kortene. Sånn fortsatte samtalen. Alle spåkoner er sikkert ikke slik, men dette var horribelt :o .. Det hjelper ikke hva jeg sier, venninnen min ler litt av det men fortsetter å ringe . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv-b Skrevet 23. september 2004 #10 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg ringte først til en som hadde mye rett id et hun sa (nesten litt skummelt) Så etter stadige oppfordringer til å få sjekket opp i hvor mange barn jeg kom til å få, ringte jeg en annen for å spørre spesifikt om det. Da fikk jeg til svar at hun da ville få opp alle svangerskapenemine, de avbrutte som jeg gjerne ikke visste om en gang. Alt i alt kom hun til to. Jeg har fem barn i dag, så man kan vel si at det ikke var klaff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huff, jeg ringte spåkone Skrevet 23. september 2004 #11 Del Skrevet 23. september 2004 :o Men jeg lurer på om hun begynner å få rett likevel, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2004 #12 Del Skrevet 25. september 2004 Hei. Jeg ringte spåtelefon når katten min forsvant,fant ut at da kunne jeg skjekke om de virkelig snakket sant,om de fant katten min. Fikk da beskjed om at de så katten,hun hadde det bar, jeg skulle bare la være å lete for det skulle komme en gutt med katten et par dager etter. Jeg lette forstatt med slo meg til ro med at ja jeg trenger ikke lete så mye,fikk beskjed fra spåmannen at katten var så redd at å lete ville være bortkastet. Så kom da dagen "gutten" skulle komme,mange dager gikk men ingen katt. Etter fem uker kom katten min hjem,vi hadde gitt opp alt håp og ble kjempe glade. Men et par dager til ute så hadde hun vært død,det var 24 minus grader ute i den tiden hun hadde vært borte. Det gikk jo bra til slutt med det de spådde stemte jo ikke,annet en at katten kom hjem tilslutt men 4 uker etter det spåmannen fortalte. Jeg trur det finnes folk som ser mer en andre,det har jeg sett bevis på,men den mannen jeg snakket med trur jeg ikke på. Under samtalen sa han ting som overbeviste meg da, men i ettertid tenkte jeg på det at det var alt etter hva jeg la i hva han sa. Jeg ringte noe som heter kilden og snakket med en som het per. Må bare si at jeg trur på at det er noen som kan "se",men ikke alle som gir seg ut for det kan det. God Helg alle sammen,nå er jeg snart ferdig på jobb. Kanskje dårlig skrevet dette,men det er vanskelig å gjøre to ting samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NOMADEN Skrevet 30. september 2004 #13 Del Skrevet 30. september 2004 Hvis man har for mye penger, er tarottelefoner og spåkoner en glimrende måte å bli kvitt dem på. Dette er reinspikka bissness og ikke noe annet. En bekjent av meg fikk låne et 820nummer og fikk inn Kr.120.000 på konto hver måned for å fortelle kvinner det de ønsket å høre. Nemlig at det går nok bra til slutt og du kommer til å møte en mann. Han fikk ingen klager. Telenor er veldig happy med usikre kvinner som ringer inn millioner på deres konto. Nei, kjøp noen flasker dyr rødvin og inviter ham dere drømmer om. Meg, f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huff, jeg ringte spåkone Skrevet 30. september 2004 #14 Del Skrevet 30. september 2004 Neimen, er det virkelig deg? NOMADEN! Kommer du en tur, da? Har god rødvin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke medlem enda.. Skrevet 16. oktober 2004 #15 Del Skrevet 16. oktober 2004 Ja, det ær inte lætt det hær.. Vissa ær totalt anti, tycker att det hær ær fantasi.Det ær først nær man upplevt något sjælv, som man kan førstå. Jag førstår i och før seg att det kan va vanskeligt att tro på något annat æn det vardagsliga, det vanliga och trygga.Om man tænker bara lite længre, om man tænker på varfør i huleste vi ær hær, jaja, atomer och sånt, men føre det, nær det inte fanns någonting, det fanns inte luft, det blev inte svart nær du stængde øgonen..vad var det? Ingen kan førklara det. Jag vet bara med meg sjælv att, vi har våran vardag, vi har våra liv och våra "små" problemer, men vad ær det som sæger att vi ær øverst på stegen? Vad ær det som har gjort att vi ær så totalt oødmjuka? Vad ær det som gjør att vi ær så innsjunkna i vår egen vardag, så rædda før å se? Vi ær alldeles før sjælvupptagna, kyniska. Vi har tappat ødmjukhethen før att vi øverhuvudtaget får vara hær. Ett liv ær kort, oændligt kort, och jag tycker det ær så synd att man inte vårdar det med respekt och tacksamhet. Jag vet inte om jag tror på gud, men något ær det. Min morfar var synsk, min farfars far var synsk, och jag har gjenom hela min uppvækst sett och hørt dom berætta om saker føre dom hænt. Det ær skræmmande, och tryggt på samma stund, att tænka på att våra næra, och andra, som ær døda, kanskje ser oss, kanskje ær med oss. Jag førstår att folk ær rædd før detta, att dom helst vill ty till det dom kjænner till, kan førklara. Men..jag tycker det att våga vægra tro på något annat ænn du ær van med, ær att gjømma seg.Att stænga før møjligheter att komma længre som mænniska. Vet att detta vill irritera, vet också att dem som er mest pågående er dem som er mest redd for å innse at den virkligheten dem skapt kanskje ikke er helt virkelig allikevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke medlem enda.. Skrevet 16. oktober 2004 #16 Del Skrevet 16. oktober 2004 Ehm...spåret kanskje litt ut her..ble litt engasjert jag.. POENGET var iallafall att det finns folk som kan se mer enn oss och kan hjælpa. Folk som viger sitt liv till detta, æven om det ær otroligt krævande..ingen vanlig 8-4 jobb nej...men...det finns tyværr massa folk som utnyttjar seg av detta, som utnyttjar och lurar folk før att tjæna pengar. De som annonserar på nett och i tidningar er oftast useriøsa. Jag anbefaler å forhøre seg blandt folk, dem som er seriøse og vet vad dem driver med, trenger sjeldent en annonse plass for å få "jobb". Dem har mer enn nok fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå