Gå til innhold

Facebookchat og tilgjengelighet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I høyre marg på FB, så står en liste over folk som er pålogga, og folk som er innaktive. Hvordan blir disse plukket ut fra resten av venneflokken? Det er jo kun en brøkdel av folk der. Er det mine liker-klikk og mine favoritter som kommer på denne "prioriterte" lista?

Jeg snoker en del på en fyr (jada jeg er en snoker, men det er jeg søren meg ikke alene om ;) ). Og han havner alltid på lista (til og med før vi chattet). Er det pga min snoking? Men det er jo noen random folk på den lista også. Folk jeg ikke klikker mye liker på eller chatter med. Kan hans snoking sees på min liste? Eller er det kun mine klikk som påvirker lista?

Anonymous poster hash: fcb5a...a61
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er noe særlig system. Har mange på min liste jeg aldri snakker med, aldri er innpå profilen til og aldri liker innleggene til.

Anonymous poster hash: 03e85...b5b
AnonymBruker
Skrevet

Snålt. For han står alltid på min liste. Pålogga eller ei. Lurer på om jeg er like synlig på hans liste :P

Anonymous poster hash: fcb5a...a61
Skrevet

De to-tre øverste på min liste er de jeg snakker mest med, og er mest inne på profilen til. De andre er veldig tilfeldig. Noen snakker jeg en del med, mens andre er slike som jeg aldri snakker med eller er inne på profilen til. Har blant annet lagt merke til at eksen min var øverst da vi ennå var kjærester (og snakket mye på chat osv.), men i tiden etter det ble slutt, og vi har sluttet å snakke, har han sunket lengre og lengre ned på lista. Vet ikke om det er tilfeldig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...