Gå til innhold

Venter han på at jeg skal ta kontakt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har møtt en hyggelig gutt 2 ganger. Han er ganske treg av seg, men svarer alltid positivt tilbake nårj eg sender meg meldinger. Gjerne med oppfølgingsspørsmål.

Planen var at vi skulle treffes helgen som var, men ingen av oss kunne likevel, men han sa at han kanskje kunne sent på lørdag når han var ferdig med det han skulle.

Jeg spør om vi heller skal ta det neste uke (altså denne uken) slik at han slipper å haste seg avgårde osv. Han svarer at det hørtes ut som en god ide. Jeg svarte ikke på dette.

Nå har jeg ikke hørt noe fra han siden… hva skal jeg gjøre? Venter han på at jeg skal ta melding? Eller skal jeg vente i noen dager til for å se om han tar kontakt? Vil ikke virke for masete.

Anonymous poster hash: 1fafb...977
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som mitt prosjekt det der :P samme greia. Vil møtes men satans treg på å sende første melding. Er allikevel tydelig glad for hver melding han får :P

Så jeg lar det bare surre og gå og se hva som skjer. Han liker vel rett og slett ikke å ta kontakt. Eller så er han ikke keen nok. For min del så tar jeg ingen avgjørelse før jeg vet hva han tenker.

Anonymous poster hash: 68045...008
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som mitt prosjekt det der :P samme greia. Vil møtes men satans treg på å sende første melding. Er allikevel tydelig glad for hver melding han får :P

Så jeg lar det bare surre og gå og se hva som skjer. Han liker vel rett og slett ikke å ta kontakt. Eller så er han ikke keen nok. For min del så tar jeg ingen avgjørelse før jeg vet hva han tenker.

Haha, huff da. Dette med overanalysering er så jævlig slitsomt. Eller dating generelt. Man blir SÅ usikker… Hvor lenge siden er det du hørte fra han sist? Tror jeg skal vente med å sende han melding. For hvis han faktisk vil se meg igjen, så sender han melding. Hva skal du gjøre? :)

AnonymBruker
Skrevet

Bor han i Rogaland? Kanskje samme fyr som ikke får bestemt seg hahaha.

Jeg sender melding om noen dager. Hørte sist fra han i helgen. Vet uansett at jeg ikke får møtt han før om nesten to uker.

AnonymBruker
Skrevet

Bor han i Rogaland? Kanskje samme fyr som ikke får bestemt seg hahaha.

Jeg sender melding om noen dager. Hørte sist fra han i helgen. Vet uansett at jeg ikke får møtt han før om nesten to uker.

Okey! Oppdater meg da :) Oslo her.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Du får spørre ham

Anonymous poster hash: 1eead...40c
AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis ikke samme haha.

Jeg får så mye bra tilbake på mine henvendelser (og små hint via FB) så jeg vet han virkelig liker at jeg tar kontakt. Han har også sagt han er en generelt tilbakeholden fyr. Så jeg tar det med ro og kontaker han snart igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Han skrev, du svarte ikke. Din tur :)

Anonymous poster hash: 297a6...b6e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han skrev, du svarte ikke. Din tur :)

Anonymous poster hash: 297a6...b6e

Det var jo ikke noe å svare på?

Gjest ashanti
Skrevet

Det var jo ikke noe å svare på?

Jeg hadde forventet et svar alikevel hvis jeg var han, men.. f eks "Supert! Da avtaler vi nærmere til uken, kom gjerne med forslag om dag/tidspunkt" eller noe i den duren..

AnonymBruker
Skrevet

Høres seriöst ut som han jeg dater. Også fra Oslo!
Håper ikke det er samme!

Anonymous poster hash: e3fcc...df9
AnonymBruker
Skrevet

Høres seriöst ut som han jeg dater. Også fra Oslo!

Håper ikke det er samme!

Anonymous poster hash: e3fcc...df9

Han bor langt herfra ellers når han studerer, så er ikke samme fyr nei. :/ Føler du at du har tatt mest initiativ? TS

Lurer på om jeg skal sende han en melding nå eller ikke.. :/

AnonymBruker
Skrevet

TS HER.. :( Dette fikk jeg til svar

"Har lyst, men vet ikke om jeg har tid. Jobber mye om dagen og skal på Øya og slikt" og etter det, reiser han til den andre kanten av landet for å studere igjen… så jeg hører vel ikke noe mer fra han. Tar hintet.

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg skrev tilbake "Vi tar det igjen neste sommerferie" så svarte han noen timer etterpå "Til høsten ;)"

Hva mener han med det?

AnonymBruker
Skrevet

hva får du utav å poste alle disse trådene både her og på diskusjon.no?

Anonymous poster hash: a1c8d...319
AnonymBruker
Skrevet

haha, jeg føler halvveis at jeg har dette problemet jeg også. Føler jeg vil snakke med ham hele tida. Han kontakter meg også, men de siste dagene vet jeg at han har vært veldig opptatt, men jeg greier ikke å la vær å sende meldinger! Så svarer han ikke så fort fordi han er opptatt, også føler jeg at jeg er masete.

Disse datinggreiene.... vanskelig altså!

Anonymous poster hash: 106e0...687
Skrevet

Ikke spill så spill! Bare ta kontakt hvis du vil - uten å være desp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...