Gå til innhold

Vasker truser - men får ikke vekk fittelukta.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker trusene separat med såkalt vaskemiddel for treningstøy på 30/40 grader. Likevel kjenner jeg trusene fortsatt lukter litt fitte.

Prøvde en gang å vaske trusene på 60 grader, men da ble en av trusene ødelagt med brennmerker. Har flere opplevd dette?

På de fleste truser står jo det du kan maks vaske de på 40 grader.

Anonymous poster hash: 778a5...bd6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ew.

Anonymous poster hash: ebc45...6a3
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, dette var useriøst. Brennmerke? På 60 grader? Hvordan skulle man få brent noe med vann tenker du?

Anonymous poster hash: ff52a...261
  • Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

bare 30/40 grader? Jeg tar på 70 grader. kanskje du kan prøve det?

Anonymous poster hash: 2e9f9...e91
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bløtlegg de i sterk eddik eller sitronsyre før vask.

Og finn ut hvorfor skrævsylta di lukter så mye, det kanskje er noe galt med den.

Anonymous poster hash: 3de44...549
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp undertøy i bomull, som tåler 60 grader.

Anonymous poster hash: eed4b...38f
  • Liker 4
Gjest Badebuksa
Skrevet

Det var da voldsomt til stygg språkbruk, du! Skjerpings. Vask med vanlig vaskemiddel på 60 grader (ikke hurtigvask) og bruk tøymykner som lukter. Og ta deg en dusj innimellom.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Undertøy skal vaskast på minimum 60 grader! Her vaskar eg det gjerne på 90 grader også, det går heilt fint!

Anonymous poster hash: c3be0...67b
  • Liker 3
Skrevet

Bruk vanlig vaskemiddel, og 60 grader. Du kan evt skru ned sentrifugeringen litt hvis du har mye blonder/sløyfer osv på dem. 40 grader er uansett uhygienisk lav temperatur på intimklær.

AnonymBruker
Skrevet

Runketråd eller?

Ingen damer skriver fittelukt om trusene sine…

Anonymous poster hash: d5d9c...d0e
  • Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Flesteparten av trusene mine er ikke i bomull. De jeg bruker til trening. Så der står det klart og tydelig på vaskeanvisningen maks 30 el 40 grader.

Men veldig rart. Den ene trusa som fikk brente flekker var 95 % bomull. Kanskje noe galt med vaskemaskinen.. At trommelen som er av jern varmes opp for mye og når trusene ligger der å har kontakt med jernet blir de litt brent?

Jeg dusjer hver dag så det er ikke fitta som er problemet.

Anonymous poster hash: 778a5...bd6
AnonymBruker
Skrevet

Vasker aldri undertøy på mindre enn 60°. Og bruker kun bomull.

Anonymous poster hash: 4770f...1bf

Gjest Hummels
Skrevet

Gjør det noe om det lukter fitte da?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det noe om det lukter fitte da?

Undertøyet kan kaskje selges med god fortjeneste (i følge en annen tråd), og så kan hun evt kjøpe nye hele tiden?

Anonymous poster hash: 60561...446

AnonymBruker
Skrevet

Undertøyet kan kaskje selges med god fortjeneste (i følge en annen tråd), og så kan hun evt kjøpe nye hele tiden?

Anonymous poster hash: 60561...446

Seriøst? :skratte: På Finn eller?

Anonymous poster hash: fe331...e27

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flesteparten av trusene mine er ikke i bomull. De jeg bruker til trening. Så der står det klart og tydelig på vaskeanvisningen maks 30 el 40 grader.Men veldig rart. Den ene trusa som fikk brente flekker var 95 % bomull. Kanskje noe galt med vaskemaskinen.. At trommelen som er av jern varmes opp for mye og når trusene ligger der å har kontakt med jernet blir de litt brent?Jeg dusjer hver dag så det er ikke fitta som er problemet. Anonymous poster hash: 778a5...bd6

Normale vaskemaskiner har ikke jern-trommel, men enten stål eller helst aluminium, med innslag av plast.

Eddik og tøyvask kan dere lese om i den tråden med hun som har fått gummibelegg på alt tøyet sitt. Eddik er ikke klesvaskemiddel.

Kjøp flytende Ariel og legg i bløt i en balje, over natta el. Og skyll ut vaskemiddelet før du vasker i maskina. Må du, så prøv et langt program på 40, eller så velger du et langt 60 graders program. Når du kjøper nye treningstruser så pass på at de kan vaskes på 60 grader så slipper du dette problemet.

Hadde vært fint å vite om du har brukt tøymykner vanligvis på trusene og hvilket vaskemiddel du har brukt. Biotex er jo og effektivt ved bløtleghing.

Anonymous poster hash: f5ce6...db1

• Liker 2
Skrevet

Bomullsundertøy som du kan ta på 60 grader. Dessuten er det ingen hunnkjønn som sier "fitte", merkelig trolletråd.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du må rett og slett vaske de på MINST 60 grader selv om de blir ødelagt. Truser av god kvalitet skal tåle det. Dessverre har lager de dårlige truser som ikke tåler 60 grader og man kan ikke klage fordi trusen er merket med 40. Men det er uhygienisk.

Anonymous poster hash: 3a9ef...383
  • Liker 2
Skrevet

Skrævsylta? ! Hahaha😂😂😂😂 Men ja, de må selvfølgelig vaskes på 60 grader.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man anbefaler 60 grader vask på undertøy. 40 grader tar ikke vekk bakterier.. Jeg vasker mitt på 60 grader uten det blir brennmerke. Har forresten aldri hørt om brennmerke på klær på 60 grader..

Anonymous poster hash: 0870a...4a3
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...