Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Og HVORFOR :wink:

Jeg har fått et gavekort på 200kr hos Esthetique, og tenkte å bruke det på en ny mascara. Men jeg vet ikke hvilken. Vippene mine er ganske lange fra før, men litt til skader ikke. Volum er heller ikke så dumt. Mascaraen skal ikke klumpe eller oppføre seg dårlig på noen måte...

Nå: bombarder meg med tips og glem ikke å si HVORFOR jeg skal følge akkurat DITT tips.

Videoannonse
Annonse
Gjest lmari
Skrevet

Maybelline Sky High Curves.

Fordi den faktisk gir volum og lengde til vippene, og fordi den ikke klistrer og klumper vippene sammen til små edderkoppbein.

Gjest Anonymous
Skrevet

lancome definicils - gir lange, voluminøse vipper! Jeg synes den er supergod, men smaken er som baken...

Gjest Ethereal
Skrevet
Maybelline Sky High Curves.

Fordi den faktisk gir volum og lengde til vippene, og fordi den ikke klistrer og klumper vippene sammen til små edderkoppbein.

Maybelline har gode mascaraer, men jeg skal få brukt dette gavekortet mitt hos Esthetique, da...

Skrevet

Jeg anbefaler også Lancôme Definicils. Den lover definerte vipper, men gjør mye mer! De blir lange, passe tykke og du ser rett og slett fresh ut. Lett å påføre er den også, og har ikke sånn tykk børste som jeg synes er ekkelt i hvert fall. Jeg har prøvd ALT som er av mascaraer, men denne tar kaka.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg prøvde Definicils en gang back in '93 eller noe slikt, og da fikk jeg ikke så godt inntrykk. Syntes den ikke var helt svart, og at kosten var hard.

Men det er vel ca verdens mest solgte mascara, så kanskje jeg burde se på den igjen. Jeg trenger noe som går raskt, til fest kan jeg dille og dalle lenge, men ikke til hverdags.

Jeg vurderer også Flextencils eller den nye Hypnose fra Lancome, eller Ultimeyes fra Dior...

Gjest Anonymous
Skrevet

Anbefaler Lancome Flextencils. Jeg har aldri hatt så fine vipper før! Fornøyd med den fordi:

-selv om den her helt ny så er det akkurat passe mengde mascara på børsten og jeg slipper å tørke av el.l før bruk.

-ingen klumper, dryssing, sammenklistring osv.

-vippene ser lange, fyldige og elegante ut.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Kjöp Dior's ULTIMEYES. (hvis den er å kjöpe der..)

Det er den beste jeg har prövd noengang. Den gir volum og lengde, uten at den har for mye maskara på börsten. Den klumper IKKE. Som sagt, den er virkelig värdt å pröve.

Har värt innom alle Lancome's, og er veldig fornöyd og sverget i flere år til Definicils. (Men Dior's er faktisk bedre :wink: )

Gjest Ethereal
Skrevet

Ultimeyes er notert! Men gir den noe annet enn lengde? Om morgenen liker jeg at mascaraen gir litt effekt allerede i første lag, siden det skal gå fort.

Skrevet

Du liker ikke Diorshow da? Har aldri brukt noen andre mascaraer som er så kjapp å påføre! Gir lengde og volum.

Gjest Ethereal
Skrevet

Hårbørste bruker jeg i håret :-? har ikke finmotorikk nok for Diorshow, tror jeg. Den skremmer vettet av meg...

Skrevet

Børsten er ikke stor da!! :ler:

Gi den en sjans i hvertfall!

Skrevet

Biotherms mascara er supre! Men jeg tror du har prøvd dem før?

Jeg bruker Open Eyes og er meget fornøyd, den gir lengde og bue og sitter til jeg tar den av. Fin svart farge også. De har også en volummascara som jeg ikke har prøvd.

Gjest Ethereal
Skrevet

Open Eyes er god, den hadde jeg nesten glemt. :oops: Den volummascaraen, Look Intense, er skikkelig dårlig, tørker ut fort og gir liten effekt.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Det er en fin morgenmascara ja! :wink:

Akkurat så mye på börsten at du ikke trenger å ta flere lag. Og den gir volum! ikke stor börste syns jeg, heller mindre.. For å svare på Ultimeyes spm :)

Skrevet

Jepp, kjøpte meg ny Open Eyes nylig i tax free, hadde nesten glemt den jeg også etter at jeg hadde en for et år eller to siden. Positivt å gjenoppdage den!

Og to uker etterpå var jeg ute og reiste igjen, og da hadde de på Gardermoen YSL False Lash Effect og Touche Eclat i pakke til 299,- så da måtte jeg jo kjøpe det og ..

Liker foreløpig Falsh Lash, men vet av erfaring at den tørker inn og er ubrukelig om en måneds tid.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har bestilt Shiseido Distinguish hos SN, så derfor får heller gavekortet brukes til noe annet...

YSL er jeg allergisk i mot, den får øynene mine til å renne. Egentlig synes jeg Maybelline har de beste mascaraene, for å være ærlig. Men variasjon er morsomt.

Gjest muffen2
Skrevet

Både Dior Show og Ultimeyes er forferdelige synes jeg!!

Fortell oss hvilken du ender opp med og hva du synes om den :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg endte opp med å bestille Shiseido Distinguish mascara fra SN i stedet :oops: Så får jeg heller bruke gavekortet ved en senere anledning. Jeg har siklet på den tidligere, men aldri kjøpt den. Den har liten kost, og skal etter sigende være nesten vannfast.

Mer følger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...