AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Jeg har ikke tilgang til noe treningssenter akkurat nå, så jeg trener hjemme etter treningsfilmer på youtube med egen kroppsvekt. Då jeg lurte på om jeg kan trene det samme hver dag ? Feks hvis jeg trener magen på mandag, kan jeg da trene magen på tirsdag eller må jeg ha en dag hvile mellom ? Anonymous poster hash: 1544a...692
Meridian Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 (endret) Det beste du kan gjøre for kroppen din er å varierer treningen hver dag. Du kan f.eks trene etter disse filmene dine annenhver dag, også gjør du noen annet som å jogge, gå tur eller noe for å få opp kondisen din også de dagene du ikke gjør stryketrening. Men det er selvfølgelig ikke farlig å drive med styrketrening hver dag om du tar det gradvis og forsiktig. Vi bruker jo kroppen vår hver dag, noe vi har gjort siden vi var små, men å plutselig begynne å hardtrene på noe man ikke har gjort før kan bli hardt for kroppen. Etter en tid venner kroppen seg til dette, og da gjør det ikke noe å gjøre dette hver dag. Endret 5. august 2014 av Bølle
EDM Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Du kan godt trene hver dag, men da må du variere muskelgrupper. Mandag: Mage Tirsdag: Armer Onsdag: Kondis Torsdag: Hvile Fredag: Mage f.eks
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Det beste du kan gjøre for kroppen din er å varierer treningen hver dag. Du kan f.eks trene etter disse filmene dine annenhver dag, også gjør du noen annet som å jogge, gå tur eller noe for å få opp kondisen din også de dagene du ikke gjør stryketrening. Det er vell kanskje det beste, jeg tenkte å trene overkroppen en dag så underkroppen neste dag, går det ? Anonymous poster hash: 1544a...692
Meridian Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 (endret) Det er vell kanskje det beste, jeg tenkte å trene overkroppen en dag så underkroppen neste dag, går det ?Anonymous poster hash: 1544a...692 Det er selvfølgelig ikke farlig å drive med styrketrening hver dag om du tar det gradvis og forsiktig i begynnelsen. Det viktigste er at du ikke skader kroppen din med plutselig hardtrenging. Vi bruker jo kroppen vår hver dag, noe vi har gjort siden vi var små babyer, men å plutselig begynne å hardtrene på noe man ikke har gjort før kan bli hardt for kroppen. Etter en tid venner kroppen seg til dette, og da gjør det ikke noe å gjøre dette hver dag. Du kan trene hele kroppen hver dag, så du får det mer jevnt, uten at det gjør noe, men du bør gjøre det forstiktig i begynnelsen så du ikke skader kroppen. Endret 5. august 2014 av Bølle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå