Gå til innhold

Elsker (date, ett eller annet) som ikke vil ha så mye nærhet...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg klengete. Vi sees veldig sjeldent, og når jeg først ser han vil jeg være nær han hele tiden.

Han er nok ikke så glad i mye nærhet, og for meg som er det, er det vanskelig å forstå, og føler jo litt at han ikke bryr seg så mye som meg? (Vet jo at ikke dette er en selvfølge, men...)

Kanskje det bare handler om sex? Og that's it?

Hva sier dere menn? (dere som ikke er så klåfingra? :)) Kan man være veldig glad i noen uten å nesten røre de? (Utenom sex da)

Anonymous poster hash: 78e7c...3d6

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Vet ikke? For meg er det veldig unaturlig å ikke vise fysisk nærhet til mennesker som virkelig betyr noe for meg. Når det er sagt, det tok noen tiår før jeg lærte å uttrykke meg fysisk, og jeg virkelig hater intenst å bli tatt på av mennesker jeg ikke kjenner. Frisører f.eks.

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke? For meg er det veldig unaturlig å ikke vise fysisk nærhet til mennesker som virkelig betyr noe for meg. Når det er sagt, det tok noen tiår før jeg lærte å uttrykke meg fysisk, og jeg virkelig hater intenst å bli tatt på av mennesker jeg ikke kjenner. Frisører f.eks.

Takk for svar :)

Han her er jo litt nær, han kan komme å kysse meg, holde litt rundt meg, men vil ikke kose mye, merker da at han blir ukomfortabel.

Er nok bare jeg som er ekstremt kosete.

Og på en eller annen veldig rar måte, tenner dette meg og, det at jeg må kjempe litt for nærheten... Ok, jeg er ikke bare klengete men sær også 😱😉

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke vet hva han "er" for noe, så er vel det hovedtegnet på at det bare er sex?

Anonymous poster hash: e935a...9aa
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke vet hva han "er" for noe, så er vel det hovedtegnet på at det bare er sex?

Anonymous poster hash: e935a...9aa

Jeg vet hva han er, men det var ikke poenget ;)

Og det vi har er ikke bare sex :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hva han er, men det var ikke poenget ;)

Og det vi har er ikke bare sex :)

Hvorfor skriver du "elsker, date, et eller annet" i tittelen da?

Anonymous poster hash: f0160...178

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skriver du "elsker, date, et eller annet" i tittelen da?

Anonymous poster hash: f0160...178

Jeg føler ikke jeg trenger å forklare meg siden det ikke var det tråden min var om, men siden dette tydeligvis er viktig så...

vi er ikke sammen, vi blir kanskje sammen, vi har sex, men ikke bare det. Så si meg hva vi er du! Er han daten min? Nesten kjæresten min? Hvordan skal jeg forklare han for at denne tråden skal gå videre? Oh my...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...