AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Jeg har en klatreplante som trivdes veldig der jeg bodde før. Der "klatret" den bortover kommoden den sto på, den kom ikke så langt men til enden. Her jeg bor nå har jeg strevd litt med å finne ett go-sted til den, men nå har den funnet sin plass og har nå begynt å klatre i/snurre seg rundt orkideen som står over en halv-meter unna. Hvordan den kom seg opp i orkideen er meg ett lite mysterium, men den har nå slynget seg rundt der og sendt en lang stengel oppover som ikke har utviklet seg noe annet enn som stengel. Hva kan jeg gi denne å "klatre" i så den kan få bli lang og fin og nå sitt potensiale i dette livet? Anonymous poster hash: 5df91...262
Minya Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 Blomsterpinner, enten enkle eller sånne som ser ut som små trekantrammer, evt så og si hva som helst som ser ut som det kan klatres i. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Bind tråder som holder vekten av planten og la dem klatre dit du vil? Anonymous poster hash: c1ab9...440 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Bind tråder som holder vekten av planten og la dem klatre dit du vil? Anonymous poster hash: c1ab9...440 Oooh, det var lurt! Må flytte litt på den, henge noen fine bånd i gardinbrettet og se om den vil opp. Får lage en liten jungel til den og se om den går bananas! Minya, tusen takk, men den er så klatrevillig, den har strekt seg over til orkideen nesten en meter unna, klatret rundt og opp den og fått blader. Den har en stengel på ca en halv meter som ikke er støttet og ergo ikke fått blader enda, så jeg har blomsterpinner i den, men det er for kort for den simpelthen. Tuuusen takk! Anonymous poster hash: 5df91...262
Minya Skrevet 7. august 2014 #6 Skrevet 7. august 2014 Evt stikk ut i hagen og kutt av en tynn grein fra en busk eller et tre i passende lengde. Helt gratis :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå