Gjest ung Skrevet 30. juni 2004 #1 Skrevet 30. juni 2004 hvor går grensa for utroskap? litt nysgjerrig på hva folk mener..
Titti72 Skrevet 30. juni 2004 #2 Skrevet 30. juni 2004 Der har Tex en bra setning: Det han kan gjøre med sin mor kan han gjøre med andre!! Eller noe i den duren...... (muligens: det han ikke kan gjøre med sin mor kan han heller ikke gjøre med andre...)
Gjest Lompa Skrevet 30. juni 2004 #3 Skrevet 30. juni 2004 For meg og kjæresten min går grensa ved å kysse andre. På munnen altså. Vi har klare grenser for det. :-) Tex sin setning lyder bra....HELT enig...
Gjest GreenSky Skrevet 30. juni 2004 #4 Skrevet 30. juni 2004 hvor går grensa for utroskap? litt nysgjerrig på hva folk mener.. Altså... Utroskap kan være så mangt. Og hva som er utroskap i et forhold er ikke det i et annet forhold, osv. Så... Det må en nesten sette opp en definisjon i forholdet selv.
Arkana Skrevet 30. juni 2004 #5 Skrevet 30. juni 2004 Vanskelig å si, og jeg synes ikke Tex sin setning passer noe bra. Det er mange ting som spiller inn, hva med de som aldri gir mødrene sine en klem, da kan de ikke gi vennene sine klemmer heller? Eller hva med de som lever i forhold hvor de tillater sex med andre? Da synes jeg en bedre definisjon er "det h*n ikke kan fortelle partneren at h*n har gjort".
AgathaChristie Skrevet 30. juni 2004 #6 Skrevet 30. juni 2004 Da synes jeg en bedre definisjon er "det h*n ikke kan fortelle partneren at h*n har gjort". Helt enig. Slikt definerer vi det.
Gjest ung Skrevet 30. juni 2004 #8 Skrevet 30. juni 2004 med andre ord så er jeg utro om jeg gjør /lar en annen gjøre med meg noe jeg etterpå unnlater å fortelle partneren min - selv om h¤n spør... ?? Ikke sex eller kyss i bildet..
Gjest Lompa Skrevet 30. juni 2004 #9 Skrevet 30. juni 2004 Hva da? :klø: Vanskelig å svare uten å vite hva du egentlig mener.
Arkana Skrevet 30. juni 2004 #10 Skrevet 30. juni 2004 med andre ord så er jeg utro om jeg gjør /lar en annen gjøre med meg noe jeg etterpå unnlater å fortelle partneren min - selv om h¤n spør... ?? Ikke sex eller kyss i bildet.. :klø: Kan du komme med et eksempel? Hvis du lar være å si noe, selv om partneren spør, er vel det et tegn på at du ikke burde ha gjort det, utroskap eller ikke.
Tusenfryd Skrevet 30. juni 2004 #11 Skrevet 30. juni 2004 Det jeg ikke kan gjøre i samme rom som kjæresten min, bør jeg ikke gjøre. Og det bør f**n ikke han heller...
Gjest ung Skrevet 30. juni 2004 #12 Skrevet 30. juni 2004 kroppskontakt, stryking (han stryker over meg..) snakker om ting og tang (ikke av seksuell art) som vi ikke ville gjort hadde partnerene våre vært der.. blikk som er aaalt for dype/lange . komplimenter osv..
Gjest Lompa Skrevet 30. juni 2004 #13 Skrevet 30. juni 2004 DET er etter min definisjon utroskap ja.... Jeg hadde blitt grusomt såret, forbannet og lei meg hvis min kjæreste hadde gjort slikt med andre enn meg.
Gjest Fighter Skrevet 30. juni 2004 #14 Skrevet 30. juni 2004 kroppskontakt, stryking (han stryker over meg..) snakker om ting og tang (ikke av seksuell art) som vi ikke ville gjort hadde partnerene våre vært der.. blikk som er aaalt for dype/lange . komplimenter osv.. du kan jo spørre deg selv om hvorfor du ikke har fortalt det? Kanskje fordi han ville bli såret?
Gjest ung Skrevet 30. juni 2004 #15 Skrevet 30. juni 2004 ja, dere har kanskje rett.. men jeg er litt av den der at "om man ikke har snakket om det - selv om begge er i et forhold og streng tatt ikke burde gjort slik.. SÅ gjør vi ingenting galt.. " ?? :-?
Gjest Lompa Skrevet 30. juni 2004 #16 Skrevet 30. juni 2004 Prøv å snu situasjonen....Tenk om DU hadde funnet ut at HAN hadde gjort noe slikt, og holdt tett.... Og en sånn "uskyldig" kosing kan lett utarte....IKKE sett deg selv i den situasjonen, hvis du virkelig er oppriktig glad i kjæresten din. Det er noe som heter"led meg ikke inn i fristelse,jeg kan gå selv...." Man kan gå inn i fristelsen med åpne øyne, og da kan man også snu på halvveien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå