Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden trenger dette forumet.

Jeg ser gang på gang bare tråder om folk som klager på kjæresten sin og jeg syns forumet trenger en tråd hvor vi kan snakke fint om kjærestene våre. Så skriv ned hva du setter pris på med kjæresten din!! Vi trenger positivitet.

Anonymous poster hash: 414b8...546
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest bustyvel
Skrevet

Det er veldig mye, men han er blant annet veldig snill, omtenksom, flink med hunden vår, god i senga og god til å lage mat :) For å nevne noe ;) *føle seg heldig*

Skrevet

At han er så ærlig at det svir noen ganger :P er ikke alltid så gøy å få høre at den kjolen ikke satt så fint på, at jeg maser litt for mye eller jeg kanskje ikke trenger den siste biten med sjokolade, men jeg vet at han ikke mener noe vondt i det.

Skrevet

At han får meg til å føle meg som den eneste jenta i verden når han ser på meg, får meg til å føle meg elsket og trygg :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Ikke kjæreste men neste...

At han tok armen sin rundt meg da han våknet søndags morgen :rodmer: Det betydde mye for meg :)

Anonymous poster hash: b5632...88b
  • Liker 1
Skrevet

At han er der for meg i tøffe og vanskelige i perioder, at han er generøs, snill og omtenksom - at han får meg til å føle meg fantastisk. Han er trygg og har de samme målene som meg. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Heartbeat
Skrevet

Han får meg til å føle meg som verdens fineste og snilleste. Han løfter meg opp, han er der for meg. Han gjør meg trygg, gir meg kjærlighet, omsorg og komplimenter .

Han er den godeste, snilleste og søteste som finnes . :rodmer::rodmer:

Skrevet

Å, det er så veldig veldig mange ting, men noe av det aller mest fantastiske er at han ser på meg med et blikk som sier alt og at han får meg til å føle at vi sitter i en boble sammen helt alene og alle lyder rundt forsvinner uansett hvor vi er.

Skrevet

Det er så mye, skriver ned noen ting

- Ofte romantisk (Møtte meg med roser på flyplassen sent en kveld da jeg kom hjem fra en ferie i Spania)

- Holder rundt meg til jeg sovner, får meg til å føle meg så trygg<3

- Enkel å snakke med om ting som er vanskelig

- Tar hensyn, feks, unngår å kjøre i tunneler (klaustrofobi)

- Han er seg selv

Skrevet

Han er så utrolig omtenksom og tålmodig. Har slitt en del med angst, sjalusi, usikkerhet og generelt mye dårlige tanker, og han tar seg alltid tid til å forklare og trøste når det trengst, uansett hvor hysterisk jeg er. Han gir også ustoppelig med komplimenter, som at jeg er smart, morsom, vakrest i verden, flink, fantastisk osv. Han ringer meg selv om han egentlig ikke har tid, og gir meg masse tid og kjærlighet. Dessuten liker jeg at han er veldig intelligent og morsom, og vi kan diskutere alt mellom himmel og jord sammen. Han har rett og slett dybde. Beste gutten i verden ^_^

Skrevet

Han er så snill! Strekker seg så langt som det går og lengre for både meg og de rundt han. Hjelper til med alt praktisk for både sin egen og min familie, tilbyr seg å stille opp på dugnad hos venner og støtter meg økonomisk, siden jeg studerer.

Han kan fantastisk mye. Både handy ting som snekring, skruing og koking. I tillegg er han vanvittig smart.

Han holder ut med meg... Jeg kan være et monster når jeg er sulten, pms, sliten. Han er tålmodig og lar meg rase fra meg.

Åh, for en mann :rodmer: Min mann! :bolledeig:

Skrevet

Flott tråd! Han er alltid ærlig, er snill, gavmild, arbeidssom, en god pappa og er flink på det dere vet ;)

Skrevet

Han er ærlig, på godt å vondt. Å det liker jeg!

Han støtter meg, og pusher meg når jeg trenger litt ekstra dytt i ryggen.

Snill og kjærlig, men ikke romantikker.

Vi har vokst sammen ( enn så lenge- 6 år)

Gjest avocadoen
Skrevet

Utrolig mye jeg setter pris på!

-Av og til er han alt for snill mot meg dessverre. F.eks en gang så var vi på en fjelltur som vi tenkte ville vare i 1 time, så vi hadde bare med en drikkeflaske hver. En time ble til 5 timer og etterhvert hadde han gått tom for vann og sa han ikke var tørst da jeg sa han kunne få det siste jeg hadde av vann selv om han var veldig tørst.

-Han sier også hele tiden at han er så glad i meg, at jeg er verdens beste, godjenta osv.

-Han kjørte engang i 2 timer hver vei for å se meg i 1 time bare en gang da vi ikke hadde sett hverandre på lenge (nå er vi samboere da, så det er ikke noe problem nå lengre)

-Når jeg sier noe teit så flirer han og sier "hahaha, du er sååå søt" og så gir han meg et blikk som jeg bare elsker :rodmer:

-Han synes alle de teite og romantiske greiene jeg lager til han osv er søte selv om andre ville himlet med øynene av dem

AnonymBruker
Skrevet

at han er 25 cm, vibrerer og kommer med en av-knapp. :rodmer:

Anonymous poster hash: 56598...4b5
  • Liker 6
Skrevet

At han er ærlig og snill mot meg.

Han er trofast.

Han lager mat til meg midt på natten hvis jeg er sulten.

Han ser på teite jentefilmer/serier med meg.

Han forteller meg nesten hver dag hvor mye jeg betyr for han.

Han snakker ofte om "når vi bor sammen" "når vi skal gifte oss" "når vi er gamle".

Han gir meg komplimenter så ofte som mulig, og sier gjerne "fy faen så heldig jeg er" når han ser på meg.

Han kaller meg verdens fineste.

Han får meg til å føle meg som verdens fineste, og at alle andre er stygge for han. :fnise:

Han er barnslig og tullete, og får meg til å le omtrent hele tiden.

Når jeg setter på musikk begynner han alltid å danse de merkeligste danser, fordi han vet jeg synes det er så morsomt.

Han holder rundt meg når jeg har det vondt.

Han gir ikke slipp på meg uansett hvor vanskelig jeg er, og hvor vanskelig jeg er å være sammen med.

Han kjøper is til meg om jeg har vondt i halsen, eller rett og slett bare har lyst på is.

Han jobber ræva av seg så vi kan bo sammen, og tar hensyn til at jeg ikke er klar for å jobbe 100% ennå pga angst og depresjon - og han prøver ikke å presse meg.

Og mye mer, han er best. :hjerte:

• Liker 2
Skrevet

Åh, uendelig mye!

- Han er så utrolig snill mot meg, og alle de andre rundt oss. Han er typisk den typen som alltid hjelper til med å få barnevognen av og på trikken, gir bort sete sitt, deler maten sin, bærer veska/sekken min osv.

- Jeg setter også utrolig stor pris på at han har meg så langt oppe på prioriteringslista, og gir meg så mye tid og oppmerksomhet.

- At han er så trofast, og stolt av å vise meg frem som kjæresten hans.

- Den fantastisk teite, søte, og små slemme humoren hans, jeg er så glad vi ler av de samme tingene, og at vi kan ha selvironi og le mye av oss selv, og de teite tingene vi gjør.

- At han holder ut med meg, selvom jeg kan få utbrudd av de merkeligste ting til tider.

- Smilet hans.

.. og mye mye mer, men kanskje mest av alt han får meg til å føle meg nyforelska hver dag, selv etter flere år sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Hun spanderer alltid på meg, fikser lyspærer/maler/tapetserer/går ut med søppelet hver dag, kaster aviser og vasker bilen og slikt:-D

Så kan jeg gå på pub med gutta :-D

-mann, 49, Rogaland

Anonymous poster hash: 902f4...edc

AnonymBruker
Skrevet

Fantastisk å lese om alle de flotte mannfolkene deres. Takk for at dere minnet meg på hvorfor eksen min er en eks. Der var det så og si jeg som gav av meg selv til han og tok vare på han. Jeg kommer til å få sjokk den dagen jeg har en sånn mann som dere har.. Nyt :)

Anonymous poster hash: cd2be...604

• Liker 3
Skrevet (endret)

- Han er omtenksom og omsorgsfull.

- Han tar vare på meg når jeg trenger det.

- Han tvinger meg til å snakke om det som er vanskelig istedet for å tie det ihjel, og han tvinger meg på en slik måte at det er godt å snakke om det vanskelige.

- Han dømmer meg aldri, men gjør alltid sitt beste for å forstå.

- Han er støttende.

- Han strekker seg langt for at vi skal vare for alltid.

- Han er dødsgod i senga.

- Han gjør spontane, romantiske småting i hverdagen.

- Han lager alltid middag.

- Han er stolt av meg.

- Han lærer meg noe nytt hver dag.

- Han liker å høre meg snakke.

- Han er morsom og vi kan le hjertelig sammen.

- Han får meg til å føle meg vakker.

- Han er avslappende å være rundt og jeg kan være meg selv.

- Han stiller alltid opp når jeg har behov for hjelp.

:hjerte:

Endret av olinari

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...