Gå til innhold

BH innlegg som er to cup-størrelser.

Anbefalte innlegg

Gjest Vevila
Skrevet

Hvor får man tak i det? Ubehagelig å gå med to :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Vevila
Skrevet

Oi, kan mod gjerne flytte det til Klær, sko og mote? :blomst:

Gjest Blondie65
Skrevet

BH innleg som er to cupstørrelser? Hva mener du?

Gjest Vevila
Skrevet

BH innleg som er to cupstørrelser? Hva mener du?

Ja, slike silikoninnlegg som man plasserer i BHen. Har bare funnet slike som fyller opp tilsvarende en størrelse.

Gjest Blondie65
Skrevet

Ja, slike silikoninnlegg som man plasserer i BHen. Har bare funnet slike som fyller opp tilsvarende en størrelse.

Så du mener: BH innlegg som forstørrer to størrelser? Eller bedre sagt: hvor finner du BH innlegg i forskjellige størrelser?

Gjest Vevila
Skrevet

Så du mener: BH innlegg som forstørrer to størrelser? Eller bedre sagt: hvor finner du BH innlegg i forskjellige størrelser?

Hehe, ja, ser at det var litt klønete formulert i HI :rolleyes:

Skrevet

Hvorfor vil du det? Greit nok med litt push up, men 2 størrelser?

Gjest Vevila
Skrevet

Hvorfor vil du det? Greit nok med litt push up, men 2 størrelser?

Det ene brystet er to størrelser mindre, så vil gjerne få gjevnet litt ut, ikke minst vektforskjellen :P

Skrevet (endret)

Vet at Cubus har hatt det. Har ikke vært der på lenge, så vet ikke om de har det enda.

Edit: mente du to forskjellige størrelser på hver av cupene? Eller pushup som førstørrer to størrelser opp?

Endret av Adelia
Gjest Vevila
Skrevet

Vet at Cubus har hatt det. Har ikke vært der på lenge, så vet ikke om de har det enda.

Edit: mente du to forskjellige størrelser på hver av cupene? Eller pushup som førstørrer to størrelser opp?

Var jeg som formulerte meg klønete i HI :fnise: Mener slike løse innlegg i silikon som man kan plassere i BHen. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også stor forskjell på brystene og jeg bruker protese-BH fra Lindex.

Anonymous poster hash: 04afd...66c

Gjest Vevila
Skrevet

Jeg har også stor forskjell på brystene og jeg bruker protese-BH fra Lindex. Anonymous poster hash: 04afd...66c

Jeg passer ingen bher på lindex desverre... Ellers var det et kjempe fint forslag :)

Skrevet

Hva med å sjekke ut hos butikker som selger proteser for de som f.eks har fjernet et bryst? Jeg mener at bandasjister selger proteser, så mulig du finner noe hos en slik en. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg passer ingen bher på lindex desverre... Ellers var det et kjempe fint forslag :)

Protese-BHene kommer i mange størrelser.

Anonymous poster hash: 04afd...66c

Gjest Vevila
Skrevet

Hva med å sjekke ut hos butikker som selger proteser for de som f.eks har fjernet et bryst? Jeg mener at bandasjister selger proteser, så mulig du finner noe hos en slik en. :)

Det kan jeg prøve! Tusen takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...