Badehette Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Jeg liker ikke å kjøpe gaver til andre, rett og slett fordi det er så mye press på at gaven må være perfekt og alt det der. Lillesøsteren og faren min har snart bursdag, og jeg vil gjerne gi dem en meningsfull gave. Begge har alt de trenger og mer til, og de ønsker seg ikke noe. Har dere noen gode gavetips?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Reise, billetter til konsert, teater, kino, utstilling? Opplevelser. Anonymous poster hash: 1d21a...689
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Her er noen forslag fra meg -Inviter de ut på kino og middag. -Hjemmelaget "gavekort" på noe de liker som du kanskje synes ikke er like gøy. Eks. hjemmespa-kveld med lillesøster og at du skal bli med faren din på fisketur eller noe annet han liker. Sosialt samvær er undervurdert. -Skriv ned noen ord om hva du setter pris på med dem og ramm det inn som et bilde. -Kjøp to like sølvringer, en til deg og en til søsteren din, "søsterringer". -Konsertbilletter -Publikumsbilletter til et TV-program de liker (koster ikke mye) Anonymous poster hash: 7d486...76c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå