Gå til innhold

Hadde du klart å vært sammen med en steril mann, hvis du ikke hadde barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du klart å være sammen med en steril mann, hvis du ikke hadde barn? Jeg tror faktisk at lengselen kan komme etterhvert. Men liker man mannen så mener jeg at det kan vare. Men tror det kan by på problemer på sikt og. Jeg har barn, men tenker bare på hvordan jeg villle følt det dersom min mann var steril.

Hva mener dere?

Anonymous poster hash: adba1...019
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært en sorg, klart det. Jeg hadde nok da vært innstilt på å adoptere barn, men det hadde vært litt leit å ikke oppleve å gå gravid. Vet man kan bruke sæddonor, men det hadde vært helt feil for meg.

Anonymous poster hash: a6bc9...494

Gjest New_Girl
Skrevet

Hadde nok ikke gått inn i et seriøst forhold med en mann jeg visste var steril. Men hadde det senere vist seg at kjæresten var steril så hadde jeg ikke gått pga det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Finnes måter å få barn på uten babyfrø fra mannen. Storken feks.

Anonymous poster hash: 74a54...e94
  • Liker 4
Skrevet

Fordi jeg selv aldri har hatt lyst på barn var det absolutt ingen minus da jeg fant ut at mannen jeg var forelsket i hadde sterilisert seg to år før vi møttes. Aldri mer prevensjon, ikke noen ekstra hormoner, ikke noe kondom kluss og ikke noen svette perler og angst om mensen er to dager på overtid. Så for min del et stort og avslappende +, men om jeg hadde ønsket meg barn hadde det jo selvsagt vært annerledes men det finnes så mange måter i dag å bli mor på. .

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Siden jeg ikke har lyst på barn, hadde det passet meg utmerket!

Anonymous poster hash: 99084...eae

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok ikke gått inn i et seriøst forhold med en mann jeg visste var steril. Men hadde det senere vist seg at kjæresten var steril så hadde jeg ikke gått pga det.

Samme her. Jeg ønsker meg barn da, så om han var steril måtte han vært innstilt på adopsjon eller donor.

Anonymous poster hash: db983...001

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg har lyst på barn, så det tror jeg nok dessverre ikke. Jeg har allerede endometriose, så for at jeg skal kunne få barn så må mannens sæd være ganske bra for å si det sånn :)

Skrevet

Spørs om det hadde gått. Dessverre.

AnonymBruker
Skrevet

Ja. To menn kan ikke få barn uansett.

Anonymous poster hash: 0c853...382
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hadde du klart å være sammen med en steril mann, hvis du ikke hadde barn? Jeg tror faktisk at lengselen kan komme etterhvert. Men liker man mannen så mener jeg at det kan vare. Men tror det kan by på problemer på sikt og. Jeg har barn, men tenker bare på hvordan jeg villle følt det dersom min mann var steril.

Hva mener dere?

Anonymous poster hash: adba1...019

spørs hvorfor. Om han hadde sterilisert seg med vilje fordi han ikke ønsket barn så nei.
Gjest Lille-pus
Skrevet

Selvsagt, altså... er kvinner så grunne at de er på jakt etter en ren avlsokse? :klo:

• Liker 4
Skrevet

Selvsagt, altså... er kvinner så grunne at de er på jakt etter en ren avlsokse? :klo:

ja
Gjest New_Girl
Skrevet

Er man grunn fordi man ønsker seg egne barn altså?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg sluppet å sterilisere meg selv og mulige bivirkninger som benskjørhet. Med andre ord: VELDIG greit for meg!

Anonymous poster hash: 4d23a...186

• Liker 2
Gjest Awzm me
Skrevet

Null problem, barn er ikke noe jeg ønsker

• Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

ønsker man barn så ønsker man barn. Sikker på at mange menn hadde valgt bort en steril kvinne og om de vissye det på forhånd.
Gjest Dønn_ærlig
Skrevet (endret)

Hvis jeg ikke ønsket barn så.. Samt at jeg visste om hans sterilitet når vi begynte å bli seriøse. Så fremt han vet.

Edit: glemte noe vesentlig ...

Endret av Dønn_ærlig
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst på barn, så det tror jeg nok dessverre ikke. Jeg har allerede endometriose, så for at jeg skal kunne få barn så må mannens sæd være ganske bra for å si det sånn :)

Er det noe du tar opp når forholdet begynner å bli seriøst? "Du, vi må ta en sædprøve av deg, jeg vil nemlig ikke bli sammen med en som ikke har supersæd :/"

Anonymous poster hash: 6f76e...3ab

• Liker 2
Skrevet

I såfall må han ha nevnt dette ganske tidlig, og ikke etter 8. forsøk. Det finnes andre måter å få seg barn på, så nei, ikke noe problem for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...