AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Ville du sendt smiley med hjerter i øynene til en date du ikke liker? Min date sender meg ofte sånne smiley, og er ikke lite raus med å sende hjerter på meldinger til meg Anonymous poster hash: 0ac89...ed4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 sannsynligvis liker han deg da. Anonymous poster hash: 8ae82...468 2
_Aries Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Jeg ville ikke sendt det til noen jeg ikke hadde noen følelser for, men jeg vet at enkelte er veldig raus med hjerter og sånn, og sender det til alle og enhver.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Jeg bruker som regel den bare hvis jeg er entusiastisk ang. noe. Anonymous poster hash: 241de...878 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 Ville du sendt smiley med hjerter i øynene til en date du ikke liker? Min date sender meg ofte sånne smiley, og er ikke lite raus med å sende hjerter på meldinger til meg Anonymous poster hash: 0ac89...ed4 Sender man slike så gjelder det vel ofte temaet man snakker om mam beskriver. Som f. Eks: Nå har jeg lyst på iskrem *hjerteøyne* Jeg tror du må vurdere litt hva slags sammenheng han sender de iAnonymous poster hash: c863b...c8e 2
Aurora_Versailles Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 Jeg er veldig raus med hjerter. Bruker det også gjerne til gutter jeg er noe, kanskje, litt interessert i å holde en viss plass, men ikke vet hvordan jeg skal uttrykke meg. Kan være et usikkert, sikkert, ingenting - tegn. Haha!
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #7 Skrevet 6. august 2014 Ja, jeg bruker dem ikke akkurat for å fortelle om min kjærlighet, mer som et slengkyss.. Anonymous poster hash: 9551e...61c
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #9 Skrevet 6. august 2014 Ville du sendt smiley med hjerter i øynene til en date du ikke liker? Min date sender meg ofte sånne smiley, og er ikke lite raus med å sende hjerter på meldinger til meg Anonymous poster hash: 0ac89...ed4 Klart ingen sender smiley, og i alle fall ikke med hjerter til en de ikke liker! Det du egentlig spør om, er vel om han her liker deg ekstra godt? Og ja, det virker sånn 😉😍Anonymous poster hash: 5fa4c...f36
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #10 Skrevet 6. august 2014 Jeg sender dem til alle, mine veninner og kompiser sender til alle. Anonymous poster hash: 33ca4...4d5 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #11 Skrevet 6. august 2014 Kommer an på sammenhengen i meldingen.. Jeg ville følgt magefølelsen min. En melding kan fort bli mistolket! Få ei vennine eller kamerat til og lese de, man er som oftes så forelsket at det blir vanskelig og se hva som kan være realiteten Er det ikke noe annet en meldinger det går på? Ber han deg ut? Virker han intri. Så ville jeg jo tatt det til meg Og hvorfor blir du så usikker?? Anonymous poster hash: 9cff4...edc
Gjest Kaffelattn Skrevet 6. august 2014 #12 Skrevet 6. august 2014 Noen menn er jo slik at de sender ut samme melding til mange damer for å øke sjansene sine. Men denne her er ikke slik?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #14 Skrevet 9. august 2014 Men... Du dater han jo. Selvfølgelig liker han deg da. Hvorfor skulle han brukt tid på deg om han ikke likte deg? Anonymous poster hash: 38b97...4b0 1
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2014 #15 Skrevet 9. august 2014 Seder ikke den form for smilyer til noen. Da bruker jeg heller ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå