Gå til innhold

Daten min bryr seg ikke om prevensjon, kan han være steril?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en date som ikke bryr seg om prevensjon. Han har ikke barn fra før av. Jeg vil aldri dumpe han hvis han er steril, selv om jeg selv ønsket flere barn. Jeg har heldigvis barn fra før.

Kom innpå temaet barn en gang før, men da sa han at han ønsket ikke å snakke om sånnt på et så tidlig stadium. Men han er utrolig hyggelig ellers. Men såklart er barn en fin ting, sa han. Han har et 10 års langt forhold bak seg, og der fikk de aldri barn.

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 9f1d1...74b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er hyggelig er han jo steril. Et tydelig tegn.

Anonymous poster hash: 0006d...04b
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Han er åpenbart steril.

:fred:

Anonymous poster hash: d5d1f...7c9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er litt merkelig at han ikke ønsker spørsmål om dette så tidlig når han ikke bryr seg om prevensjon.

Men ja, han er nok steril.

Anonymous poster hash: 942df...313
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er hyggelig er han jo steril. Et tydelig tegn.

Anonymous poster hash: 0006d...04b

Trådstarter : han virker intligent ut, og godt opplyst ut. Men han bryr seg ikke om prevensjon, og har ingen barn. Han har en bra bakgrunn. Han var i et forhold i 10 år med en nydelig dame. Men de fikk aldri barn. De skiltes ikke pga konflikter sier han. De skiltes som venner, for de fikk enkelte ting i forholdet ikke til å fungere bare sa han. Jeg tenker at han ikke kan få barn, og den damen ville ha sjansen til å få barn. Og han forstår den. Jeg vet ikke. Men han virker fantastisk snill. Han virker veldig omsorgsfull ut av type og. Men han sier at han liker barn, men vil ikke snakke om det tidlig sier han.

AnonymBruker
Skrevet

Du spør: "Trenger jeg å bruke prevensjon for å hindre graviditet sammen med deg?"

Jeg gjorde det, og fikk da endelig et klart svar uten oppfølgingsspørsmål. :)

Anonymous poster hash: 79b59...4ed
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Han er åpenbart steril.

:fred:

Anonymous poster hash: d5d1f...7c9

trådstarter: Han er kjempefin, og kjempesnill... så jeg skjønner ikke hvordan det med eksen hans ikke kunne fungere. De skilltes som kjempegode venner sa han. Han ville ikke si hva som gjorde at det ikke fungerte,men han sa at det ikke hadde noe å gjøre med måten de var på mot hveandre. De var kjempeglad i hveandre, og er det fortsatt, og de ønsker hveandre bare godt i livet. Men det var noe som ble vanskelig til å få forholdet til å vare.

Og at han vil date meg som har barn fra før av, er gjerne en forklaring i seg selv. Han liker barn, men han kan gjerne ikke få selv. Han bruker jo ikke prevensjon, og er opplyst nok som menneske. Men uansett så vil jeg fortsette å date han. For jeg liker han!.

AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter: Jeg tror den flotte mannen er steril. Kanskje det er noe som har skjedd han som gjorde han steril. Eller så kan han være født steril? Jeg vet ikke. Men tror ikke at han kan ha valgt det selv, for han virker til å være veldig glad i barn.

Gjest Seajewel
Skrevet

Er jo bare å spørre han om det er behøvelig at du bruker p-piller?

• Liker 1
Gjest lillelarve
Skrevet

Det kan da ikke vi vite? Hehe...

Spør han.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kan da ikke vi vite? Hehe...

Spør han.

Trådstarter:

Hehe, ja... jeg tror ikke at han spurte om jeg gikk på pillen......Jeg gikk utfra at han var steril siden at jeg ikke fikk med meg et spørsmål om det ;) Men mulig jeg var så blindt forelska og opptatt av han der og da at jeg overså spørsmålet....

Gjest brutal_mann
Skrevet

Han er nok bare skjødesløs, som veldig mange menn er. Han forventer nok bare at du knasker piller.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan oppfører han seg etter sex? Det kan gi en pekepinn...

Jeg datet en kjempefin engelsk mann jeg møtte på en nettside. Han sa han aldri brukte kondom men kunne gjøre det om jeg ville. Jeg ble litt sjokkert over dette med at han aldri brukte noe,og sa jeg ville bruke det.

Vi brukte kondom som jeg hadde med,men den revnet. Da spurte han om jeg gikk på p-pillen.Jeg svarte nei. Da ba han meg gå og vaske meg. Tror derfor ikke han var steril likevel men man vet aldri. Ganske spesielt å aldri bruke kondom med tilfeldige partnere synes jeg.

Kanskje de egentlig vil gjøre noen gravide?

Anonymous poster hash: bb664...ba1
  • Liker 1
Skrevet

Best å spørre om dere trenger prevensjon, ja. Med en kvinne kunne han ha vansker for å få barn og tenke at han er steril uten grundig legeundersøkelse.

Skrevet

trådstarter: Han er kjempefin, og kjempesnill... så jeg skjønner ikke hvordan det med eksen hans ikke kunne fungere. De skilltes som kjempegode venner sa han. Han ville ikke si hva som gjorde at det ikke fungerte,men han sa at det ikke hadde noe å gjøre med måten de var på mot hveandre. De var kjempeglad i hveandre, og er det fortsatt, og de ønsker hveandre bare godt i livet. Men det var noe som ble vanskelig til å få forholdet til å vare.

Og at han vil date meg som har barn fra før av, er gjerne en forklaring i seg selv. Han liker barn, men han kan gjerne ikke få selv. Han bruker jo ikke prevensjon, og er opplyst nok som menneske. Men uansett så vil jeg fortsette å date han. For jeg liker han!.

Siden han har et så langt forhold bak seg uten at det ble barn, så kan det jo tenkes at de forsøkte, og undersøkte... og fant ut at han var steril? Det beste er nok uansett å bare spørre. Si at du ikke går på pillen, og lurer på om du burde begynne for å hindre graviditet.

Siden du har barn fra før, så er det kanskje ikke verdens undergang om dere ikke får felles barn sammen? Han er kanskje redd for at det er en dealbreaker for deg, og prøver derfor å unngå temaet? Kanskje det var derfor han og eksen gjorde det slutt - hun ønsket barn, noe han ikke kunne gi henne. Det må jo være sårt i så fall.

Det kan jo også tenkes at han tar det som en selvfølge at du går på pillen eller andre ting? Er jo mange jenter som gjør det (de fleste nesten), og siden du ikke har foreslått kondom så...?

Spør. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Går du på p-pille eller annen prevensjon da? Og om du ikke gjør det, vet han om at du ikke gjør det?

Kankje det er kondom han aldri bruker, og regner med du går på p-pille?

Kan like godt være exn som ikke kunne få barn. Hvis de da ikke har sjekket om de kan få barn og funnet ut han var steril.

Har ex barn nå? Har hört om par som ikke fikk barn og prøvde, men når de gikk fra hverandre så fikk begge barn med ny partner. Noen ganger så får par ikke barn sammen, men så kan de få med ny partner.

Men hvis han vet du ikke bruker noe, og han synes det er tidlig å få barn og vil ikke ha barn nå, og ikke er redd for du blir gravid, så kan det jo hende han er steril..

Anonymous poster hash: 999db...e2f
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min brydde seg heller ikke om prevensjon. Han var verken steril eller ønsket barn, bare dum

Anonymous poster hash: db1d6...d0b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan oppfører han seg etter sex? Det kan gi en pekepinn... Jeg datet en kjempefin engelsk mann jeg møtte på en nettside. Han sa han aldri brukte kondom men kunne gjøre det om jeg ville. Jeg ble litt sjokkert over dette med at han aldri brukte noe,og sa jeg ville bruke det.Vi brukte kondom som jeg hadde med,men den revnet. Da spurte han om jeg gikk på p-pillen.Jeg svarte nei. Da ba han meg gå og vaske meg. Tror derfor ikke han var steril likevel men man vet aldri. Ganske spesielt å aldri bruke kondom med tilfeldige partnere synes jeg. Kanskje de egentlig vil gjøre noen gravide? Anonymous poster hash: bb664...ba1

Båper du testet deg for sykdommer. Og det er jo det TS burde tenke på også: En ting er om man kan bli gravid, en annen om man kan bli smittet med noe. Derfor er det litt rart han ikke har foreslått beskyttelse.

Kan du ikke bare spørre han, TS? Snakker man ikke om sånt? Trodde det var ganske vanlig og viktig.

Anonymous poster hash: 94de7...f67

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan oppfører han seg etter sex? Det kan gi en pekepinn...

Jeg datet en kjempefin engelsk mann jeg møtte på en nettside. Han sa han aldri brukte kondom men kunne gjøre det om jeg ville. Jeg ble litt sjokkert over dette med at han aldri brukte noe,og sa jeg ville bruke det.

Vi brukte kondom som jeg hadde med,men den revnet. Da spurte han om jeg gikk på p-pillen.Jeg svarte nei. Da ba han meg gå og vaske meg. Tror derfor ikke han var steril likevel men man vet aldri. Ganske spesielt å aldri bruke kondom med tilfeldige partnere synes jeg.

Kanskje de egentlig vil gjøre noen gravide?

Anonymous poster hash: bb664...ba1

Eller spre kjønnssykdommer...

Anonymous poster hash: 942df...313

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et vennepar av meg var ilag lenge, omtrent 10 år. Begge ønsket barn og de prøvde men fikk ikke til. Kort tid etter at de gjorde det slutt og fikk nye kjærester, ble begge gravid (guttens kjæreste altså, ikke han selv;).

Anonymous poster hash: becee...8b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...