AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Ok.. jeg lagde meg 2 egg sammen med 2 kyllingpølser, så tok jeg 1 brødskive med 2 salamiskiver og 2 osteskiver, enda mer.. pluss et halvt knekkebrød med enda 2 salamiskiver og ost. Og enda vil jeg ha mer .... Noen fler som opplever å iblant kan spise ekstremt mye mat? Jeg er superslank og trener en god del. Anonymous poster hash: 72145...3e3
Gjest Runforit Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Er vel et tegn på at kroppen er underernært og trenger mer mat. Hva er høyde, alder og vekt? Hvor mye og hva trener du?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 avogtil trenger kroppen litt ekstra. Og noen ganger er frokost desidert dagens beste måltid! Anonymous poster hash: c7e6e...cd1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Er vel et tegn på at kroppen er underernært og trenger mer mat. Hva er høyde, alder og vekt? Hvor mye og hva trener du? Er det deg på avatarbilde? Anonymous poster hash: 15549...283
Gjest Runforit Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 Er det deg på avatarbilde? Anonymous poster hash: 15549...283 Ikke at det er så relevant til tråden, men ja. 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 er 178 og veier 74 kilo. Jeg ble stappmett og har nå verdens ekleste selvfølelse.. må def ut å jogge. Jeg har ikke trent på 1 mnd, men til vanlig går jeg turer hver eneste dag omtrent og jogger 2-3 ganger i uka. Har vært mye full og usunt i sommerferien, som nå er over. Kan vel være derfor? Drukket mye alkohol. Må nok skjerpe meg nå ja, æsj ble helt dårlig. Anonymous poster hash: 72145...3e3
Gjest Runforit Skrevet 5. august 2014 #7 Skrevet 5. august 2014 (endret) er 178 og veier 74 kilo. Jeg ble stappmett og har nå verdens ekleste selvfølelse.. må def ut å jogge. Jeg har ikke trent på 1 mnd, men til vanlig går jeg turer hver eneste dag omtrent og jogger 2-3 ganger i uka. Har vært mye full og usunt i sommerferien, som nå er over. Kan vel være derfor? Drukket mye alkohol. Må nok skjerpe meg nå ja, æsj ble helt dårlig. Anonymous poster hash: 72145...3e3 Om du går fra et sunt kosthold til mye alkohol og dårlig mat så er nok blodsukkeret ditt ute å kjøre. Det vil stabilisere seg igjen når du går tilbake til gamle vaner Endret 5. august 2014 av Runforit
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #8 Skrevet 5. august 2014 Om du går fra et sunt kosthold til mye alkohol og dårlig mat så er nok blodsukkeret ditt ute å kjøre. Det vil stabilisere seg igjen når du går tilbake til gamle vaner Jau, er bare så kjipt at det frister mer med øl og pizza enn å spise sunt og trene igjen nå, hehe.. men må til!! Har blitt dødslat på denne 1 mnd, må ta tia til hjelp. Anonymous poster hash: 72145...3e3
Gjest Runforit Skrevet 5. august 2014 #9 Skrevet 5. august 2014 Jau, er bare så kjipt at det frister mer med øl og pizza enn å spise sunt og trene igjen nå, hehe.. men må til!!Har blitt dødslat på denne 1 mnd, må ta tia til hjelp. Anonymous poster hash: 72145...3e3 Suget du har er som sagt fordi blodsukkeret ditt er på bærtur. Det vil raskt stabilisere seg med et rent kosthold selv om det er kan være litt tøft i starten. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå