Gjest Pito Skrevet 5. august 2014 #21 Skrevet 5. august 2014 Jeg hadde aldri greid å gå videre etter en utroskap tror jeg. Hadde han innrømmet det uoppfordret hadde det vært noe å jobbe videre med, men tillitten er brutt og jeg hadde slitt med å stole på han igjen. 1
Gjest Skrevet 5. august 2014 #22 Skrevet 5. august 2014 Hvordan du overlever? Du tar med deg selvrespekten din og går fra ham! Dere har hverken barn eller hus som binder dere sammen, da er det mye lettere å bare gå. Vær glad du fant ut at han var en tosk nå, og ikke om 10 år og 2-3 unger hus og hele pakken.
Kyrre Skrevet 5. august 2014 #23 Skrevet 5. august 2014 Vi gikk i terapi, men personlig syntes ikke jeg det var til så mye hjelp. Du vil ikke få noen konkrete svar der heller, men hjelp til selvhjelp. Kognitiv terapi og coachende tilnærming. Vi har hatt en god periode mot slutten av sommerferien, men kjenner jeg sliter veldig nå som hun har begynt på jobben igjen 1
Helene gab Skrevet 5. august 2014 Forfatter #24 Skrevet 5. august 2014 Vi gikk i terapi, men personlig syntes ikke jeg det var til så mye hjelp. Du vil ikke få noen konkrete svar der heller, men hjelp til selvhjelp. Kognitiv terapi og coachende tilnærming. Vi har hatt en god periode mot slutten av sommerferien, men kjenner jeg sliter veldig nå som hun har begynt på jobben igjen Ok, flott og vite. Kanskje det er noe fos oss. Må ha ting på avstand så ser jeg vel hvilken vei jeg går. Jeg må jo være komplett idiot som prøver igjen.. Faktisk! Men jeg syntes det er vanskeligst nå som jeg står i det. Jeg som viste hva som skal gjøres.. Men det var før det traff meg. Jeg må nok ta det til meg, "en gang utro, alltid" noen som sier.. Lykke til deg og dere
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #25 Skrevet 5. august 2014 Hei Dette emne blir ikke kort, men jeg søker desperat etter tips og oppmuntring Jeg har vært i et forhold i 1 år og 7 mnd. Vi har har våres oppturer og nedturer. Jeg trodde jeg endelig hadde funnet mannen i livet mitt og begynte og se fremover med det vi hadde Vi hadde planer om og forlove oss nå i denne tiden samt, kjøpe hus.. Men hjertet mitt ble totalt rivd i filler da han var utro mot meg Det værste i denne tiden der er ar den mannen jeg kjenner gav meg en kald skulder over lengere tid før utroskapen. Etter utroskapen har han nå sakt at han har sitt hjerte hos meg og viser meg den kjærligheten jeg fortjener. Måtten utroskapen ble gjort på er av værste sort! Vi reiste sammen på fest, da kvelden kom var jeg sliten og ville hjem. Han ønsket og bli der. Han fikk god tone med ei frøken som jeg vil kalle udyret. Hun viste selv at han var med meg. Meg og henne satt lenge og pratet og snakket denne kvelden før hun gikk på min mann. Jeg stolte jo på henne og han. Jeg veit jo veldig godt hvem hun er! Likevel inviterer henne han hjem til seg. 1 time etter jeg dro, reiste de hjem til henne. Og min mann kom heler aldri hjem føre sent dagen etter ;( Hvorfor gjorde de det om ikke de hadde planlagt dette? Syntes det er så respektløst ovenfor meg. De satt og så på meg i mine øyner og later som ingen ting.. Han har et ansvar, og det er og være trofast. Jeg sliter med og kunne stole på noe av det han sier.. Jeg kan jo tross alt aldri la den mannen gå ut alene noen gang. Jeg sliter så med dette, jeg stoler ikke på han. Han sa når han kom hjem fra henne etter xxxx antall timer at han elsket meg! Hvem kan si noe sånt etter de har sovet hos en annen? Han sa ingen ting når han kom hjem, selv om jeg hadde mine mistanker. Ettersom timene gikk, skjønte jeg etterhvert at noe skjedde med de to. Han skulle jo sove hos det paret vi var hos :/ Han la kortene på bordet, nå fikk han ikke noen valg. De hadde avtalt og ikke si noe. Men pga. Han slettet meldingene og hadde misvisende historier tok jeg han i løgn på løgn! Det som også kan sies er at jeg sendte han en melding føre jeg la meg. Han leste ikke denne før sent dagen der på! Er jeg sammen med en idiot med null følelser? Er det utroskap som måtte til for at han skulle føle på det han hadde i hjertet? Jeg er er så knust at jeg trenger tips <3 Jeg føler ingenting for mannen min. Han skammer seg. Fra tidligere forhold har jeg levd med en mann i 6 år som gikk bak ryggen min i 2 år. Og nå kommer et nytt sjokk for meg. Det skal sies at vi ofte har sex, og jeg har gjort alt for mannen min med kjærlighet. Han skjønner ikke selv hvorfor han gjorde dette når han viste hvor godt han hadde det med meg :/ Noen opplevd og kan komme med gode råd? Jeg veit neimen ikke hvem jeg egentlig er sammen med.. Utroskap er enkelt og greit forferdelig å oppleve. Dette som du beskriver er nok den typen utroskap som kommer mest som et sjokk men samtidig er det kanskje en type utroskap som kan være mulig å tilgi. Jeg tenker dette siden det var en spontan fysisk handling. Verre når det er utviklet følelser for andre. Om Han er din store kjærlighet så kan dere komme dere gjennom dette. Husk på å være enige om hvordan dere skal være åpne om hva dere driver med på fest, Facebook osv på forhånd. Vil han virkelig ha deg så klarer han å oppnå din tillit igjen men husk at det vil ta tid og at du må klare å la han få anledning til å vise deg at du kan ha tillit til han igjen. Lykke til med din vanskelige avgjørelse. Anonymous poster hash: c516d...c97 1
Helene gab Skrevet 6. august 2014 Forfatter #26 Skrevet 6. august 2014 Utroskap er enkelt og greit forferdelig å oppleve. Dette som du beskriver er nok den typen utroskap som kommer mest som et sjokk men samtidig er det kanskje en type utroskap som kan være mulig å tilgi. Jeg tenker dette siden det var en spontan fysisk handling. Verre når det er utviklet følelser for andre. Om Han er din store kjærlighet så kan dere komme dere gjennom dette. Husk på å være enige om hvordan dere skal være åpne om hva dere driver med på fest, Facebook osv på forhånd. Vil han virkelig ha deg så klarer han å oppnå din tillit igjen men husk at det vil ta tid og at du må klare å la han få anledning til å vise deg at du kan ha tillit til han igjen. Lykke til med din vanskelige avgjørelse. Anonymous poster hash: c516d...c97 Tiden vil vise om enn klarer og gå gjennom dette her. Det er ikke sikkert. Problemet vil vel altid være der vær gang han skal ut og drekke. Jeg vil ha store problemer med det. Han kan aldri dra noen gang alene. Jeg må se med tiden om jeg takker dette her, det er ikke sikkert. Som du leser selv så var det planlagt og ikke si noen ting.. Så da blir tilliten enda tøffere og bygge opp. Han viste med hele sitt hjerte at det var to ting i livet som jeg hatet og det var: utro og løgn! Så prøver han faktisk og fullføre det! Han viste det så jævelig godt at jeg hater det! Vi har ikke fb mere, det er pga. Vi må bygge det opp fra bunn. Tiden vil vise hva vår kjærlighet tåler.
Helene gab Skrevet 6. august 2014 Forfatter #27 Skrevet 6. august 2014 Utroskap er enkelt og greit forferdelig å oppleve. Dette som du beskriver er nok den typen utroskap som kommer mest som et sjokk men samtidig er det kanskje en type utroskap som kan være mulig å tilgi. Jeg tenker dette siden det var en spontan fysisk handling. Verre når det er utviklet følelser for andre. Om Han er din store kjærlighet så kan dere komme dere gjennom dette. Husk på å være enige om hvordan dere skal være åpne om hva dere driver med på fest, Facebook osv på forhånd. Vil han virkelig ha deg så klarer han å oppnå din tillit igjen men husk at det vil ta tid og at du må klare å la han få anledning til å vise deg at du kan ha tillit til han igjen. Lykke til med din vanskelige avgjørelse. Anonymous poster hash: c516d...c97 Tiden vil vise om enn klarer og gå gjennom dette her. Det er ikke sikkert. Problemet vil vel altid være der vær gang han skal ut og drekke. Jeg vil ha store problemer med det. Han kan aldri dra noen gang alene. Jeg må se med tiden om jeg takker dette her, det er ikke sikkert. Som du leser selv så var det planlagt og ikke si noen ting.. Så da blir tilliten enda tøffere og bygge opp. Han viste med hele sitt hjerte at det var to ting i livet som jeg hatet og det var: utro og løgn! Så prøver han faktisk og fullføre det! Han viste det så jævelig godt at jeg hater det! Vi har ikke fb mere, det er pga. Vi må bygge det opp fra bunn. Tiden vil vise hva vår kjærlighet tåler.
Helene gab Skrevet 6. august 2014 Forfatter #28 Skrevet 6. august 2014 Hvordan du overlever? Du tar med deg selvrespekten din og går fra ham! Dere har hverken barn eller hus som binder dere sammen, da er det mye lettere å bare gå. Vær glad du fant ut at han var en tosk nå, og ikke om 10 år og 2-3 unger hus og hele pakken. Takk for svar, ting er ikke så enkelt og greit da to sv mine barn ser han som sin pappa. De mistet han for 6 år siden.. Så om de nå skal miste en til.. Det gjør ektra vondt Så hadde det ikke vært for barna, så hadde det nok vært sååååå mye lettere. Men barn gjør vel til at enn kjemper og prøver. Vi får jo se med tiden
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #29 Skrevet 6. august 2014 1 år og 7 måneder. Jeg tror han er ferdig med deg siden han så lett hopper på andre. En forelskelse varer i 1-3 år; Q: Do feelings of love die over time, and is there any way to bring them back?Dr. Fisher: The first intense period of love can last one to three years. After that, these feelings subside. But if two people are compatible, there are many ways to renew a flagging partnership. Novelty can spur romance; sex can trigger it, too. Do some of the things that you used to when you were first dating. Love, Explained Kom deg videre du og. Det er alt for tidlig til at man skal måtte gå i terapi for å holde sammen etter så kort tid. Anonymous poster hash: 6bb0e...11c
Helene gab Skrevet 6. august 2014 Forfatter #30 Skrevet 6. august 2014 1 år og 7 måneder. Jeg tror han er ferdig med deg siden han så lett hopper på andre. En forelskelse varer i 1-3 år; Q: Do feelings of love die over time, and is there any way to bring them back?Dr. Fisher: The first intense period of love can last one to three years. After that, these feelings subside. But if two people are compatible, there are many ways to renew a flagging partnership. Novelty can spur romance; sex can trigger it, too. Do some of the things that you used to when you were first dating. Love, Explained Kom deg videre du og. Det er alt for tidlig til at man skal måtte gå i terapi for å holde sammen etter så kort tid. Anonymous poster hash: 6bb0e...11c Du som resten av andre har nok helt rett i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå