Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om kvinnfolk som hele tiden rakker ned på pene bloggere? Jeg tenker som så at, hvis man virkelig syns noen er fæle så har man ikke noe behov for å fortelle dem det. Virkelig stygge mennesker får alltid høre at de er så vakre og bla bla bla? Hvorfor slenger man ufine kommentarer til jenter-damer som faktisk er utrolig pene? Hva er det egentlige problemet til de som absolutt bare må skrive negative kommentarer om utseende og kropp til bloggjenter?

Har fått det for meg at er en blogger større enn TCMN, da er de hvalrosser og kuer. Noe som jo ikke stemmer. Jeg må ærlig si at jeg finner det ekstremt atrakktivt med kvinnelige former. Kunne heller ikke falt meg inn å fortelle en pen dame at hun er stygg bare fordi jeg er det selv, om jeg var stygg da... Syns dere det er OK å slenge så mye usaklig dritt til mennesker? Hvem søren gjør vel slikt i virkeligheten? Ingen som tør.

Anonymous poster hash: 3208a...66d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forstår heller ikke denne trangen til å kommentere andre sin kropp eller utseende. Man kan ikke syns alle er pene, man har også ulikt syn på hva som er pent eller ikke og på hvilke kropper som er store. Men er det så vanskelig å holde negative meninger for seg selv? Jeg sier ikke at folk er stygge og jeg kritiserer aldri andre sine kropper. Ville ikke falt meg inn å skrive stygt om noen fordi det gir ingen mening. Skulle likt å sett hvordan noen av disse anonyme som kritiserer pene bloggere faktisk ser ut. Og jeg vet at de nå kommer til å svare at de ikke syns de pene bloggerne er pene, men hvorfor må de i det hele tatt poengtere at de syns andre mennesker ikke er pene..

Anonymous poster hash: 3a086...8fb
AnonymBruker
Skrevet

Forstår heller ikke denne trangen til å kommentere andre sin kropp eller utseende. Man kan ikke syns alle er pene, man har også ulikt syn på hva som er pent eller ikke og på hvilke kropper som er store. Men er det så vanskelig å holde negative meninger for seg selv? Jeg sier ikke at folk er stygge og jeg kritiserer aldri andre sine kropper. Ville ikke falt meg inn å skrive stygt om noen fordi det gir ingen mening. Skulle likt å sett hvordan noen av disse anonyme som kritiserer pene bloggere faktisk ser ut. Og jeg vet at de nå kommer til å svare at de ikke syns de pene bloggerne er pene, men hvorfor må de i det hele tatt poengtere at de syns andre mennesker ikke er pene..

Anonymous poster hash: 3a086...8fb

Hehe, ja ikkesant. Er nok fordi de rett og slett syns de er pene, og føler seg trua på en eller annen måte. Har ved flere anledninger vært innom bloggere som er litt runde men som er utrolig pene!! Leser mye dritt blant kommentarene, og får virkelig vondt av bloggeierene. De kan da ikke tåle det i lengden? De må være utrolig sterke som tåler å motta så mye mobbing på daglig basis.

Er lei av å lese ufine kommentarer hos vakre jenter selv med noen kilo ekstra. Jeg syns alle kvinner er vakre, uansett vekt, jeg. Forstå meg rett, alle kan ikke være like pene, men hvorfor er det ikke greit at bloggere også kan være større enn størrelse XXXS?

Kvinner har da alltid kledd litt ekstra, sier ikke at tynne er mindre pene. Når jeg er inne på en blogg der bloggeier feks er litt rund, eller kraftig, kanskje til og med bare litt chubby, eller har kraftige armer/lår, men ellers flott, kan jeg se at andre og da selvfølgelig anonyme, forteller bloggeren at hun/han ser ut som en stranda hval. Makes no sence.. Stakkars, at folk orker.?!?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er lei av å lese ufine kommentarer hos vakre jenter selv med noen kilo ekstra. Jeg syns alle kvinner er vakre, uansett vekt, jeg. Forstå meg rett, alle kan ikke være like pene, men hvorfor er det ikke greit at bloggere også kan være større enn størrelse XXXS?

Kvinner har da alltid kledd litt ekstra, sier ikke at tynne er mindre pene. Når jeg er inne på en blogg der bloggeier feks er litt rund, eller kraftig, kanskje til og med bare litt chubby, eller har kraftige armer/lår, men ellers flott, kan jeg se at andre og da selvfølgelig anonyme, forteller bloggeren at hun/han ser ut som en stranda hval. Makes no sence.. Stakkars, at folk orker.?!?

Enig i at det er et ekstremt slankhetsfokus i samfunnet, men enkelte steder synes jeg det tipper litt over i motsatt retning, f eks her inne på KG. Her får man jo kjeft hvis man ikke er enig i at Kristina Andersen er slank og at Fotballfrue er anorektisk. Man kan godt mene KA er middels eller noe i den duren, men slank (etter Bokmålsordbokas definisjon: smal, smekker) er hun ikke.

Anonymous poster hash: e5f18...9c6

AnonymBruker
Skrevet

Kristina Andersen er trent og slank, men hun har en kroppstype som får hun til å se kraftig ut likevel. Syns hun er slank, men har ikke en kropp jeg misunner, selv er jeg kraftig, men har en lengre kropp.. syns selv jeg ser bedre ut enn henne, selvom hun er tynnere. hehe

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om kvinnfolk som hele tiden rakker ned på pene bloggere? Jeg tenker som så at, hvis man virkelig syns noen er fæle så har man ikke noe behov for å fortelle dem det. Virkelig stygge mennesker får alltid høre at de er så vakre og bla bla bla? Hvorfor slenger man ufine kommentarer til jenter-damer som faktisk er utrolig pene? Hva er det egentlige problemet til de som absolutt bare må skrive negative kommentarer om utseende og kropp til bloggjenter?

Får de det, altså? Har jeg ikke fått med meg.

Anonymous poster hash: 88a69...724

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...