Gå til innhold

Blir gutter mer som jenter ved det nye gen generasjon skifte

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå sier jeg ikke dette bare fordi jeg er på en nettside som heter Kvinneguiden. Men...

Jeg bare ser at de er mer hylete, og jenter virker mer bestemte. Har rolle mønstrene skiftet. Kanskje vi har hatt tingene feil hele tiden. Kansje jenter egentlig er det dominante genet på sitt vis. Som en løvinne i ørkenen.

Endret av Menir
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den moderne mannen:

metrosexual.png

Den kommende generasjonen kvinner:

Girl-mechanic-Cropped.jpg

Anonymous poster hash: a688c...849
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja, den dagen kvinner tar 15 timers dagene på jobb i det private sånn uten videre så skal jeg tro på det. Ikke før.

Anonymous poster hash: e7349...53e
Skrevet

Jenter vil fortsatt være jenter, og gutter vil fortsatt være gutter - så lenge de ikke faktisk skifter kjønn.

At gutter har mer frihet til å gjøre ting de ønsker, som for eksempel en ansiktsmaske - som bilde over her, gjør de ikke til jenter. Akkurat som ei jente ikke blir gutt av å skru på en bil.

Det har helt klart blitt mer frihet til å gjøre som en selv ønsker, uavhengig av hvilket kjønn man har, og godt er det.

Gjest Idollet
Skrevet

At det er flere hylende menn her på kvinneguiden enn ellers, er vel nettopp det at det stort sett er single litt deppa menn som henger her.

• Liker 3
Skrevet

Har jeg vondt for å tro. Nå i disse dager er det jo status å være husmor på heltid.

Skrevet

At guttene blir så bortskjemt og snobbete at de blir fisefine og feminime ;-) Sånn som Commodus i Gladiator? ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...