Androide Skrevet 25. februar 2015 #1861 Del Skrevet 25. februar 2015 Enig med deg, man må liksom ha noe å servere...føler meg som en semmer vertinne ellers Og da høres det veldig kjekt ut når man bare kan ta opp noe fra frysern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 25. februar 2015 #1862 Del Skrevet 25. februar 2015 Uff...kakeprat Farlig det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 25. februar 2015 #1863 Del Skrevet 25. februar 2015 Jeg tør snart ikke lese mer her jeg Er så mye kakeprat Fryse kake og mat er nok lurt ja. Ser for meg at det blir dårlig tid til matlaging rett etter fødsel. Skal mannen din være hjemme en eller to uker lillemeg90? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 25. februar 2015 Forfatter #1864 Del Skrevet 25. februar 2015 Enig med deg, man må liksom ha noe å servere...føler meg som en semmer vertinne ellers Og da høres det veldig kjekt ut når man bare kan ta opp noe fra frysern Ja :D jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg kommer til å få dårlig samvittighet om jeg ikke serverer noe (litt teit, ja ) så da fyller jeg opp fryseren nå :D hva tenker du å bake når du går ut i permisjon da? Uff...kakeprat Farlig det! Hehe, ja Jeg tør snart ikke lese mer her jeg Er så mye kakeprat Fryse kake og mat er nok lurt ja. Ser for meg at det blir dårlig tid til matlaging rett etter fødsel. Skal mannen din være hjemme en eller to uker lillemeg90? Hehe ja, litt dårlig gjort egentlig du får bake du også å fryse ned så du kan kose det med dg nå babyen er ute :D Ser for meg at det blir mange kjedelige, lettvinte middager etter fødsel (sikkert litt pizzabakeren ) så nå har vi litt lasagne i hvertfall. Tenkte å lage pizzaboller og fiskegrateng også. Noen andre forslag til mat som er god å fryse? Han blir hjemme i 2 uker:) din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 25. februar 2015 Forfatter #1865 Del Skrevet 25. februar 2015 Nå står foresten 4 brett med gjærbakst til etterheving 10 boller, 10 kanel i svingene (som vi sier her ), 10 rosinboller og en klippestang! Så nå begynner det å fylle seg opp :D Ellers så holder mannen på å legge gulv på barnerommet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 25. februar 2015 Forfatter #1866 Del Skrevet 25. februar 2015 Oooog så kom mannen med roser i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 25. februar 2015 #1867 Del Skrevet 25. februar 2015 For en fin mann du har Det fortjener du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 25. februar 2015 #1868 Del Skrevet 25. februar 2015 Ja :D jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg kommer til å få dårlig samvittighet om jeg ikke serverer noe (litt teit, ja ) så da fyller jeg opp fryseren nå :D hva tenker du å bake når du går ut i permisjon da? Hehe, ja Hehe ja, litt dårlig gjort egentlig du får bake du også å fryse ned så du kan kose det med dg nå babyen er ute :D Ser for meg at det blir mange kjedelige, lettvinte middager etter fødsel (sikkert litt pizzabakeren ) så nå har vi litt lasagne i hvertfall. Tenkte å lage pizzaboller og fiskegrateng også. Noen andre forslag til mat som er god å fryse? Han blir hjemme i 2 uker:) din da? Jeg får gjøre det når det verste sukkerbehovet roer seg Har ikke verdens beste viljestyrke. Min blir også hjemme to uker så matlaging blir nok hans ansvar, men skal ordne litt mat så jeg har litt å ta av. Deilig at mennene får være hjemme to uker! Føles godt at man ikke er heeelt alene. Det gjør det litt lettere med hunden og hvis jeg ikke er i form til å gå tur. Namnamnam boller Syns du er veldig effektiv om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 25. februar 2015 Forfatter #1869 Del Skrevet 25. februar 2015 For en fin mann du har Det fortjener du! Han har sine øyeblikk Jeg får gjøre det når det verste sukkerbehovet roer seg Har ikke verdens beste viljestyrke. Min blir også hjemme to uker så matlaging blir nok hans ansvar, men skal ordne litt mat så jeg har litt å ta av. Deilig at mennene får være hjemme to uker! Føles godt at man ikke er heeelt alene. Det gjør det litt lettere med hunden og hvis jeg ikke er i form til å gå tur. Namnamnam boller Syns du er veldig effektiv om dagen Lurt;) et tips et å bake en dag du er litt kvalm, da havner det raskt i fryseren Ja, er fantastisk! tenk at vi er så heldige i Norge! Eneste som er trist er at alle ikke får lønn, er nok mange som ikke har mulighet til å være hjemme 2 uker da. Snakket med svigermor om permisjon! Da hun var hjemme med mannen min fikk man kun 22 uker. Så ting har virkelig endret seg i positiv retning! Blir nok mannen som lager mat her også, og går tur med hunden. Men er ingen hemmelighet at jeg er mer glad i å lage mat enn han, så kan bli litt ensformig. Han kunne nok hatt taco hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 25. februar 2015 #1870 Del Skrevet 25. februar 2015 Ja, er fantastisk! tenk at vi er så heldige i Norge! Eneste som er trist er at alle ikke får lønn, er nok mange som ikke har mulighet til å være hjemme 2 uker da. Snakket med svigermor om permisjon! Da hun var hjemme med mannen min fikk man kun 22 uker. Så ting har virkelig endret seg i positiv retning! Mamma hadde bare 12 uker med meg! Jeg er født i januar, ho begynte å jobbe etter påske :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 25. februar 2015 Forfatter #1871 Del Skrevet 25. februar 2015 Mamma hadde bare 12 uker med meg! Jeg er født i januar, ho begynte å jobbe etter påske :o Det er jo ingenting! Hadde du dagmamma da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 25. februar 2015 #1872 Del Skrevet 25. februar 2015 Han har sine øyeblikk Lurt;) et tips et å bake en dag du er litt kvalm, da havner det raskt i fryseren Ja, er fantastisk! tenk at vi er så heldige i Norge! Eneste som er trist er at alle ikke får lønn, er nok mange som ikke har mulighet til å være hjemme 2 uker da. Snakket med svigermor om permisjon! Da hun var hjemme med mannen min fikk man kun 22 uker. Så ting har virkelig endret seg i positiv retning! Blir nok mannen som lager mat her også, og går tur med hunden. Men er ingen hemmelighet at jeg er mer glad i å lage mat enn han, så kan bli litt ensformig. Han kunne nok hatt taco hver dag Bake rett etter jeg våkner Tips mottatt Veldig heldig Ja, absolutt. Husker vi hadde praktikant. Det høres godt ut med taco, men kanskje ikke hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. februar 2015 #1873 Del Skrevet 25. februar 2015 Har en som heter rieteller. Gratis og funker fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 25. februar 2015 #1874 Del Skrevet 25. februar 2015 Tar bare å kjøper noe som kan tines til barselbesøk heldigvis har jeg familie som har vett til å ta med selv svigers derimot må nok vartes opp. Her får mannen 1 dag betalt permisjon.. Og vi har ikke økonomi til at han kan ta ut noe mer uten lønn så da blir jeg alene fra første stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #1875 Del Skrevet 26. februar 2015 Tar bare å kjøper noe som kan tines til barselbesøk heldigvis har jeg familie som har vett til å ta med selv svigers derimot må nok vartes opp. Her får mannen 1 dag betalt permisjon.. Og vi har ikke økonomi til at han kan ta ut noe mer uten lønn så da blir jeg alene fra første stund. Hehe er greit det da;) er nok en Del som tar med her også. Komemr ikke til å varte opp folk, m blir nok å be mannen ta opp noe fra fryseren. Og vilmde ha kaffi så står maskinen på kjøkknbenken Det går nok helt fint! men trist at arbeidsgiver får avgjøre det.. Han kan ikke ta en uke ferie da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #1876 Del Skrevet 26. februar 2015 I dag har jeg vert på samarbeidsmøte på jobb. Snakket litt om hva som kunne vert gjort annerledes, og hva som bør gjøres evt. Neste gang jeg blir gravid. Er første gang jeg er ute av huset siden jeg kom hjem fra sykehuset og det var ikke så bra ifht trigging av kynnere. Været er helt forferdelig her i dag, så å få parkering på sykehuset var umulig. Måtte derfor gå ca 700 m (ikke langt..) og det var nok til å få en rekke av vonde kynnere... Så neste gang må jeg nok bli kjørt til døren... Argh. Irriterende altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 26. februar 2015 #1877 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) Hehe er greit det da;) er nok en Del som tar med her også. Komemr ikke til å varte opp folk, m blir nok å be mannen ta opp noe fra fryseren. Og vilmde ha kaffi så står maskinen på kjøkknbenken Det går nok helt fint! men trist at arbeidsgiver får avgjøre det.. Han kan ikke ta en uke ferie da? Nei, for de har felles ferie på sommeren og helligdager da bedriften stenges helt så han får ikke bestemme ferie selv. Gleder meg veldig til han skal søke jobb andre steder for han arbeidsgiveren driver ikke etter loven :/ men det skal nok gå greit Edit: æsj, med kynnerne dine. Legg deg! Endret 26. februar 2015 av kaospåtobein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #1878 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) Nei, for de har felles ferie på sommeren og helligdager da bedriften stenges helt så han får ikke bestemme ferie selv. Gleder meg veldig til han skal søke jobb andre steder for han arbeidsgiveren driver ikke etter loven :/ men det skal nok gå greit Edit: æsj, med kynnerne dine. Legg deg! Høres ut som nlite fleksibel jobb, skal han søke nå? Hvis det ikke er lovlig kan de vel gå til arbeidstilsynet? Takk for klemmen resten av dagen blir det sofatjeneste ja... Endret 26. februar 2015 av lillemeg90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. februar 2015 #1879 Del Skrevet 26. februar 2015 Ja, viktig at du tar det med ro. 700 meter er nå et stykke når man har kynnere som trigges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #1880 Del Skrevet 26. februar 2015 Ja, viktig at du tar det med ro. 700 meter er nå et stykke når man har kynnere som trigges. Ja.. Var ikke akkurat helt planen. Hadde jeg visst det hadde jeg spurt om noen kunne kjøre meg. Men var på et tidspunkt det vanligvis går greit å finne parkering... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå