kaospåtobein Skrevet 10. februar 2015 #1741 Del Skrevet 10. februar 2015 Ååh, så gøy! Syns det er så gøy med barnerom og fiksing. Vil bare at lillemor skal komme nå! men hun må gjerne holde seg inne i 7 uker til... Hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 10. februar 2015 #1742 Del Skrevet 10. februar 2015 Hurra for 31 uker Det er så koselig å legge på plass til disse småå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 10. februar 2015 #1743 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Hurra for 31 uker Så koselig å ha fått på plass stellekommode og klær Det høres ut som veldig fint tidsfordriv! Endret 10. februar 2015 av Askmeagain89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 10. februar 2015 #1744 Del Skrevet 10. februar 2015 Hurra for 31 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #1745 Del Skrevet 10. februar 2015 Ååh, så gøy! Syns det er så gøy med barnerom og fiksing. Vil bare at lillemor skal komme nå! men hun må gjerne holde seg inne i 7 uker til... Hvordan er formen? Hehe har samme tanke! Vil ha han her NÅ, men ikke enda allikevel Jo, det går i det samme.. Gode og drålige dager og stunder. Men begynner å se enden på det nå.. Hurra for 31 uker Det er så koselig å legge på plass til disse småå Ja, kjempe koslig! Hurra for 31 uker Så koselig å ha fått på plass stellekommode og klær Det høres ut som veldig fint tidsfordriv! Ja,mdet er kjekt å drive med :D når begynner du? Hurra for 31 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 10. februar 2015 #1746 Del Skrevet 10. februar 2015 31 uker wohoo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 11. februar 2015 #1747 Del Skrevet 11. februar 2015 Jeg har ikke begynt med noe annet enn at jeg har handlet inn litt ting når det har vært tilbud. Det ser ut som vi kanskje skal flytte i april så venter til vi har fått en avklaring på det først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 12. februar 2015 #1748 Del Skrevet 12. februar 2015 Ey, du er ett innlegg fra 6000! Kuult 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #1749 Del Skrevet 15. februar 2015 Termin: 17 april! På vei: 31+5 Igjen til termin: 61 dager! :o Neste kontroll: Kontroll hos legen i morgen! Innkjøp: Har det aller meste, bare småting igjen! Kjønn: Ser ut som det er en liten gutt^^ Utålmodig: nja, egentlig ikke! Men når jeg ser bilder av nurkene til Missdior og spiremor så føles det veldig lenge til april! Navn: Står fremdeles mellom A og B! Vektøkning: Fremdeles minus 7 kg.. Vann i kroppen: Her en dag hadde sokkestrikken laget merke på ankelen. Men jeg går fremdeles med ring og den er enda stor, så ksn ikke si det er noe særlig med vann i hvertfall. Melk i brystene: Slik gjennomsiktig melk har jeg Strekkmerker: De gamle (så og si usynlige) jeg hadde har blitt litt rødere :/ Hodet ned: Tror det! Føles som at rumpa ligger opp, og hikkingen kjennes rett over symfysen:) Tungt: Ja, synes det har blitt merkbart tyngre de siste ukene! Ruller meg ut av sengen, banner når jeg må bøye meg ned for å plukke opp ting og det går saakte på tur med hunden. Tror han er fornøyd for da får han snuse så lenge han vil Kynnere: jepp, har en del til dagen. Men de er egentlig ikke plagsomme:) Bevegelser: Ja, merker de har endret karakter den siste tiden. Mer store bevegelser nå. Virker mer kontrollert enn tidligere. Hodet festet: Tror ikke det. Matkick: Grønne epler. Plager: Kvalme, halsbrann, ømhet i symfysen, smerter i korsrygg og stive skuldre.. Humør: Har hatt noen dårlige dager, ALT irriterer meg :o stakkars mann Høygravid: Nærmer seg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. februar 2015 #1750 Del Skrevet 15. februar 2015 Morsomt med oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 15. februar 2015 #1751 Del Skrevet 15. februar 2015 Wiii Jeg elsker disse listene Tror jeg må stjele en dag Så dumt at du fortsatt er kvalm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 15. februar 2015 #1752 Del Skrevet 15. februar 2015 Artig med oppdatering Snart bare to måneder igjen! Du kan få et par gravidkilo av meg, så blir vi begge mer i balanse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 15. februar 2015 #1753 Del Skrevet 15. februar 2015 Fint å lese oppdatering! Det begynner å nærme seg nå Jeg syns hvertfall tiden bare har gått fortere og fortere jo lenger jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 15. februar 2015 #1754 Del Skrevet 15. februar 2015 Jeg ble også utålmodog når spiremor og missdior fikk sine. Jeg vil også ha og det er så lenge til Men sånn egentlig så er det ikke lenge til. Vi er nermere enn noen sinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #1755 Del Skrevet 16. februar 2015 Ja, har aldri vert nærmere! rart det er bare 2 mnd igjen. Eller om 2,5 mnd har jeg garantert født Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 16. februar 2015 #1756 Del Skrevet 16. februar 2015 Morsomt å se oppdatering! Og veldig enig, grønne epler er digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #1757 Del Skrevet 16. februar 2015 Morsomt å se oppdatering! Og veldig enig, grønne epler er digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #1758 Del Skrevet 16. februar 2015 Legetime i dag. Fint blodtrykk, hjertelyd og SF midt på streken:) Hodet ligger ned, men han sa ingenting om det var festet eller ikke.. Hadde utslag på protein i urinen da, så tilbake for nytt blodtrykk og urinprøve neste uke:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 16. februar 2015 #1759 Del Skrevet 16. februar 2015 Bra at bt, hjertelyd og sf-mål var i orden Skrev han leiet inn på helsekortet? Æsjda, kjedelig, men bra de følger med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #1760 Del Skrevet 16. februar 2015 Bra at bt, hjertelyd og sf-mål var i orden Skrev han leiet inn på helsekortet? Æsjda, kjedelig, men bra de følger med Har ikke sjekket, skal se senere! Ja, mest sansynlig er det ok! Men bra de følge med! Vil helst ikke ha svangerskapsforgiftning i tilegg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå