lillemeg90 Skrevet 28. april 2019 Forfatter #2581 Skrevet 28. april 2019 7 minutter siden, Metzili skrev: Ikke sant 😁 kjent noe mer til modningsrier i natt? Hadde litt men det gav seg 😬 hoppet i høyet i går i håp om å starte noe. Da fikk jeg skikkelig vonde modningsrier. Var sikker på at fødselen startet 🙈 men så tok jeg en dusj og da ble de borte 😩😩 hadde passet så godt med fødsel for storebror er på overnattingsbesøk i helgen.
Metzili Skrevet 29. april 2019 #2582 Skrevet 29. april 2019 23 hours ago, lillemeg90 said: Hadde litt men det gav seg 😬 hoppet i høyet i går i håp om å starte noe. Da fikk jeg skikkelig vonde modningsrier. Var sikker på at fødselen startet 🙈 men så tok jeg en dusj og da ble de borte 😩😩 hadde passet så godt med fødsel for storebror er på overnattingsbesøk i helgen. De er noen luringer 😊 husker jeg synes det var så slitsomt sist gang med modningsrier, og hele tiden tro at fødsel startet også ga det seg. Håper du får slappet av frem til fødsel starter.
lillemeg90 Skrevet 29. april 2019 Forfatter #2583 Skrevet 29. april 2019 21 minutter siden, Metzili skrev: De er noen luringer 😊 husker jeg synes det var så slitsomt sist gang med modningsrier, og hele tiden tro at fødsel startet også ga det seg. Håper du får slappet av frem til fødsel starter. Ja.. 😥 Man er jo veldig forventningsfull som høygravid.. ______________________________________ Ferdig på fødepol, alt fint med lillegutt. De hadde litt problemer med å måle han for hode sto så langt nede i bekkenet. Men det ble mellom -5 og -9 %. Og det er jo innafor 🙂 så ca rundt 3 kg. Ba om han kunne sjekke modning og det var ingen problem. 3 cm åpning og veldig modent 😍 kunne tøye til 4-5 cm. Han satt opp overtidskontroll bare en dag over termin men tvilte på at jeg kom til å møte der sa han. Så nå er Det bare å smøre seg med tålmodighet. Har lite tro på at tøyingen gjør at fødsel starter men er jo lov å håpe ❤️ 1
lillemeg90 Skrevet 30. april 2019 Forfatter #2585 Skrevet 30. april 2019 Ingenting enda. Hadde skikkelig vonde tak i går og var sikker på at det var i gang.. Men nei 😂
Andromeda Skrevet 1. mai 2019 #2586 Skrevet 1. mai 2019 Spennende. Får satse på at fødselen starter for fullt snart. Kjedelig å gå rundt og vente og bli lurt av vonde tak.
lillemeg90 Skrevet 1. mai 2019 Forfatter #2587 Skrevet 1. mai 2019 13 timer siden, Andromeda skrev: Spennende. Får satse på at fødselen starter for fullt snart. Kjedelig å gå rundt og vente og bli lurt av vonde tak. Takk for det 🤞🏻
lillemeg90 Skrevet 1. mai 2019 Forfatter #2588 Skrevet 1. mai 2019 På vei: 39+0 Igjen til termin: 10 dager! Neste kontroll: jordmor på torsdag om en uke og har fått overtidskontroll dagen etter termin. Innkjøp: manglerbare babycall og bilstoladapter. Men ingen av delene haster. Kjønn: Gutt:) Utålmodig?: Ja! Er så utrolig lei... Føles som jeg aldri skal føde. Navn: Enten Isak eller Henrik. Vektøkning: - 1 kg. Vann i kroppen: ja, litt. Men har ikke fått mer. Melk i brystene: Ja, har begynt å sove med ammebh og ammeinnlegg. Strekkmerker: ja, de fra sist har blitt rødere og har fått noen nye. Hodet ned: ja. Tungt: Ja. Nå begynner det å bli skikkelig tungt. Ruller ut av sengen 🙈 Kynnere: hele tiden. Har også mye maserier og vonde tak. Hodet festet: ja. Var i følge gynekologen usedvanlig dyptstående 🙈 Matkick: ingenting. Men har blitt mer sulten den siste uken. Plager: maserier/modningsrier av og på hele døgnet, nedpress, tisser hvert 15 min, trøtt og sliten. Humør: helt ok. Høygravid: ja. Og veldig også 😂 Fødselsforventninger: gleder meg til å føde men kjenner jeg får litt kalde føtter mor takene kommer med skikkelige riesmerter. Gruer meg til hode skal stå i åpningen, men det er jo ikke til å unngå 😅 1
Metzili Skrevet 2. mai 2019 #2589 Skrevet 2. mai 2019 Spennende å følge med her. Med alle maseriene og 4 cm åpning kan det vel ikke være lenge igjen? Krysser hvertfall fingrene for at fødsel er nær.
lillemeg90 Skrevet 2. mai 2019 Forfatter #2590 Skrevet 2. mai 2019 2 timer siden, Metzili skrev: Spennende å følge med her. Med alle maseriene og 4 cm åpning kan det vel ikke være lenge igjen? Krysser hvertfall fingrene for at fødsel er nær. Håper virkelig han kommer snart 😅 men har så lite tro på at kroppen klarer å ordne opp selv siden de måtte ta vannet for å starte fødsel sist. Hvordan er det med deg?
Metzili Skrevet 3. mai 2019 #2591 Skrevet 3. mai 2019 19 hours ago, lillemeg90 said: Håper virkelig han kommer snart 😅 men har så lite tro på at kroppen klarer å ordne opp selv siden de måtte ta vannet for å starte fødsel sist. Hvordan er det med deg? Skjønner, men denne gangen kan det blir anderleded 😊 Her er jeg like gravid enda, merker ikke noe til tegn på fødsel. 1
lillemeg90 Skrevet 3. mai 2019 Forfatter #2592 Skrevet 3. mai 2019 Er det noen flere som spør hvordan det går i dag så klikker det for meg 😂 1
Metzili Skrevet 6. mai 2019 #2593 Skrevet 6. mai 2019 Det har vært stille her inne... sitter her å lurer på om du kanskje hat født? 😊
lillemeg90 Skrevet 6. mai 2019 Forfatter #2594 Skrevet 6. mai 2019 2 minutter siden, Metzili skrev: Det har vært stille her inne... sitter her å lurer på om du kanskje hat født? 😊 Dessverre.. Men for hver dag blir det en dag mindre til vi får møte han i hvertfall ❤️ leste akkurat at du er like gravid du også 😊 nå kan de godt komme begge to 😅 1
Metzili Skrevet 7. mai 2019 #2595 Skrevet 7. mai 2019 Veldig sant! Vi er nærmere enn noen gang 😁 hvordan er dagene dine? Har du enda mer maserier?
lillemeg90 Skrevet 7. mai 2019 Forfatter #2596 Skrevet 7. mai 2019 1 time siden, Metzili skrev: Veldig sant! Vi er nærmere enn noen gang 😁 hvordan er dagene dine? Har du enda mer maserier? Jeg bare sover 😂 du da? Veldig mye maserier. Skal til jordmor i dag og tenker å høre om hun vil tøye og strippe livmorhalsen igjen. Sansynligheten for at det blir enda mer maserier er jo stor, men den sjansen tar jeg nå 🙈
lillemeg90 Skrevet 7. mai 2019 Forfatter #2598 Skrevet 7. mai 2019 19 minutter siden, snehvit88 skrev: Har du ikke gått sånn i en uke nå?🙈 Med maserier? Mer 3 uker 🙈😂😭 var ikke så ille sist. Men de sier at det ofte blir verre for hvert svangerskap om man har vert litt plaget i første. Eneste positive er at livmor blir topptrent til fødsel 😂
lillemeg90 Skrevet 7. mai 2019 Forfatter #2599 Skrevet 7. mai 2019 Ferdig hos jordmor! Ca samme status som sist. 4 cm åpning, veldig mykt og tøyelig. Hun kunne ta på hodet hans (med fostersekken i mellom da) ❤️ Hun røsket godt til, ganske mye bedre enn legen 😅 og sa at hun regnet med fødsel snart. Så får vi bare se..
lillemeg90 Skrevet 7. mai 2019 Forfatter #2600 Skrevet 7. mai 2019 Da var han endelig født ❤️ fin og frisk gutt som ville ut fort! Tok 1 t og 45 min fra vannet gikk hjemme til han var ute. Så utrolig godt å være ferdig og ha gutten min liggende på brystet 😍 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå