lillemeg90 Skrevet 7. mars 2019 Forfatter #2521 Del Skrevet 7. mars 2019 På vei: 31+0 Igjen til termin: 66 dager! Neste kontroll: fødepol om 1 uke. Innkjøp: siden sist har vi kjøpt madrass og litt klær. Har så utrolig lyst på Leander matty 😍 men klarer ikke helt å rettferdiggjøre det å bruke 1000 kr på en stellematte 🙄. Kjønn: Gutt:) Utålmodig?: Mer og mer.. Navn: står mellom 2 navn. Hva synes dere om Isak eller Henrik? Vektøkning: minus 1 kg. så har faktisk gått ned i vekt 😰 Vann i kroppen: Nei. Melk i brystene: Ja. Strekkmerker: ja, de fra sist har blitt rødere. Hodet ned: ja, stort sett. Tungt: Ja! Følelser ikke meg tung sånn i utgangspunktet da men synes magen er i veien. Og er veldig tung i pusten. Kynnere: Ja, har tatt seg enda mer opp siden sist. Hodet festet: nei. Matkick: dårlig matlyst, så spiser egentlig bare fordi jeg må. Men er mest glad i frukt og sjokolade. Plager: vonde kynnere, vondt bekken, halsbrann og nedpress. Humør: Relativt bra:) Høygravid: Nei. Fødselsforventninger: skrekkblandet fryd. Gleder meg til å få han ut men gruer meg til å føde. At jeg skal føde om rundt 9 uker føles bare rart🙄 savner den troen på "urkvinnen" jeg hadde sist. Når jeg mistet kontrollen så totalt sist mistet jeg også troen på meg selv som fødekvinne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 7. mars 2019 #2522 Del Skrevet 7. mars 2019 Både Isak og Henrik er fine navn 😊👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 7. mars 2019 Forfatter #2523 Del Skrevet 7. mars 2019 40 minutter siden, Patriotpaula skrev: Både Isak og Henrik er fine navn 😊👏 Det vanskelige navnevalget 🙈 men tror nok vi lander på et av de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 9. mars 2019 #2524 Del Skrevet 9. mars 2019 Ikke rart storebror synes klærne ser ut som dukkeklær, jeg blir selv overrasket over hvor små de faktisk er. 😄 alt det vi gravide skal måtte gjennom enkelte ganger altså. Det er ikke noe for svake 😆 Både Henrik og Isak er veldig fint, men jeg liker Isak litt bedre enn Henrik. Vi hadde det også under vurdering til nr.1 er det for Skjekk av livmorhalsen du skal på fødepol? Og kanskje du finner troen på "urkvinnen" igjen? Jeg er sikker på at hun i bor deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 9. mars 2019 Forfatter #2525 Del Skrevet 9. mars 2019 4 timer siden, Metzili skrev: Ikke rart storebror synes klærne ser ut som dukkeklær, jeg blir selv overrasket over hvor små de faktisk er. 😄 alt det vi gravide skal måtte gjennom enkelte ganger altså. Det er ikke noe for svake 😆 Både Henrik og Isak er veldig fint, men jeg liker Isak litt bedre enn Henrik. Vi hadde det også under vurdering til nr.1 er det for Skjekk av livmorhalsen du skal på fødepol? Og kanskje du finner troen på "urkvinnen" igjen? Jeg er sikker på at hun i bor deg og! Ja, str 50 og 56 er jammen meg smått 😅 Det er i utgangspunktet pga. Storebror var liten, så følges tett opp pga. Det. Jeg er også risiko fødende av flere grunner så de vil følge meg pga det også 😅 Håper virkelig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 10. mars 2019 #2526 Del Skrevet 10. mars 2019 Isak hadde vi på listen vår før vi fikk vite kjønnet! Nydelig navn synes jeg. Henrik er også fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 11. mars 2019 #2527 Del Skrevet 11. mars 2019 Både Isak og Henrik er nydelige navn!! Liker begge veldig godt Men blant dagens unger er nok Henrik minst brukt, hvis det er noe som kan bety noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. mars 2019 Forfatter #2528 Del Skrevet 11. mars 2019 22 timer siden, Tyah skrev: Isak hadde vi på listen vår før vi fikk vite kjønnet! Nydelig navn synes jeg. Henrik er også fint 48 minutter siden, lille_frosk skrev: Både Isak og Henrik er nydelige navn!! Liker begge veldig godt Men blant dagens unger er nok Henrik minst brukt, hvis det er noe som kan bety noe Takk for innspill! 😊 Jeg søkte opp navnene på SSB og ble litt overasket av at det er faktisk 3 ganger mer som heter Henrik enn Isak! Men Mange er nok fra min generasjon. Kjenner forøvrig til 3 smågutter dom heter Henrik og ingen som heter Isak. Men det er nok på vei inn. Når vi valgte storebror sitt navn hadde det sist vert på topp tidlig på 1900-tallet, men det har ligget på topplisten siden året etter 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 11. mars 2019 #2529 Del Skrevet 11. mars 2019 Jeg syns Henrik høres bedre ut sammen med navnet på storebror 💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. mars 2019 Forfatter #2530 Del Skrevet 11. mars 2019 13 minutter siden, Nautika skrev: Jeg syns Henrik høres bedre ut sammen med navnet på storebror 💙 Der synes egentlig jeg også har spurt flere venner om det og de sier at Isak også passer. Men jeg synes på en måte der blir litt hardt når jeg sier begge navnene sammen. Men tenker at der er ikke avgjørende når alt kommer til alt. Blir uansett å vente til etter fødsel før vi bestemmer oss helt. Hadde to navn når vi ventet storebror også, men det ble et helt annet 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 13. mars 2019 #2531 Del Skrevet 13. mars 2019 Begge navn er fine, men likte Isak best 😁 vil du dele navnet på storebror på pm? Blir så nysgjerrig 🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 14. mars 2019 #2532 Del Skrevet 14. mars 2019 Før vi visste kjønn på sistemann hadde jeg isak på lista! Kjempefint navn 😍 passer fint til storebroren:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 14. mars 2019 #2533 Del Skrevet 14. mars 2019 Jeg kjenner også noen flere med navnet Henrik, men de er på min alder. Isak kjenner jeg ingen, men vet om flere som har hatt det på listen over eventuelle navn til baby. Så det virker til å bli mer og mer populært.. Ikke at det trenger å ha noe å si da var du på kontroll i dag? Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. mars 2019 Forfatter #2534 Del Skrevet 14. mars 2019 12 timer siden, tweet skrev: Begge navn er fine, men likte Isak best 😁 vil du dele navnet på storebror på pm? Blir så nysgjerrig 🙈🙈 Ja, sender deg en pm 😁 4 timer siden, blomst12 skrev: Før vi visste kjønn på sistemann hadde jeg isak på lista! Kjempefint navn 😍 passer fint til storebroren:) Takk for innspill! Det blir nok bra uansett hvilket av de vi velger 😍 2 timer siden, Metzili skrev: Jeg kjenner også noen flere med navnet Henrik, men de er på min alder. Isak kjenner jeg ingen, men vet om flere som har hatt det på listen over eventuelle navn til baby. Så det virker til å bli mer og mer populært.. Ikke at det trenger å ha noe å si da var du på kontroll i dag? Hvordan gikk det? Ja, tenker nok at Isak havner på topplisten 🙄 Var på kontroll i dag ja, skriver litt under her 👌 ------------------- 32+0 I dag og kontroll på fødepol 😊 han var 1715g, noe som tilsvarer -6% men de var fornøyde. Det er jeg også. Storebror var rundt 1400g på samme tidspunkt 😊 ellers sa se ting så bra ut med blodstrøm og trivsel i magen. De ville jeg skulle ta blodtrykk og levere urinprøve hver uke nå da. Jeg synes det er litt rart da blodtrykket var perfekt (116/78), jeg ikke har vann i kroppen og ingen proteiner i urinen. Ringte jordmor som syntes det samme, så hun skulle be om epikrise så fikk vi se om det var nødvendig ellers er endelig søknad til både NAV og jobb sendt. Godt å ha det i boks 👌 Det forberedes til baby kommer her hjemme nå har gjort klar stelleplassen, vasket str 50 og 56, og fått kjøpt inn det meste. Nå bør jeg begynne å tenke litt på fødebagen 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 14. mars 2019 #2535 Del Skrevet 14. mars 2019 Stemmer for Henrik! Kjente to fine eldre menn med det navnet, og en liten tass som er oppkalt etter disse mennene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 15. mars 2019 Forfatter #2536 Del Skrevet 15. mars 2019 Med fare for å bli gjenkjent... Vi måtte avlive hunden vår i dag 😭 storebror er knust og det er vi også. Det hjelper ikke på å være gravid og hormonell 😢 "Nå har jeg ingen hund... Jeg vil ha *hundens navn*. Jeg vil ikke han være død" 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 16. mars 2019 #2537 Del Skrevet 16. mars 2019 Åh, så trist 😢 Stor klem ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 16. mars 2019 #2538 Del Skrevet 16. mars 2019 Å, så trist❤❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 17. mars 2019 #2539 Del Skrevet 17. mars 2019 Så utrolig trist! Kondolerer ❤❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 17. mars 2019 Forfatter #2540 Del Skrevet 17. mars 2019 På 16.3.2019 den 2.38, Patriotpaula skrev: Åh, så trist 😢 Stor klem ❤️ På 16.3.2019 den 7.09, bondekone skrev: Å, så trist❤❤ 7 timer siden, Metzili skrev: Så utrolig trist! Kondolerer ❤❤ Tusen takk ❤ det føles tomt her hjemme. Mannen tar det tyngre enn meg så stemningen er så rar. Misforstå meg rett, jeg synes også det er trist. Men jeg har sett det komme.. Så har nok forberedt meg mer enn han. I tillegg har jeg jo selskap av lillebror som sparker godt til om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå