Nautika Skrevet 3. februar 2015 #1701 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg ville gått for B! Vi er noenlunde enig om ett av to fornavn. Det er oppkalling etter hennes tipp-oldemor, men er ganske vanskelig å si på engelsk (og høres ikke så hyggelig ut heller på engelsk ) Derfor blir det et navn nr 2 som hun kan benytte i utlandet eller hvis hun synes navn 1 bare er teit (ser for meg tenåringsopprør) Greit med litt lengre fornavn når etternavnet bare er på 3 bokstaver Hurra for 30 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 3. februar 2015 #1702 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg syns det var enkelt å finne navn. Har visst lenge hva hun skal hete og hvis det hadde blitt en gutt. MEn nå kaller vi opp også da, så da er det kanskje litt lettere 30 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. februar 2015 #1703 Del Skrevet 3. februar 2015 Ja, det er liksom det! Men jeg er så utrolig ubesluttsom så tror ikke det blir bedre etter fødsel heller tror vi får bestemme oss for et navn og hvis det føles feil får vi ha det andre i bakhodet:) hadde dere bestemt før fødsel med O? Som mamma sa, det er mange fine navn. Men når du skal finne navn til barnet ditt så skal det være det fineste i verden;) Vi sleit med å finne navn til hunden også Ja! Jeg har også følt at eks. Du, spiremor og malicious har vert så veldig langt foran meg. Men det føles ikke like langt nå lenger! Snart bare to mnd igjen! Det føles rart altså.. Ja med O visste vi faktisk hva han skulle hete, så da vi gikk ut etter å ha vært på OUL så hadde han fått navn. Samme med jentenavn. Har to jentenavn jeg liker godt, så det hadde også vært benkers. Å finne et til guttenavn vi begge liker derimot var langt vanskeligere. Haha, hundenavn har vi i grunn alltid vært rask på. Første het Ziko, og nåværende heter Balder. Neste hund blir ei tispe, og hun får et av de to jentenavnene jeg liker så godt, så jeg får brukt de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 3. februar 2015 #1704 Del Skrevet 3. februar 2015 Hurra for 30 uker og 75% fullført! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 5. februar 2015 #1705 Del Skrevet 5. februar 2015 Bare 8-10 (?) uker igjen til du får møte lille gutten din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 5. februar 2015 #1706 Del Skrevet 5. februar 2015 30 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 5. februar 2015 #1707 Del Skrevet 5. februar 2015 Hurra for 30 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. februar 2015 #1708 Del Skrevet 5. februar 2015 Hurra for 30 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. februar 2015 #1709 Del Skrevet 5. februar 2015 Kom på at jeg lovde Lilleninja å skrive hvilke punkter malen for fødebrev inneholder, bedre sent enn aldri :D - Er det noe som personalet bør vite om deg, for at de på best mulig måte kan kunne støtte og hjelpe deg under fødselen? - Har du erfaringer fra tidligerre fødsler som du ønsker å fortelle om? - Har andres erfaringer påvirket din innstilling til fødselen, og i tilfelle hvordan? - Hvilke tanker gjør du deg i forhold til smerte og smertelindring? - På hvilken måte tror du personalet kan støtte deh og din partner under fødselen? - Er det noe som tilsier at du kan ha behov for ekstra hjelp og oppfølging i forhold til amming og barseltid på sykehuset? - Fri tale: Takk Fin mal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #1710 Del Skrevet 6. februar 2015 Sitter på mobil så blir ikke multisitat! Takk! Føles endelig som det er en ende på dette nå men merker jeg begynner å bli litt utålmodig når folk her inne og i andre termingrupper begynner å føde/få modning! Men han er ikke klar enda, så han får fint holde seg inne noen uker til! Prøver å tenke at jeg har 12 uker igjen slik at jeg ikke blir kjempeskuffet av å gå på overtid Har kjent litt i symfysen den siste tiden, så er litt redd det er symfyseløsning på gang. Får bare følge med og bestille time hos fysio igjen om det ikke kommer seg til over helgen:) Ellers var vi på fødselsforberedende kurs på tirsdag! Veldig interessant og lærerikt, spesielt for mannen:) gikk igjennom hva som skjer før, i og etter fødsel. Barselkvinnen, amming og tiden hjemme. Øvde også på pustemetoder, det skal heg absolutt fortsette med hjemme. Greit å ha noe å hente frem igjen når fødsel starter, at ikke alt er nytt! I dag skal vi en tur på IKEA. Ser ut som stellebordet "mitt" er kommet inn igjen! og det er en del på lager! Håper bare ikke folk går amok før vi kommer frem om det blir tomt! Vi må faktisk kjøre to timer.. får følge med på lagerstatus underveis;) Har også fått skikkelig strikkedilla;) så har strikket en lue og en smekke. Holder nå på med en jakke og en rumper:) håper det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. februar 2015 #1711 Del Skrevet 6. februar 2015 Det går ikke an å ringe direkte til den IKEAen og spørre om de kan holde av ett? Forklar at dere har så lang reisevei, og er redd det skal være tomt til dere kommer frem? Håper ikke du får symfyseløsning Flinka som strikker Høres veldig koselig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 6. februar 2015 #1712 Del Skrevet 6. februar 2015 Sitter på mobil så blir ikke multisitat! Takk! Føles endelig som det er en ende på dette nå men merker jeg begynner å bli litt utålmodig når folk her inne og i andre termingrupper begynner å føde/få modning! Men han er ikke klar enda, så han får fint holde seg inne noen uker til! Prøver å tenke at jeg har 12 uker igjen slik at jeg ikke blir kjempeskuffet av å gå på overtid Har kjent litt i symfysen den siste tiden, så er litt redd det er symfyseløsning på gang. Får bare følge med og bestille time hos fysio igjen om det ikke kommer seg til over helgen:) Ellers var vi på fødselsforberedende kurs på tirsdag! Veldig interessant og lærerikt, spesielt for mannen:) gikk igjennom hva som skjer før, i og etter fødsel. Barselkvinnen, amming og tiden hjemme. Øvde også på pustemetoder, det skal heg absolutt fortsette med hjemme. Greit å ha noe å hente frem igjen når fødsel starter, at ikke alt er nytt! I dag skal vi en tur på IKEA. Ser ut som stellebordet "mitt" er kommet inn igjen! og det er en del på lager! Håper bare ikke folk går amok før vi kommer frem om det blir tomt! Vi må faktisk kjøre to timer.. får følge med på lagerstatus underveis;) Har også fått skikkelig strikkedilla;) så har strikket en lue og en smekke. Holder nå på med en jakke og en rumper:) håper det blir bra! Hva med å ringe og holde av et stellebord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #1713 Del Skrevet 6. februar 2015 Prøvde, men de sa st de ikke holdt av :/ skal uansett til Stavanger da, men hadde vert fint å fått det i orden nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. februar 2015 #1714 Del Skrevet 6. februar 2015 Prøvde, men de sa st de ikke holdt av :/ skal uansett til Stavanger da, men hadde vert fint å fått det i orden nå... Så dumt! God tur, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 6. februar 2015 #1715 Del Skrevet 6. februar 2015 God tur til Stavanger! Håper IKEA har alt på stell med bordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 6. februar 2015 #1716 Del Skrevet 6. februar 2015 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 7. februar 2015 Forfatter #1717 Del Skrevet 7. februar 2015 Takk :D og de hadde alt på stell med bordet Androide Så da har vi stellebord! Deilig å ha det i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 7. februar 2015 #1718 Del Skrevet 7. februar 2015 Takk :D og de hadde alt på stell med bordet Androide Så da har vi stellebord! Deilig å ha det i orden! Hurra!! Er det det stellebordet som også er en kommode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 7. februar 2015 Forfatter #1719 Del Skrevet 7. februar 2015 Hurra!! Er det det stellebordet som også er en kommode? Ja:D sundvik! Var det dete kjøpte også? De hadde det ikke fremme, men har jo sett på det hos en veninne, så satser på at vi blir fornøyde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. februar 2015 #1720 Del Skrevet 7. februar 2015 Takk :D og de hadde alt på stell med bordet Androide Så da har vi stellebord! Deilig å ha det i orden! Jippiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå