lillemeg90 Skrevet 14. januar 2015 Forfatter #1561 Del Skrevet 14. januar 2015 Har en veninne som har det og de bruker det enda på deres gutt i hvertfall, han er 1,5 år:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 14. januar 2015 #1562 Del Skrevet 14. januar 2015 Akkurat det hr vi sett på også. Men tenker kjøpe det etter noen måneder når vi er inne i rutinene og baby har vokst fra denne badebalja som er i det stellebordet vi har kjøpt nå. Er jo kjempe praktisk med tanke på at det kal gjøres om til skrivebord etterpå 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. januar 2015 #1563 Del Skrevet 15. januar 2015 Vi har så lite bad, at det ikke er plass til noe stellebord det. Satser i første omgang på stellematte på vaskemaskin (som på grunn av størrelsen må være toppmatet, så går vel ikke så lenge det heller). Spørs nok om teorien min om å bare kle ungen i svarte søplesekker som kastes etter hvert bruk er like greit Samme her. Satser på at det går bra uten stellebord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 17. januar 2015 Forfatter #1564 Del Skrevet 17. januar 2015 Navle på vei utover 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 17. januar 2015 #1565 Del Skrevet 17. januar 2015 Navle på vei utover Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 17. januar 2015 Forfatter #1566 Del Skrevet 17. januar 2015 Klageklage, det er så vondt å kaste opp nå som magen har blitt større... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. januar 2015 #1567 Del Skrevet 17. januar 2015 Navle på vei utover Morsomt, det der Jeg tror min spretter opp i "navlesømmen" snart Ikke bra at det er enda mer vondt å kaste opp nå med stormagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 17. januar 2015 #1568 Del Skrevet 17. januar 2015 Stakkars deg Nå syns jeg det holder med oppkast. Nå å du få lov til å bli bra igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 17. januar 2015 #1569 Del Skrevet 17. januar 2015 Huff, syns det er trist at du fremdeles er så kvalm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 17. januar 2015 #1570 Del Skrevet 17. januar 2015 Veldig dumt skulle ønske at de siste tiden din kunne blitt en drøm for deg som har slitt så mye gjennom dette svangerskapet Signerer navelen! Min tyter ut må. Lettere å holde den ren d 🙈🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 17. januar 2015 #1571 Del Skrevet 17. januar 2015 Klageklage, det er så vondt å kaste opp nå som magen har blitt større... Stakkars deg Jeg har hittil ikke kastet opp - og håper jeg slipper de siste ukene også, men nå må det jo holde for din del snart?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #1572 Del Skrevet 18. januar 2015 Takk, dere er gode Kom seg utover kvelden heldigvis, og formen var ikke så dårlig. Ble bare akutt kvalm x flere og måtte kaste opp, men ble heldigvis kvitt kvalmen når jeg kastet opp igjen. Var bare så mye enklere når ikke magen var der nå får jeg krampetrekninger i magen av å kaste opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 18. januar 2015 #1573 Del Skrevet 18. januar 2015 Trøsteklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 18. januar 2015 #1574 Del Skrevet 18. januar 2015 Huff, kjipt å høre at du ennå er så kvalm Klem sendes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. januar 2015 #1575 Del Skrevet 18. januar 2015 Takk, dere er gode Kom seg utover kvelden heldigvis, og formen var ikke så dårlig. Ble bare akutt kvalm x flere og måtte kaste opp, men ble heldigvis kvitt kvalmen når jeg kastet opp igjen. Var bare så mye enklere når ikke magen var der nå får jeg krampetrekninger i magen av å kaste opp... Godt å høre at det kom seg litt da Husker fra kvalmen jeg hadde i starten, som var sinnsykt mild i forhold til det *biip* du går gjennom, at det alltid var "godt" etter at jeg hadde kastet opp, for da var jeg ikke kvalm på en stund Auch :/ Er det krampetrekninger som i kynnere, eller? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #1576 Del Skrevet 18. januar 2015 Godt å høre at det kom seg litt da Husker fra kvalmen jeg hadde i starten, som var sinnsykt mild i forhold til det *biip* du går gjennom, at det alltid var "godt" etter at jeg hadde kastet opp, for da var jeg ikke kvalm på en stund Auch :/ Er det krampetrekninger som i kynnere, eller? :/ Ja, det er noe drit:p men nå er heg kommet så langt at jeg uansett ser enden på det. Var litt mer håpløst når jeg bikket 3 mnd og fremdeles var kvalm, siden "alle" sa at da gav kvalmen seg. Og så var det mye værre da.. Nei, eller kanskje en vond kynner? har noen kynnere til dagen men merker dem kun med at magen blir stram, blir øm i korsryggen og om jeg har noe i blæren så MÅ jeg tisse. Men etter å ha kastet opp så føles det nesten som at magen revner/vrenger seg. Vett ikke hvordan jeg kan forklare det bedre.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 18. januar 2015 #1577 Del Skrevet 18. januar 2015 Ja, det er noe drit:p men nå er heg kommet så langt at jeg uansett ser enden på det. Var litt mer håpløst når jeg bikket 3 mnd og fremdeles var kvalm, siden "alle" sa at da gav kvalmen seg. Og så var det mye værre da.. Nei, eller kanskje en vond kynner? har noen kynnere til dagen men merker dem kun med at magen blir stram, blir øm i korsryggen og om jeg har noe i blæren så MÅ jeg tisse. Men etter å ha kastet opp så føles det nesten som at magen revner/vrenger seg. Vett ikke hvordan jeg kan forklare det bedre.. Au, det høres grusomt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 18. januar 2015 #1578 Del Skrevet 18. januar 2015 Høres ikke noe godt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 18. januar 2015 #1579 Del Skrevet 18. januar 2015 Hørtes virkelig ikke godt ut med så mye kvalme... Håper du blir kvitt det snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #1580 Del Skrevet 18. januar 2015 Takk for sympati dere som sagt så er det mye bedre nå, men er godt å få klagd litt innimellom;) I morgen er det jordmortime! Skal bli fint med en kontroll igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå