Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Har en veninne som har det og de bruker det enda på deres gutt i hvertfall, han er 1,5 år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat det hr vi sett på også. Men tenker kjøpe det etter noen måneder når vi er inne i rutinene og baby har vokst fra denne badebalja som er i det stellebordet vi har kjøpt nå. Er jo kjempe praktisk med tanke på at det kal gjøres om til skrivebord etterpå 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har så lite bad, at det ikke er plass til noe stellebord det. Satser i første omgang på stellematte på vaskemaskin (som på grunn av størrelsen må være toppmatet, så går vel ikke så lenge det heller). Spørs nok om teorien min om å bare kle ungen i svarte søplesekker som kastes etter hvert bruk er like greit ;)

Samme her. Satser på at det går bra uten stellebord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Navle på vei utover :fnise:

:fnise: Morsomt, det der :P Jeg tror min spretter opp i "navlesømmen" snart :fnise:

Ikke bra at det er enda mer vondt å kaste opp nå med stormagen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg :(

Nå syns jeg det holder med oppkast. Nå å du få lov til å bli bra igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig dumt :( skulle ønske at de siste tiden din kunne blitt en drøm for deg som har slitt så mye gjennom dette svangerskapet :(

Signerer navelen! Min tyter ut må. Lettere å holde den ren d 🙈🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klageklage, det er så vondt å kaste opp nå som magen har blitt større... :(

Stakkars deg :( Jeg har hittil ikke kastet opp - og håper jeg slipper de siste ukene også, men nå må det jo holde for din del snart??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, dere er gode :hjerte:

Kom seg utover kvelden heldigvis, og formen var ikke så dårlig. Ble bare akutt kvalm x flere og måtte kaste opp, men ble heldigvis kvitt kvalmen når jeg kastet opp igjen. Var bare så mye enklere når ikke magen var der :P nå får jeg krampetrekninger i magen av å kaste opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, dere er gode :hjerte:

Kom seg utover kvelden heldigvis, og formen var ikke så dårlig. Ble bare akutt kvalm x flere og måtte kaste opp, men ble heldigvis kvitt kvalmen når jeg kastet opp igjen. Var bare så mye enklere når ikke magen var der :P nå får jeg krampetrekninger i magen av å kaste opp...

Godt å høre at det kom seg litt da :) Husker fra kvalmen jeg hadde i starten, som var sinnsykt mild i forhold til det *biip* du går gjennom, at det alltid var "godt" etter at jeg hadde kastet opp, for da var jeg ikke kvalm på en stund :P

Auch :/ Er det krampetrekninger som i kynnere, eller? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det kom seg litt da :) Husker fra kvalmen jeg hadde i starten, som var sinnsykt mild i forhold til det *biip* du går gjennom, at det alltid var "godt" etter at jeg hadde kastet opp, for da var jeg ikke kvalm på en stund :P

Auch :/ Er det krampetrekninger som i kynnere, eller? :/

Ja, det er noe drit:p men nå er heg kommet så langt at jeg uansett ser enden på det. Var litt mer håpløst når jeg bikket 3 mnd og fremdeles var kvalm, siden "alle" sa at da gav kvalmen seg. Og så var det mye værre da..:)

Nei, eller kanskje en vond kynner? :vetikke: har noen kynnere til dagen men merker dem kun med at magen blir stram, blir øm i korsryggen og om jeg har noe i blæren så MÅ jeg tisse. Men etter å ha kastet opp så føles det nesten som at magen revner/vrenger seg. Vett ikke hvordan jeg kan forklare det bedre..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er noe drit:p men nå er heg kommet så langt at jeg uansett ser enden på det. Var litt mer håpløst når jeg bikket 3 mnd og fremdeles var kvalm, siden "alle" sa at da gav kvalmen seg. Og så var det mye værre da..:)

Nei, eller kanskje en vond kynner? :vetikke: har noen kynnere til dagen men merker dem kun med at magen blir stram, blir øm i korsryggen og om jeg har noe i blæren så MÅ jeg tisse. Men etter å ha kastet opp så føles det nesten som at magen revner/vrenger seg. Vett ikke hvordan jeg kan forklare det bedre..

Au, det høres grusomt ut :(:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sympati dere :hjerte: som sagt så er det mye bedre nå, men er godt å få klagd litt innimellom;)

I morgen er det jordmortime! Skal bli fint med en kontroll igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...