AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Hei, jeg har nå møtt en mann jeg liker veldig godt. Vi har møttes 4 ganger, men hadde allerede sex på 3 date. Ja, jeg er klar over at det er tidlig, men det falt naturlig, og da mener jeg det er riktig. Det er ganske stor aldersforskjell på oss, noe han har uttrykt at gjorde han usikker i starten. Men synes vi prater bra sammen og har det nokså fint. Det som er, han er fortsatt aktiv på ulike datingsider, og jeg lurer på om dette må bety at han ikke kanskje er så interessert og derfor ser etter andre og date, eller om jeg er paranoid og at noen mennesker kanskje utvikler følelser over en lengre periode, og ikke er helt sikker med en gang. Han har sagt at han liker meg, men dette var selvfølgelig rett etter sexen, som forøvrig var veldig bra. Noen innspill? Anonymous poster hash: 36c57...ccd
Gjest Wei Wei Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Spør ham om å fjerne brukerkontoen der hvis du mener det er noe å satse på.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Spør ham om å fjerne brukerkontoen der hvis du mener det er noe å satse på. Synes vel det er litt vel drøyt å forlange i er så tidlig stadie. Han vil jo tro jeg er en sånn sjalu gæren kjerring. Anonymous poster hash: 36c57...ccd 3
Apehjerne Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Oh du milde banan! Dere har vært på 4 dater!! Ja, det trengs ofte lengre tid enn 4 dater til å utvikle følelser. Noe sier meg at du er ganske "lett" å få på kroken følelsesmessig. Tror også du er ganske sjalu av deg
Aurora_Versailles Skrevet 6. august 2014 #5 Skrevet 6. august 2014 Ikke legg deg oppi sånt etter 4 dater.. Jeg har hatt sex på 2. daten, det er helt opp til en selv hva som blir "for tidlig". Vent og se om kontakten og datene fortsetter i et par uker før du begynner å medle med hans privatliv.
Gjest Wei Wei Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 Synes vel det er litt vel drøyt å forlange i er så tidlig stadie. Han vil jo tro jeg er en sånn sjalu gæren kjerring.Anonymous poster hash: 36c57...ccd Ikke forlange men spørre om han kan det. Det er ikke for tidlig hvis dere allerede har sex. Hvis begge dere ble kjent via datingsside, så kan du foreslå at begge fjerner brukere i alle fall inntil dere finner ut av hva det blir. Det er jo ikke så vanskelig å fornye brukeren senere, skulle han ønske det. Bare si at du tenkte å sette din bruker "på pause" og spør hva han tenker om det, om han tenker det er greit å gjøre det samme. Han må jo ikke ha utviklet følelser allerede, men hvorfor ikke gi deg muligheten til å få disse følelsene frem uten å konkurere med andre?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #7 Skrevet 6. august 2014 Som en generel regel dater jeg ikke andre når jeg har begynt å ha sex med noen, da dropper jeg de andre dagene mine av anstendighetsgrunner. Vet ikke hva andre menn pleier å gjøre, men jeg syntes ikke det blir litt på kanten å ha sex med to forskjellige i samme tidsrom.Anonymous poster hash: a6623...71c
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #8 Skrevet 6. august 2014 Takk for svar alle sammen:) Oh du milde banan! Dere har vært på 4 dater!! Ja, det trengs ofte lengre tid enn 4 dater til å utvikle følelser. Noe sier meg at du er ganske "lett" å få på kroken følelsesmessig. Tror også du er ganske sjalu av deg Okei, det er så din mening. Jeg har aldri vært sjalu, jeg er ikke slik. Det var kun et spørsmål. At jeg er lett på tråden, følelsesmessig, vil jeg heller ikke påstå. Det er svært sjeldent jeg faller for en fyr. Men når jeg har hatt sex med en, blir jeg ganske sårbar ja. Er vel ganske naturlig for mange damer. Om vi hadde møttes kun for sex hadde det ikke gjort noe, men når vi møtes for å date og deretter har sex gjør det meg mer sårbar. Anonymous poster hash: 36c57...ccd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå