Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ei venninne som alltid avlyser avtaler vi har, gjerne samme dag og rett før vi skal treffes.

Skulle treffe henne i dag og sendte henne ei melding for en stund siden og fikk nå til svar at hun ikke kan likevel, det var noe viktig som dukket opp. Det er alltid noe som dukker opp. Jeg har jo ikke tenkt til å oppholde henne hele dagen, men likevel er det vanskelig å bare møte meg i byen for en kopp kaffe. Hun var ikke slik før hun fikk kjæreste, da traff jeg henne ofte. Jeg skjønner jo at man prioriterer kjæresten først, men jeg blir lei meg når jeg aldri er en prioritet, og at hun alltid avlyser avtaler med meg fordi kjæresten vil ha henne med på noe annet.

Vil gjerne beholde henne som venninne, men det er jo vanskelig når hun aldri har mulighet til å treffe meg, selv når hun spør meg om å finne på noe så avlyser hun de rett før. Jeg er ikke overrassket over at hun avlyste i dag også, jeg forventet det egentlig, men hadde jo gledet meg til å se henne og blir veldig lei meg når hun avlyser igjen :(

Anonymous poster hash: 82f56...3b0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dersom hun er en god venninne, ville jeg faktisk snakket med henne om det.

Har ei venninne som ikke klarer å holde avtaler, f.eks kan vi si at vi skal møtes en plass også kommer hun 2 timer for sent. Jeg har bare insett at hun ikke klarer å møte til et avtalt tidspunkt, så vi gjør heller ting litt mer på sparket, f.eks "kino i kveld?", da blir hun lett med. Om vi planlegger en filmkveld noen dager i forveien derimot, kan jeg nesten garantere at hun må avlyse.

Anonymous poster hash: 6a66e...373
AnonymBruker
Skrevet

Dersom hun er en god venninne, ville jeg faktisk snakket med henne om det.

Har ei venninne som ikke klarer å holde avtaler, f.eks kan vi si at vi skal møtes en plass også kommer hun 2 timer for sent. Jeg har bare insett at hun ikke klarer å møte til et avtalt tidspunkt, så vi gjør heller ting litt mer på sparket, f.eks "kino i kveld?", da blir hun lett med. Om vi planlegger en filmkveld noen dager i forveien derimot, kan jeg nesten garantere at hun må avlyse.

Anonymous poster hash: 6a66e...373

Hun bryter ofte spontane avtaler også. Sist jeg hadde en avtale med henne var det faktisk kino, og jeg spurte samme dag, og hun ville være med. En time før filmen begynte fikk jeg melding om at hun ikke kunne likevel pga *sett inn dårlig unnskyldning*...

Jeg har jo lyst til å si til henne at jeg synes det er respektløst, og at det er sårende at hun aldri prioriterer meg. Men jeg vil ikke virke som ei sur bitch heller..

Noen ganger tenker jeg at hun ikke har lyst til å treffe meg, at hun egentlig ikke liker meg..., men da skjønner jeg ikke hvorfor hun sier ja i utgangspunktet...:(

Anonymous poster hash: 82f56...3b0

AnonymBruker
Skrevet

Bare la være å foreslå noe mer, og se om hun tar initiativet.

Anonymous poster hash: 529f9...0a6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare la være å foreslå noe mer, og se om hun tar initiativet.

Anonymous poster hash: 529f9...0a6

Det landet jeg på med en tilsvarende venninne. Det har nå gått ca 1,5 år uten et pip. Deilig, egentlig :) Prioriterer heller de som viser at de vil se meg.

Anonymous poster hash: 263f9...656

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke foreslå noe uten backup. Si "Jeg og X drar på kino kl 20, du er velkommen om du vil".

Anonymous poster hash: 00460...265

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg hadde tatt alle avtaler med vedkommende med en klype salt og begynt å planlegge andre ting i stede for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...