Gå til innhold

Fordeling av utgifter.

Fremhevede innlegg

Gjest Ciegus
Skrevet

Ligner samisk brudekrone på brudekroner til bunad? (Jeg ble litt fasinert, for meg er dette helt ukjent territorium.)

Njea, samiske brudekroner har egentlig ingen regler å forholde seg til, så de kan både ligne _litt_ på bunadskroner, og de kan være helt annerledes. ;) Den jeg skal bruke ligner ikke særlig på en bunadskrone, så vidt jeg vet. For meg er bunadskroner ukjent territorium, så jeg kan jo ta feil. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bryllupet kom på ca 150` +/- her og der.

Jeg startet det hele med å kjøpe meg en dyr kjole som samlet kom på 22` det var min luksus frisør, manikyr, sminke osv ble gjort "gratis" av en venninne. Bukett 1500,-.

Aner ikke hva ringene koster. Aner ikke hva mannen brukte på sine klær.

Der og da følte jeg meg som en "luksus"-brud siden jeg gjorde en del ting som ikke var forventet, men i etterkant mener jeg at jeg var helt vanlig mtp budsjett.

Vielsen 10 000,- 45min klassisk konsert med sang og musikk av en av de beste som finnes i grenland.

Telt, stoler, bord osv. 10 000,-

Dill og dall 10 000,- + +

Blomster: MASSE! :D

Mat: 25 000,- + 6000,-

Drikke: 5000,-

Isbar: 2000,-

Kake: 0

+ ++ + +

Jeg har rett og slett ikke oversikt. :P Men gjestene våre fikk det beste av det beste fra de kom til de reiste. Vi betalte alt av transport til og fra (vielse og fest samme sted). Det var fri bar med bartendere fra de kom til de dro, kokk som grillet og laget mat på stedet.

Så sett i etterkant brukte vi pengene våre smart selv om det ble brukt på masse dill og dall underveis. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...