magolia Skrevet 30. juni 2004 #1 Skrevet 30. juni 2004 Denne ble testens vinner i en test i Dagbladet. Vurderer å gå til innkjøp av den.....noen som har prøvd den (.....hvor blir sola av...?...)
GuriGuri Skrevet 1. juli 2004 #2 Skrevet 1. juli 2004 Jeg har prøvd den, men er faktisk litt mer fornøyd med L'Oreals face and body versjon. Billigere er den jo også. Og sommeren den MÅ jo komme snart, for dette er kaldt
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #3 Skrevet 1. juli 2004 Jeg liker den veldig godt! Gir min lyse hud en fin farge, og "stinker" heller ikke så verst!
magolia Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2004 .....det går vel greit å kombinere bruk av selvbruningskrem og soling ........eller? :-?
Gjest Xavia Skrevet 5. juli 2004 #7 Skrevet 5. juli 2004 .....det går vel greit å kombinere bruk av selvbruningskrem og soling ........eller? :-? Ja, det går bra! Men selvbruning gir ikke beskyttelse mot sola, så du må bruke solkrem i tillegg.
Gjest Tristessa Skrevet 5. juli 2004 #8 Skrevet 5. juli 2004 Geleen til ansiktet synes jeg er veldig god, lukter ikke så ekkelt som andre selvbrunere kan gjøre, og gir en veldig naturlig farge. Sprayen til kropp er kanskje litt lite drøy, men også den gir en veldig naturlig farge. Kanskje litt i lyseste laget?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå