Stråbærry Skrevet 5. august 2014 #1 Del Skrevet 5. august 2014 Har flyttet inn i ny bolig og her er det ettpar rom med skråtakvindu, er det noen som har fikse ideer på hvordan jeg kan gjøre noe utav disse vinduene? Post gjerne bilde og link. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #2 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg har sett skråtakvinduer med gardiner som er festet både oppe og nede, noe lignende dette http://elinslillehobbyhjorne.blogspot.no/2011/05/tadagardiner.html Anonymous poster hash: 53996...813 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #3 Del Skrevet 5. august 2014 Sjekk ut Velux: http://www.velux.no/Private/Takvindu_Produkter/Gardiner_og_rulleskodder/Produkter/Plissegardiner Anonymous poster hash: 73ccc...3fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #4 Del Skrevet 5. august 2014 Ikke gardiner ihvertfall. Det er stygt og stenger verdifullt lys. Spesielt om skråvinduene er små. Anonymous poster hash: a9f14...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stråbærry Skrevet 5. august 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 5. august 2014 Ikke gardiner ihvertfall. Det er stygt og stenger verdifullt lys. Spesielt om skråvinduene er små. Anonymous poster hash: a9f14...814 Noe av poenget er å stenge ute lyset når senga er rett under Jeg har hatt slike som vises i første bilde men de er så kjedelige. Noen flere forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #6 Del Skrevet 5. august 2014 Her er det mye fint. http://www.viivilla.no/interior/solskjerming-inne/smart-solskjerming-til-takvinduer/ Anonymous poster hash: 53996...813 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #7 Del Skrevet 5. august 2014 Vanlig å få spørsmål når du bestiller takvindu om du vil ha persienne inne i vinduet. Ble du ikke spurt, eller tenkte du ikke på dette?Anonymous poster hash: 1d290...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stråbærry Skrevet 5. august 2014 Forfatter #8 Del Skrevet 5. august 2014 Vanlig å få spørsmål når du bestiller takvindu om du vil ha persienne inne i vinduet. Ble du ikke spurt, eller tenkte du ikke på dette?Anonymous poster hash: 1d290...1b1 Hva har det med saken å gjøre? Jeg har kjøpt et hus som har vinduer i taket, og lurer på forskjellige løsninger på gardiner. Selvsagt kan jeg bruke en streng oppe og nede, men jeg skrev her inne for å høre om andre har noen fine ideer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #9 Del Skrevet 5. august 2014 Anbefaler velux sine. Lystette og forsvinner helt når de trekkes fra. Gitt at de passer det aktuelle vinduet, da. Koster litt, men absolutt verdt det!Anonymous poster hash: 31554...9ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå