Gå til innhold

Driver han med spill eller hva er dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette kan bli langt.

Vi har holdt på siden før jul. Men han sa etter en måned at han ikke var interessert i noe forhold. Vi fortsatte som venner, og hadde sex. Det har funket fint. Jeg har følelser for han, ja, men jeg tror ikke jeg er den eneste. For i perioder er han veeeldig kosete og på. Han ringer og tekster hele tiden. Han vil møtes og alt er bare fint. Da ser jeg noe i øynene hans som det virker som han prøver å skjule. Han skal være så tøff og han trenger ingen, han vil bare leve livet og flørte med alt som puster. Og han gjør det, men han går ikke lenger.

Så etter en fin periode -som også kan være bare to dager, så forsvinner han litt. Da er han litt sånn halvkald noen dager. Svarer ikke på meldinger og om han gjør det så er det bare helt kort. Ringer ikke.

Jeg er ikke den peneste dama her i verden, og har noen kilo for mye, men det har han sagt han ikke bryr seg om. Han aksepterer meg som jeg er og han er ikke ute etter noen perfekt dame. Det er innsiden som teller. Bla bla. Det tror jeg ikke noe på. Og til tider maser han veldig om trening. Jeg trener, men hjemme. Jeg har ikke tid eller selvtillit til å dra på noe senter med alle de perfekte folkene der.

En gang tidlig i sommer spurte jeg om han syntes jeg var feit (når han maste om at jeg måtte bli med han og en kompis på trening da), og da svarte "Ja, litt". Takk.

Vi har ikke hatt sex etter den tid. Det er 8 uker. Det har vært den type snakk, men vi har ikke møttes så mye i sommer pga ferie, og når vi har møttes så har vi ikke vært alene særlig lenge. Så den er grei. Men jeg tror nå likevel det er fordi jeg er feit.

Uansett. Nå maser han om at jeg må gå ut på byen og finne meg en mann. Ikke alle er drittsekker sånn som han. Jeg har gitt opp menn, og det sa jeg også. Han fortsatte å mase. Vi snakket på telefonen i går i 4-5 timer. Sånn er det veldig ofte.

Nå var det tordenvær i går kveld og jeg fantes ikke redd, mens han var ganske skremt. Jeg sa litt latterfullt at jeg trenger ingen mann, haha. Fordi han sa jeg var modig. Da svarte han litt mutt "Godt å vite...". Og så sa han ikke mer om det.

Han ville ikke legge på. Jeg spurte flere ganger siden han holdt på å sovne, men neida. Han bare spurte om jeg ville legge på. Så vi pratet til han sovnet...

Jeg skjønner bare ikke hva han driver med. Er jeg bare tidsfordriv eller hva? Han har også perioder, sånn som nå, hvor han forteller meg det hvis han ser en fin jente, en fin rompe, eller blunker til en fin dame -hvis han snakker med meg på telefonen da. Atte hæ?! Jeg gir ikke uttrykk for å bli sjalu, så jeg vet ikke hva han prøver å hente der.

Noen kloke hoder som vil hjelpe meg å tyde ting? Jeg vet dere ikke har svaret og at jeg må spørre han, men det er ikke lett å få noen vettuge svar fra han. Jeg har ikke spurte om akkurat dette, tror jeg, men jeg har prøvd når det gjelder andre ting. Det er jo forresten ikke sikkert han egentlig har skjønt hva jeg har sagt/skrevet alltid siden han ikke er norsk, men språket er rimelig bra.

Åh. Nei, nå poster jeg bare dette.

Vi er forresten 31 og 27. Jeg er eldst.

Anonymous poster hash: c2561...b67
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror kanskje du har alt han ønsker - unntatt hans overfladiske syn på kropp.

Anonymous poster hash: 0e36b...e67

Skrevet (endret)

Dette kan bli langt.

Vi har holdt på siden før jul. Men han sa etter en måned at han ikke var interessert i noe forhold. Vi fortsatte som venner, og hadde sex. Det har funket fint. Jeg har følelser for han, ja, men jeg tror ikke jeg er den eneste. For i perioder er han veeeldig kosete og på. Han ringer og tekster hele tiden. Han vil møtes og alt er bare fint. Da ser jeg noe i øynene hans som det virker som han prøver å skjule. Han skal være så tøff og han trenger ingen, han vil bare leve livet og flørte med alt som puster. Og han gjør det, men han går ikke lenger.

Så etter en fin periode -som også kan være bare to dager, så forsvinner han litt. Da er han litt sånn halvkald noen dager. Svarer ikke på meldinger og om han gjør det så er det bare helt kort. Ringer ikke.

Jeg er ikke den peneste dama her i verden, og har noen kilo for mye, men det har han sagt han ikke bryr seg om. Han aksepterer meg som jeg er og han er ikke ute etter noen perfekt dame. Det er innsiden som teller. Bla bla. Det tror jeg ikke noe på. Og til tider maser han veldig om trening. Jeg trener, men hjemme. Jeg har ikke tid eller selvtillit til å dra på noe senter med alle de perfekte folkene der.

En gang tidlig i sommer spurte jeg om han syntes jeg var feit (når han maste om at jeg måtte bli med han og en kompis på trening da), og da svarte "Ja, litt". Takk.

Vi har ikke hatt sex etter den tid. Det er 8 uker. Det har vært den type snakk, men vi har ikke møttes så mye i sommer pga ferie, og når vi har møttes så har vi ikke vært alene særlig lenge. Så den er grei. Men jeg tror nå likevel det er fordi jeg er feit.

Uansett. Nå maser han om at jeg må gå ut på byen og finne meg en mann. Ikke alle er drittsekker sånn som han. Jeg har gitt opp menn, og det sa jeg også. Han fortsatte å mase. Vi snakket på telefonen i går i 4-5 timer. Sånn er det veldig ofte.

Nå var det tordenvær i går kveld og jeg fantes ikke redd, mens han var ganske skremt. Jeg sa litt latterfullt at jeg trenger ingen mann, haha. Fordi han sa jeg var modig. Da svarte han litt mutt "Godt å vite...". Og så sa han ikke mer om det.

Han ville ikke legge på. Jeg spurte flere ganger siden han holdt på å sovne, men neida. Han bare spurte om jeg ville legge på. Så vi pratet til han sovnet...

Jeg skjønner bare ikke hva han driver med. Er jeg bare tidsfordriv eller hva? Han har også perioder, sånn som nå, hvor han forteller meg det hvis han ser en fin jente, en fin rompe, eller blunker til en fin dame -hvis han snakker med meg på telefonen da. Atte hæ?! Jeg gir ikke uttrykk for å bli sjalu, så jeg vet ikke hva han prøver å hente der.

Noen kloke hoder som vil hjelpe meg å tyde ting? Jeg vet dere ikke har svaret og at jeg må spørre han, men det er ikke lett å få noen vettuge svar fra han. Jeg har ikke spurte om akkurat dette, tror jeg, men jeg har prøvd når det gjelder andre ting. Det er jo forresten ikke sikkert han egentlig har skjønt hva jeg har sagt/skrevet alltid siden han ikke er norsk, men språket er rimelig bra.

Åh. Nei, nå poster jeg bare dette.

Vi er forresten 31 og 27. Jeg er eldst.

Anonymous poster hash: c2561...b67

Og han svarte deg ikke litt ironisk når du spurte om dette? Det virker som du har spurt om det før og han har gitt deg det svaret du vil ha (eller sitt ærlige svar) om at han liker deg som du er. Du tror likevel ikke på det og valgte likevel å spørre en gang til. Kanskje han så seg lei av å bli spurt og svarte ja for at du ikke skal spørre flere ganger. At han vil du skal være med på trening betyr ikke at han synes du er feit. Han ville jo at du skulle dra sammen med han og en kompis, har du tenkt på at han kanskje ville vise deg fram for kompisen sin eller lyst å se deg "i aksjon" i treningsklær? Du stolte ikke på han når han svarte deg første gangen om hva han mente, så jeg lurer på om du noen gang ville trodd på han eller ikke, uansett hva han svarte. Du bør jobbe litt med selvtilitten din.

Når det er sagt, så virker det som han spiller litt spill ja. Han prøver å fremstå som tøff, men viser samtidig at han er litt avhengig av deg ved å ta så mye kontakt. Samtidig som han vingler og ikke vil forplikte seg. Komplimentene til andre virker som et forsøk på å gjøre deg sjalu, men jeg synes denne måten å gjøre det på er ganske lavmål.

Selv om dere ikke har sex, så er du nok litt for tilgjengelig for han. Han trenger å settes på plass. Du bør prøve å gjøre deg helt utilgjengelig en periode. Om han virkelig vil ha deg så burde det få han til å legge fra seg det tøffe trynet.

Endret av lillsunshine
Skrevet

Jeg har aldri spurt om det før, nei. Aldri. Jeg har trodd på at han var fornøyd med kroppen min.

Om det var ironisk vet jeg ikke. Men han sier veldig ofte at jeg kan få en sånn sykkel (heter det ergometersykkel?) han har stående. Så jeg tror nok han er keen på at jeg går ned i vekt.

Jeg har vært på ferie i to uker og ikke vært tilgjengelig da, men når han har ringt, så har jeg jo svart. Jeg ringte vel bare en eller to ganger på de tiden.

Ellers er jeg ikke tilgjengelig hele tiden siden jeg har et barn. Så det er kun når barnet er hos faren.

At jeg har barn er ikke et problem og han vil gjerne ha barn selv, men ikke enda. Jeg har ingen behov for flere nå, så det er greit. Og det vet han.

Jeg har tenkt tanken selv på at han prøver å få meg sjalu og forsikre seg om at jeg ikke vil ha andre, men jeg vet ikke...

Angående at han vil vise meg fram til kompisen(e), så har jeg liten tro på det. Det virker mer som han vil gode meg unna de. Han ber meg aldri med på ting med vennene. Jeg har møtt tre stk tror jeg. Han ene fordi de bor sammen. Venner og kollegaer av han tror vi er sammen.

Takker for svarene :)

Skrevet

Jaja, der var jeg ikke anonym lenger :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...