Gå til innhold

Hva er greia med jenter som har med følge på date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså...de skal møte daten på et offentlig sted. Så de blir ikke overfalt og voldtatt eller noe sånt. Likevel drar de med seg en venninne/kamerat på date som følge. Det ser jo helt latterlig ut. Trenger disse personene verge sånn ellers i livet?

Hva er greia jenter? Klarer dere ikke snakke med daten uten å skulle ha noen ved deres side? Er jo fryktelig klein og flaut. Det er jo et forferdelig førsteinntrykk man gir daten ved å ha med seg følge.

Anonymous poster hash: a4753...485
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg aldri hverken sett, opplevd eller hørt om? Høres ekstremt merkelig ut.

• Liker 7
Gjest Whitestripes
Skrevet

Første gang jeg har hørt om også. Merkelig. Jeg tror neppe jeg ville fortsatt å date noen som fremstår så lite selvstendig ved første møte.

• Liker 2
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Heller aldri hørt om, er dette selvopplevd?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jenter tar med seg følge på noe du oppfatter som "date" er det vel helst fordi de ikke ser på det som en date.

Anonymous poster hash: dce1c...11a
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har benyttet meg av venninner som ringer for å sjekke. Da kan jeg enten svare at "nei, jeg er opptatt nå, vi prates senere", hvis daten går bra, eller så kan jeg svare at, "åh, virkelig? Sikker på det er akutt? Jeg kommer med en gang!", hvis daten går dårlig eller rent av ille.

Men å ta med noen? Aldri hørt om.

Anonymous poster hash: 3d561...c3c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri gjort eller observert andre ta med seg noen andre på date. Som nevnt over, er det sannsynlig at de ikke anser det som en date.

Anonymous poster hash: 2dc31...497
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Huff. Fryktelig kleint, tror ikke jeg hadde blitt lenge hvis hun hadde hatt med seg en ekstra mann eller dame. Vel og merke om det var en faktisk date det var snakk om og ikke bare et mer casual treff.

Anonymous poster hash: c6e23...5be
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om:P Da ville jeg i såfall tenkt at denne personen må jo ha opplevd ett eller annet, selv om det ikke trenger å være tilfelle. Folk gjør mye rart:P

Anonymous poster hash: 110b5...4f8
AnonymBruker
Skrevet

Hun er egentlig ikke interessert/angrer, men tør ikke å avlyse. Derfor tar hun med venninnen sin som støtte/avleder. Jeg er vanligvis den venninnen, så dette har jeg hørt om før. Ekstremt teit, men hva gjør man vel ikke for vennene sine...

Anonymous poster hash: 8496e...098
AnonymBruker
Skrevet

Hvor unge er jentene?

Anonymous poster hash: f95cf...b26
  • Liker 1
Gjest bamsemumsa
Skrevet

Det er sånn man gjør når man er 13 år og skal på kinodate med noen:-p Skummelt å gå alene må du vite:-)

AnonymBruker
Skrevet

Det der gjor vi jo når vi var 13-14 år! :P

Anonymous poster hash: 705ff...1c6

Gjest avocadoen
Skrevet

Selv da jeg var 13 gjorde jeg ikke det :P Aldri hørt om :)

Skrevet

Åh, jeg har vært den venninnen en gang! Ble invitert med på en øl, og øitt ute i den andre øllen sier venninna mi "åja du sånn forresten, en jeg har snakket litt med på nettet kommer hit om ti minutter men ikke stikk jeg vil ikke at det skal være kleint". Den neste timen er den pinligste i mitt liv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte kjæresten min over nettet og første gang vi skulle møtes var jeg bare 17. Jeg fikk ikke sove flere netter i forveien fordi jeg var så nervøs. Hadde aldri vært på date før, men jeg dro alene å det er jeg stolt av.

Bare tenk hvor flaut det hadde blitt hvis daten gikk sikkelig dårlig å venninnen/kompisen din skulle være vitne til det! Huff!

Anonymous poster hash: d1e8c...691

AnonymBruker
Skrevet

Men i helvete da, jeg hadde med meg en kompis fordi vi var på tur på bilferie og denne "daten" syntes vi burde komme innom og hilse på BEGGE TO, siden vi skulle forbi hjemplassen hans. Det var ikke en date, vi avtalte å møtes alle tre, fordi vi begge to mente det var ok å møtes kort før vi evt bestemte oss for å møtes igjen, med tanke på at det er mange timers kjøretur mellom oss.

Hadde selvfølgelig aldri tatt med meg noen om jeg ble invitert med på date. Fyflate enkelte av dere er raske til å dømme uten å lese alt altså

Er ts i den tråden som blir "hengt ut" her

Anonymous poster hash: 5dcda...ee9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...