Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest forelska
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal skrive nå,alt er så rart. Iflere år nå så har jeg vært alene og trives veldig godt med det, og på moro og for å bli kjent med folk begynte jeg å chatte. Var i det hele tatt ikke ute etter å møte en mann. Ettr en stund ble jeg kjent med en ,vi begynte å chatte på msn, med cam og microfon. Denne mannen er nok det jeg hele mitt liv har lett og lengtet etter, han er åpen, ærlig, romantisk og på alle måter en alle tiders mann. Jeg drømmer om han om natten og gråter meg i søvn når vi logger av, jeg skjønner ingen ting av hva som går av meg. Nå har vi avtalt å møtes om 2 uker,vi har kjent hverandre på nett i 1 mnd.

Jeg er så spent, håper alt klaffer like bra i virkeligheta som på nett. Det er veldig mange år siden jeg har blitt forelsket,men vet og kjenner at dette er noe spesielt. Det jeg er så deppa for er at det er 100 mil og barn mellom oss,livet er jaggu meg ikke enkelt. Men jeg får bare ta sjansen på å møte han og så får vi se hvordan det blir. Noe inne i meg sier at jeg må prøve å gå videre og ikke møte han,tror nok det vil medføre hjertesmerte og mye savn i tiden som kommer om jeg gjør det. Møter jeg han ikke tror jeg også jeg vil angre resten av mitt liv at jeg ikke tok sjansen. Håper på denne måten egentlig litt oppmuntring på at dette skal gå bra. Han har sagt at han har blitt forelska i meg også, og det virker som om han mener det.åh alt virker litt kaotisk akkurat nå. Synes selv at jeg er veldig fjollete som forelsker meg på nett,det er jo på en måte ikke akseptert. Trodde heller ikke at dette skulle skje meg,men sånn ble det bare. Håper noen som har vært i lignende situasjon kan komme med sine erfaringer og innspill.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Heisann!:)

Har selv nettopp møtt en fra internett. Vi chattet ikke på forhånd, bare avtaltes å møtes etter at vi hade sendt 2 mail til hverandre siden vi bor i samme by. Det er nå 1,5 uke siden vi møttes, og det var vel full klaff kan det virke som! Vært mye i lag, og funnet på utrolig masse sammen!

Før dette så chattet jeg med en i ca 1 mnd, som jeg så møtte. Han bodde ikke her i byn, så jeg måtte reise. Jeg var "forelsket" på nettet, og vi pratet med hverandre hver dag på tlf. Hadde også utvekslet bilder. Men da jeg møtte ham så var ikke kjemien så god som jeg trodde, ikke fra min side hvertfall. Men som sagt: Man kan ABSOLUTT møte drømmemannen på nettet. Blir nok mer og mer vanlig!

Lykke til!:)

Skrevet

Synes absolutt du bør møte ham!! Du kan begå ditt livs største tabbe hvis ikke, og 100 mil er absolutt ingenting, min mann var flere 1000 mil unna meg før vi møttes og giftet oss.

Lykke til, det kan virkleig bli full klaff dette altså :D

Skrevet

Ta sjangsen og møt han,du kommer til angre om du ikke gjør det!

Selv fant jeg min samboer på Text tv på en chatte side for ca 5 år siden,vi har bodd sammen i 4 år nå.

I begynnelsen synes jeg det var fjollete å finne den rette på nettet osv,men så plutselig var jeg midt i alt dette selv !! :)

LYKKE TIL!!

Skrevet

Jeg traff min kjære på nettet. Det var på et chatte-sted og ingen av oss var ute etter kjæreste, bare kaste bort litt tid (jeg bodde i England på den tiden). Så skulle det være Oslo-treff for alle som chattet der, jeg skulle til Oslo rundt den tiden og han hadde tilfeldigvis jobbintervju i Oslo samtidig. Så vi traff hverandre på treffet og likte det vi så. Vi ble sammen noen måneder etterpå. Han fikk jobben og flyttet til Oslo og etter mitt siste år i England flyttet jeg også til Oslo. På mandag feiret vi vår 5 års-dag. :hjerter:

Skrevet
På mandag feiret vi vår 5 års-dag

GRATULERER ARKANA!! :) LYKKE TIL DE NESTE 5 ÅRENE ;)

Gjest forelska
Skrevet

ja jeg skal satse denne gangen, i lange tider har jeg skygga banen når noen har vært interisert i meg og har nok hatt en demper på det at jeg SKAL være alene,har ikke orka å blitt kjent med noen på den måten.

Jeg var jo på det nettstedet kun for å få nye venner også,men møtte denne fantastiske gutten.....

Synes egentlig det er ganske så fjollete og desperat å finn noen på nett,men jeg kan ikke noe for mine følelser nå,må nok bare møte han.

Skal fortelle hvordan det går litt senere,kanskje med mitt faste nick :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...