AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Kjøper dere hver deres garderobe til barna? Spleiser på yttertøy og sko? Hva hvis den ene alltid handler inn klær og div, mens den andre sjelden gjør det? Jeg har to bonusbarn på 11 og 8år hos oss annenhver uke. Vi handler inn klær og div til barna. For også i gaver fra familie. Når barna kommer til oss, så kommer de ofte i slitne klær og av og til for små klær. Ser ustelte ut. Vi ønsker at barna skal ha klær som passer. De klærne som barna har på seg ved bytting, kommer aldri tilbake til oss igjen. Det hadde ikke gjort noe hvis klærne var greie som de hadde på seg tilbake. Samboeren min har snakket med sin eks, om at han står for det aller meste av klær og div. Og ønsker at barna skal ha på seg det de kommer i tilbake til oss igjen. Men det vil ikke hun. Vi får bare slitent tøy tilbake etter samværbytting. Anonymous poster hash: b830b...ee7
mara2012 Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Det er vel individuelt. Men selv hos oss, hvor jeg og barnefar kommuniserer dårlig, klarer vi å dele på tingene. Noe jeg sender med av leker og klær, kommet ofte ikke yilbake, derfor har jeg nå prøvd å plukke ut klær med omhu. Vi kjøper jo ikke de samme tingene, og jeg er nok mer opptatt av hva hun har på seg, enn han er.. Vi har i utgangspunktet sendt klær frem og tilbake, men nå begynner det å jevne seg ut og vi har like mye hos hver. Leker fordelte vi ved bruddet og sender ellera med etter behov om det er noe barnet liker godt for tiden. Utstyr/yttertøy/sko ol. spleiser vi på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå