AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Hei! Jeg lurer på hva man kan gi i gave til en 90 år gammel bestemor, hun trenger jo ingenting. Ga henne en tur til oss til jul siden jeg og min samboer bor et stykke unna der hun bor, men føler ikke at vi kan gi det igjen. Anonymous poster hash: 9bffa...016
Karenina Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Slikt er alltid vanskelig, og det er jo grenser for hvor mange blomster en 90-åring synes er stas å få, også... :/ De siste årene har vår familie gitt en kurv med ting hun bruker og liker, som strømper, eksklusiv kaffe, god kjeks, en drøy hudkrem, etc. Kanskje det kunne være noe?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Hjemmelaget appelsinmarmelade f.eks? Lag en pen etikett og klistre på, så blir det er flott gave til den som har alt. http://www.frukt.no/kokeboka/tilbehor-smaretter/appelsinmarmelade/ Anonymous poster hash: 5ccaa...ebc
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Min bestemor ønsker seg litt spennende ting å pusle med, eller spise. Vi ga henne et lite appelsintre (ca en meter høyt) som hun har i stuen. Gjett om det er snakkis blant venninnene hennes, og noe hun viser frem til enhver anledning når hun får besøk. Det er masse små frukter på det, men de er temmelig sure, bare litt søtere enn sitroner. Andre ting hun liker er hjemmelaget syltetøy, gode skinker/spekemat, sjokolade, god kaffe, diverse sildetyper, hjemmmebakte kjeks, knekkebrød, noe god te. Hun leser mye, og pleier å skrive en liste over bøker hun ønsker seg. Anonymous poster hash: e88eb...5fd
Blondepiken Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 En eller annen slags matgave? Eventuelt ta henne med ut på restaurant? Bøker? Hjemmelagde tøfler eller lignende?
Millimani Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 Ta henne med ut på restaurant, evt kino, teater e.l. om hun liker det. Båt-tur til Sverige eller Danmark? Års-abonnement på et ukeblad? Eller som det nevnes av en annen her; en kurv med ting hun bruker og liker. Hva ønsker hun seg selv? Kanskje vanskelig å vite hva man skal gi til en på 90 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå