AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Møtte en fyr på en festival i sommer. Vi pluss flere venner var sammen hele festivalen og det var ingenting mellom oss da. Så har vi sendt litt meldinger i ettertid og nå i helga når begge drakk og vi meldet litt kaldte han meg for søt.. han sa han synes jeg var søt da.. Og han kaldte meg fining. Er litt redd for at bruken av ordet søt betyr at han egentlig ikke er tiltrukket av meg. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 29bee...204
Nescafee Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Ikke overanalyser alt:) ta til deg de komplimenter du får og gled deg over de dersom du liker han. Han er nok også litt usikker på hva han kan si til deg:) hadde han ikke synes du var søt, hadde han heller ikke sagt det:)
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Spørs litt på alderen dere i mellom. Jeg pleier å si det til de damene som er mye yngre enn meg. De er søte, men jeg ser ikke på de som konemateriale. Anonymous poster hash: 90d13...e39
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 TS her: Vi er ca like gammel. Han sa også at han hadde ingen problemer med å gi meg komplimenter. Anonymous poster hash: 29bee...204
Gjest brutal_mann Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 Tja, hva hadde du tenkt om han helt fra starten brukte ord som "Du er rå", "Faen du er heit", "lekkerbisken", "støkket", "veldreide frøken", "sexy-ass", "boobalisious" osv? Hvor sjarmert hadde du blitt av det? Hva tror du da han han hadde ment om deg?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 TS her: Hadde ikke likt det heller Anonymous poster hash: 29bee...204
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå