Gjest Nathalie Skrevet 22. juni 2002 #1 Del Skrevet 22. juni 2002 :D Ville bare si at jeg er 21år i dag, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 22. juni 2002 #2 Del Skrevet 22. juni 2002 Hurraaaaa! Gratulerer med dagen Nathalie! 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 22. juni 2002 #3 Del Skrevet 22. juni 2002 GRATTIS MED DAGEN!!! ... og stor bursdagsklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 22. juni 2002 #4 Del Skrevet 22. juni 2002 Kjempe klem fra meg også. Jeg vet hvor stort det er å fylle 21 år, for det er stoooooort :D Ha en kjempe fin kveld :D Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leni Skrevet 22. juni 2002 #5 Del Skrevet 22. juni 2002 Gratulerer med dagen, så fin dag du har bursdag på dag, og hvilket fantasisk år du er født *s* Hilsen en som også har bursdag i dag og jammen ble like gammel også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 22. juni 2002 #6 Del Skrevet 22. juni 2002 Hurra for deg som fyller ditt år :D Ønsker deg alt godt! Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie (ikke innlogget) Skrevet 22. juni 2002 #7 Del Skrevet 22. juni 2002 :D Gratulerer med dagen til deg også, da, LENI!!! :D Kjempemorsomt at vi har bursdag i dag begge to Jeg har feiret litt av dagen på Tusenfryd med samboer og svogere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 22. juni 2002 #8 Del Skrevet 22. juni 2002 Gratulerer! Bursdagsklemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Ironic~Tiger~ Skrevet 22. juni 2002 #9 Del Skrevet 22. juni 2002 Gratulerer med dagen begge to!! *synger* Happy birthday to you Happy birthday to you Happy birthday dear Nathalie og Leni Happy birthday to you Håper dere får en fiiiin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 22. juni 2002 #10 Del Skrevet 22. juni 2002 Tusen takk alle sammen!! :D Nå er dagen over... Og den har vært fylt med Tusenfryd-tur, og en aldri så liten Oslo-tur... Nå er beina slitne, men jeg har storkost meg hele dagen. Og toppen av alt! Mens vi (dvs, samboer, jeg og mine to svogere) var på Tusenfryd, så fikk vi plutselig beskjed om å komme til informasjonen. Da vi kom dit stakk samboeren av litt, og kom tilbake med en STOR bukett knallrøde roser til meg!!! *sukk* Jeg smeltet totalt... Han er SÅ snill og søt til meg.... En absolutt vellykket dag for meg iallfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 23. juni 2002 #11 Del Skrevet 23. juni 2002 Han er søt mot deg fordi du fortjener det vet du !!! Gratulerer med dagen din foresten !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 23. juni 2002 #12 Del Skrevet 23. juni 2002 Gratulerer så mye begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå