Gå til innhold

Så, er han interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er en jente på 19!

Setter utrolig pris på om noen vil lese, og evt svare, før jeg føler meg så tom og forvirret haha..

Jeg var vært singel "hele" livet mitt, aldri funnet noen jeg kræsjer med helt. Som regel liker en noen som ikke en liker tilbake, og omvendt. Noe vi fleste kjenner oss igjen i. Jeg er klar over at jeg er generelt ung og har da mye i vente. Men jeg er en person som har slitt psykisk, men har bygget meg så utrolig opp det siste året. Jeg har kjempe mange venner, men få som egentlig ER der, så jeg er mye ensom.

Av og til, så skulle jeg ønske jeg kanskje hadde n kjæreste, ikke hvem som helst men. En som er bestevennen min samtidig, hvis dere skjønner. Jeg har tatt sjanser her og der, men ikke helt gått som etter planen!

For et par måneder siden møtte jeg en fyr på fest, det var litt flørting der, og litt spent (på en bra måte) stemning. Litt spesielt, men han beit meg i ryggen, hehe.

Etter det gikk det kanskje en måned til, så møtte jeg han på fest. Vi snakket sammen, han var morsom (humor er så viktig!) og vi hadde en del til felles også. Vi flørtet, det var det. Igjen møter jeg han, etter et par uker. En kompis forteller han at jeg synes han er så kjekk og flott, og gudene vet hva - så vi havner opp i sengs. Dog, det var mission impossible å i det hele tatt håpe på noe magi når den ikke ville opp, for å si det sånn. Dagen derpå var veldig spesiell egentlig. Jeg blir sjeldent betatt av gutter jeg har hart sex med. Men med han her, så var stemninga, kjemien så lett! Vi lå å snakka og så på tv, frokost ville han til og med mekke! Men jeg er så vanskelig av meg igjen, så kostbar og sultende skulle jeg forbli! Han fortalte han kunne skaffe meg sjåfør hjem (dåg det er ti minutter å labbe hjem) og jeg tok det som et hint, for å måtte stikke. Og jeg fortalte jeg tok et hint(med en festlig tone og et smil såklart) men han nektet på at det var det han mente, men sta som jeg er så skulle jeg hjem!

Dette er nå en uke siden, og har tenkt litt på han, litt mye kanskje. Kjemien var det skikkelig, men vet ikke om det bare var meg. (Vi hadde ikke sex, rota så vidt).

Han hadde fortalt kompisen sin selv at han var flau over at han ikke fikk den ipp, samtidig som han ikke hadde hinta til dagen derpå at jeg måtte ta kursen hjemover (og det fortalte jeg ingen om heller, ting som skkedde og hva vi snakker om osvosv). Så ja. Er det dumt av meg å ta kontakt med han? Det er jo ikke sikkert han har tenkt over det.. Men så mye vi hadde til felles, årh!

Anonymous poster hash: ff641...d64

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det virker som at han tilfeldig traff deg på en fest og tok med seg hjem for å ha sex. Selv om det ikke ble noe sex, så gikk dere ganske lang. Neste gang bør du være mer "kostbar" FØR og ikke etter du havner naken i en seng med mann. Ellers blir det bare rart.

Jeg ser ingen tegn på et denne gutten tok initiativet til å treffe deg. Ikke var det han som inviterte deg på fest, han tok ingen initiativ til senere date, han har vel ikke ring deg etter denne "natten" heller.

Hvis du bor bare 10 min gange hjem, så kunne jo han fulgt deg hjem. Han har faktisk hintet (bevist eller ei) om at du må snart dra hjem...

Alt annet i oppførselen hans kan forklares med vanlig folkeskikk (frokost) og fylletilstanden...

Jeg ville ikke tatt kontakt.

Anonymous poster hash: c198c...141

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...