Gå til innhold

Hvilken pris skal jeg stole på? Trivago eller hotellets hjemmeside?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får opp en pris på for eksempel Trivago og en helt annen på hotellets egen hjemmeside.

Hvilken pris skal jeg stole på?

Anonymous poster hash: 3ecbe...978
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den du betaler.

Men om du kommer å banker på hotelldøren og skal ha et rom, skal du stole på hotellets side.

Anonymous poster hash: 0f17c...258

AnonymBruker
Skrevet

Den du betaler.

Men om du kommer å banker på hotelldøren og skal ha et rom, skal du stole på hotellets side.

Anonymous poster hash: 0f17c...258

Fikk for eksempel 4420 kr på Trivago og 7776kr på hotellets hjemmeside.. hvordan kan det ha seg?

Er det mulig at hvis jeg kun reserverer rommet for x pris, at jeg kan ende opp med å betale y pris når jeg ankommer stedet?

Anonymous poster hash: 3ecbe...978

AnonymBruker
Skrevet

Nei, du kjøper der det er billigst. Nettsider har ofte rimeligere pris enn hotellets nettside (og en sjelden gang er det omvendt). Jeg leter alltid rundt på flere steder til jeg finner den billigste prisen, og slår til! Det kan jo også være at hotellets side har frokost inkludert, mens det ikke er inkludert på f.eks. Trivago.

Anonymous poster hash: 44e8d...6ef
AnonymBruker
Skrevet

Det lønner seg å sjekke begge, og betale der dete r best tilbud. Fikk f.eks i sommer opp at tre netter på et SAS hotell i utlandet kostet 12000 hos hotels.com, da jeg sjekket på hjemmesiden til hotellet kostet det 3600 med frokost...

Anonymous poster hash: 10900...51b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ofte billigere å bestille fjennom slike sider. Bestile gjennom hotels.com og fikk mye billigere enn hotellets nettside, ofte pga tilbud

Anonymous poster hash: 66d9e...07b

AnonymBruker
Skrevet

Bestillingstjenester kan kjøre egne kampanjer. Hoteller kan kjøre egne kampanjer. Hoteller kan kjøre spesielle kampanjer gjennom bestemte bestillingstjenester. Derfor sjekker man alltid rundt og bestiller hotellet man vil bo på der det lønner seg mest, inkludert typiske hotellkampanjer som å spandere transfer eller city tax.

Anonymous poster hash: 9347c...667

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...