ol93 Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Har trent rumpa i ca 2-3 måneder men ser ikke forskjell!? Hva kan jeg gjøre feil? Tar knebøy, markløft og div.. Har dere en metode som funker?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Hva er resultatet du er ute etter? Om du er ute etter å bygge en muskelrumpe; har du fulgt et strukturert program med progresjon og spist nok for å bygge muskler? Om du ønsker mindre rumpe, har du redusert kaloriinntaket?Anonymous poster hash: 1e088...f5e
isbiten. Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Har du tatt bilder så du faktisk kan sammenligne og se? Mange ser seg blind på seg selv, og ser ikke egen fremgang.
Gjest snoopy_93 Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Jeg har trent rumpe og resten av kroppen i ca en mnd (2-3 dager i uka) og kan se forskjell allerede. Jeg trener på treningssenter da. Bruker beinpress "maskinen" og trener frem- og baksiden av lårene + innside og utside lår. + at jeg sykler og bruker den step-maskin tingen. Jeg har lagt om kosten litt og spiser mer grønnsaker og fisk og kuttet veldig ned på ferdig-retter, pasta osv. Du kan jo prøve å bruke manualer som du holder i når du tar de øvelsene dine, slik at musklene må løfte et par kg ekstra? (Kan fylle et par halv annen litersflasker i stede for manualer også)
Anna82 Skrevet 6. august 2014 #5 Skrevet 6. august 2014 Det tar lang tid å "forme" kroppen! Trening, kosthold og søvn er viktig for resultater. gi det litt tid så skal du se at det skjer ting :P
edn Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 Sumo markløft burde treffe riktig :-) Husk god form på alt! 1
Supraspinatus Skrevet 6. august 2014 #7 Skrevet 6. august 2014 Har trent rumpa i ca 2-3 måneder men ser ikke forskjell!? Hva kan jeg gjøre feil? Tar knebøy, markløft og div.. Har dere en metode som funker? Øker du belastningen da? Resultater kommer ikke gratis... 1
Anna82 Skrevet 7. august 2014 #8 Skrevet 7. august 2014 Sumo markløft burde treffe riktig :-) Husk god form på alt! Det er en favoritt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå