Dru Skrevet 29. juni 2004 #1 Del Skrevet 29. juni 2004 Er det tilfeldigvis noen her som har peiling på sånn paragliding(?) fra Ulriken? Hvor mye det eventuelt koster, og om de tar med slike som meg i tandem eller noe? Har hatt lyst til det siden første gangen jeg så en slik dings seile rundt. Det er riktignok 4 år siden, men jeg er pysete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 1. juli 2004 #2 Del Skrevet 1. juli 2004 Fra Ulriken?! Nei, har ingen ide, men det høres ut som noe jeg også kunne tenkt meg, veldig! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 1. juli 2004 #3 Del Skrevet 1. juli 2004 Samboeren min flyr paraglider, og har flydd mye i Bergen. Han anbefaler deg å ta en titt på sidene til Bergen hangglider og paragliderklubb, og ta kontakt med dem for å få info om pris etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 1. juli 2004 Tusen takk, Labella! Nå gjenstår det bare å se om jeg virkelig er pysete eller ikke. Får fremdeles frysninger når jeg tenker på den gangen jeg ble skutt opp i strikk... (det var i 1997...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå