RavN Skrevet 5. august 2014 #21 Skrevet 5. august 2014 Hvordan definerer du en XL-penis, egentlig? Anonymous poster hash: 4f0a0...442 Var vel et menykart på swingers klubben
Gjest brutal_mann Skrevet 5. august 2014 #22 Skrevet 5. august 2014 (endret) En "bucket list" er ei liste med ting du vil gjøre før du dør. Det går nok ikke så bra å oversette direkte fra engelsk, men kommer fra "kick the bucket" en eufemisme av å dø, og derav navnet. Ah, da så. Vel, har bare en ting på den listen; Ha sex igjen der det er gjensidige følelser involvert. Å få til det er en utfordring, alt annet er mulig om en bare gidder. Ergo, ikke avgjørende viktig. Endret 5. august 2014 av brutal_mann 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #23 Skrevet 5. august 2014 Har i grunnen gjort alt jeg har lyst å prøve, så må i så fall være mer av enkelte ting jeg allerede har gjort. Har selvsagt noen fantasier her og der, men vet ikke om jeg egentlig vil realisere de. Eller jo. Jeg har lyst å se på 2 menn(eller flere) som har sex med hverandre, helst biseksuelle, slik at jeg kunne blitt med etterhvert. er helt enig med deg...Anonymous poster hash: 26bbe...b15
Subtessa Skrevet 5. august 2014 #24 Skrevet 5. august 2014 Hvordan definerer du en XL-penis, egentlig? Anonymous poster hash: 4f0a0...442 Tja... 2 hender og hodet fritt. 1
Gjest Bond Skrevet 6. august 2014 #25 Skrevet 6. august 2014 Tråden ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker Bond, adm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå