Gjest Dodgy Lady Skrevet 30. juni 2004 #21 Del Skrevet 30. juni 2004 Max Marius Almaas (ungkaren) Nathalie i Nr.19 Jens August i Hotell Cæsar Lars Sponheim HOOOOWARD!!! (Som i Howard og HC) Short-Cut (Topp 20) Ine Marie Eriksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 1. juli 2004 #22 Del Skrevet 1. juli 2004 Kommer bare flere og flere gode kandidater her... Er Halvard Flatland nevnt? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nitha Skrevet 1. juli 2004 #23 Del Skrevet 1. juli 2004 Ingen som er lei av Fredrik Skvalan? Fru Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøll Skrevet 1. juli 2004 #24 Del Skrevet 1. juli 2004 *Bondevik *Inga Marte Thorkildsen *Jan Werner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøll Skrevet 1. juli 2004 #25 Del Skrevet 1. juli 2004 Må ikke glemme Jan Eggum da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 1. juli 2004 #26 Del Skrevet 1. juli 2004 Noen damer er også sleske: - Mia Gundersen m. mann... - Dorthe Skappel ..også føyer jeg meg på allerede nevnte navn ovenfor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 1. juli 2004 #27 Del Skrevet 1. juli 2004 Christer Sjögren heter han selvsagt' date=' han sleskingen i Vikingarna. Blææh[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. juli 2004 #28 Del Skrevet 1. juli 2004 Jan Werner og Rune Rudberg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 1. juli 2004 #29 Del Skrevet 1. juli 2004 Jan Werner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 1. juli 2004 #30 Del Skrevet 1. juli 2004 Grøsser av hele tråden, og skriver under på at samtlige av de nevnte gir meg frysninger! Men har dere glemt Tande-P? Han er superslesketeekkel! :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #31 Del Skrevet 1. juli 2004 Kjempemange gode forslag her.. Men Lars Sponheim og Hedstrøm fra Frp tar kaka! JA..... Og så han nye sports-ankeren i TV2, husker ikke hva han heter, men han har et pent - men sleskt blikk/smil :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 1. juli 2004 #32 Del Skrevet 1. juli 2004 Liker absolutt ikke han Christopher som har dette chatte/musikk programmet på TV2 på formiddagene. Han sitter der og digger/hater musikken (alt etter hva det er) og tror han ser kul og ung ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 1. juli 2004 #33 Del Skrevet 1. juli 2004 Tor endresen og Rune Larsen!! Og Arve Juritsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Esther Skrevet 1. juli 2004 #34 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg har i årenes løp opparbeidet meg aversjon mot endel mennesker på skjermen. Kan spesielt nevne: Rune Larsen Tor Endresen John Klemetsen Vibeke Sæther Anita Reinton Utgård (jeg blir gal av den påtatte søt-stemmen hennes) Gaute Grutta Grav Gunnvor Hals Endel mannlige TV-kokker som står og bøyer og rister hele seg over grytene Vebjørn Rodal Knutsen & Ludvigsen Ari Behn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anton.25 Skrevet 1. juli 2004 #35 Del Skrevet 1. juli 2004 Høybråtens trynet har jeg aldri likt (noe med øynene hans som sier død) Tommy Steine har det kvalmeste trynet jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. juli 2004 #36 Del Skrevet 1. juli 2004 Tråden stenges! Fra reglene: Du kan ikke poste innlegg som inneholder: Personangrep/persondebatter Det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Lea (moderator) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg