Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2004 #1 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg har et vanskelig valg mellom han sleske gnomen i spiderman, eller han rike fyren med diamanten i titanic. Dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juni 2004 #2 Del Skrevet 29. juni 2004 Denne må jeg nok grunne på til en gang jeg er litt mer våken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. juni 2004 #3 Del Skrevet 30. juni 2004 Trygve Rønningen - ingen over, ingen ved siden...*brrrr* :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. juni 2004 #4 Del Skrevet 30. juni 2004 Trygve Rønningen - ingen over' date=' ingen ved siden...*brrrr* :-?[/quote'] Jupp!! kunne ikke vært mer enig!! Han er slesk han!! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 30. juni 2004 #5 Del Skrevet 30. juni 2004 Rune Rudberg. Grøss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 30. juni 2004 #6 Del Skrevet 30. juni 2004 Tommy Steine. Fysj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 30. juni 2004 #7 Del Skrevet 30. juni 2004 Arve Juritzen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 30. juni 2004 #8 Del Skrevet 30. juni 2004 Tommy Steine. Fysj. Å, ja! Han også! Han er bare teit!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 30. juni 2004 #9 Del Skrevet 30. juni 2004 Helt enig i alle de ovennevnte. Jeg så forøvrig Rune Rudberg i påska, midt på natta på en bensinstasjon i Trøndelag. Sto i kaffekø rett bak ham. Han var helt overbevist om at han var en storsjarmør . Jeg overså ham fullstendig, og det kunne jeg, for jeg raget et halvt hode over ham + Vokalisten i Vikingarna, hva heter han igjen, ekkel er han i alle fall. + Knut Bjørnsen + Roald Øyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzo Skrevet 30. juni 2004 #10 Del Skrevet 30. juni 2004 Kjell Magne Bondevik -no doubt- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 30. juni 2004 #11 Del Skrevet 30. juni 2004 Rune Rudberg. Grøss... Med Jan Werner på en god andreplass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 30. juni 2004 #12 Del Skrevet 30. juni 2004 kjempe enig. *grøsse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. juni 2004 #13 Del Skrevet 30. juni 2004 + Roald Øyen Hva :o Må'kke være slem mot Roald Øyen - jeg digger Roald Øyen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 30. juni 2004 #14 Del Skrevet 30. juni 2004 Hva :o Må'kke være slem mot Roald Øyen - jeg digger Roald Øyen :-) Sorry, Suzy. :oops: Men jeg får bare frysninger av fyren, selv om jeg ser jule- og påskenøtter for konkurransens skyld. Men trøst deg med at du får digge ham i fred... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 30. juni 2004 #15 Del Skrevet 30. juni 2004 Christer Sjögren heter han selvsagt, han sleskingen i Vikingarna. Blææh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. juni 2004 #16 Del Skrevet 30. juni 2004 Sorry, Suzy. :oops: Men jeg får bare frysninger av fyren, selv om jeg ser jule- og påskenøtter for konkurransens skyld. Men trøst deg med at du får digge ham i fred... Ehm.. :oops: Han ligner litt på onkelen min, som er så snill og grei - tror det er derfor jeg liker ham så godt Christer er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2004 #17 Del Skrevet 30. juni 2004 Hva? Jeg har en bekjent patetisk kirkebrenner som heter det samme! Jobber vikingarna undercover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 30. juni 2004 #18 Del Skrevet 30. juni 2004 Sikkert! Med DET ekle, sleske, lure-alle-bestemødre-trynet har han sikkert masse galt, ulovlig og patetisk på samvittigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. juni 2004 #19 Del Skrevet 30. juni 2004 Hva? Jeg har en bekjent patetisk kirkebrenner som heter det? Jobber vikingarna undercover? Stadig nye avsløringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Felicity Skrevet 30. juni 2004 #20 Del Skrevet 30. juni 2004 Ole Klemmetsen M/FAMILIE!!!!!! Er på TV'en støtt og stadig, og jeg blir like kvalm hver gang. Jan Eggum........ urk...... Knut Bjørnsen...... dobbelt urk ........... Rune Larsen...... nei fa'n, nå må jeg spy.... *løpe ut og finne spypose* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg