Gå til innhold

Sleskeste trynet på skjermen

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Jeg har et vanskelig valg mellom han sleske gnomen i spiderman, eller han rike fyren med diamanten i titanic.

Dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygve Rønningen - ingen over' date=' ingen ved siden...*brrrr* :-?[/quote']

:Nikke: Jupp!! kunne ikke vært mer enig!!

Han er slesk han!! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig i alle de ovennevnte. Jeg så forøvrig Rune Rudberg i påska, midt på natta på en bensinstasjon i Trøndelag. Sto i kaffekø rett bak ham. Han var helt overbevist om at han var en storsjarmør :kvalm: . Jeg overså ham fullstendig, og det kunne jeg, for jeg raget et halvt hode over ham :hoho:

+ Vokalisten i Vikingarna, hva heter han igjen, ekkel er han i alle fall.

+ Knut Bjørnsen

+ Roald Øyen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+ Roald Øyen

Hva :o

Må'kke være slem mot Roald Øyen - jeg digger Roald Øyen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva :o

Må'kke være slem mot Roald Øyen - jeg digger Roald Øyen :-)

Sorry, Suzy. :oops: Men jeg får bare frysninger av fyren, selv om jeg ser jule- og påskenøtter for konkurransens skyld. Men trøst deg med at du får digge ham i fred...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, Suzy. :oops: Men jeg får bare frysninger av fyren, selv om jeg ser jule- og påskenøtter for konkurransens skyld. Men trøst deg med at du får digge ham i fred...

Ehm.. :oops:

Han ligner litt på onkelen min, som er så snill og grei - tror det er derfor jeg liker ham så godt

Christer er :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert! Med DET ekle, sleske, lure-alle-bestemødre-trynet har han sikkert masse galt, ulovlig og patetisk på samvittigheten. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Jeg har en bekjent patetisk kirkebrenner som heter det? Jobber vikingarna undercover?

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Stadig nye avsløringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Felicity

Ole Klemmetsen M/FAMILIE!!!!!! Er på TV'en støtt og stadig, og jeg blir like kvalm hver gang.

Jan Eggum........ urk...... Knut Bjørnsen...... dobbelt urk ........... Rune Larsen...... nei fa'n, nå må jeg spy....

*løpe ut og finne spypose*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...