AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 hei KG-ere Jeg va nylig på konsert med Nordic Tenors i Hellebergshillaren og la godt merke til han blonde (Sveinung Hølmebakk). Synes han var veldig sjarmerende og lurer på om noen her vet om han er singel? Googler han og ser søkeforslag som kommer opp er "Sveinung Hølmebakk gift", så regner med han har/er gift, men finner ingenting om dette. Hilsen ei som ble litt betatt;) Anonymous poster hash: fd8fa...3a7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Nei, han er ikke interessert i en tilfeldig kjerring på nett. Nei, du elsker han ikke. Legg den tanken nå fra deg, legg deg til å sove og lev i virkeligheten fra i morgen av. Anonymous poster hash: 54a5d...9aa 12
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Nei, han er ikke interessert i en tilfeldig kjerring på nett. Nei, du elsker han ikke. Legg den tanken nå fra deg, legg deg til å sove og lev i virkeligheten fra i morgen av. Anonymous poster hash: 54a5d...9aa Jeg har ikke sagt jeg elsker han heller. Er bare litt nysgjerrig? Er ikke slik at jeg skal gå ned på kne akkurat… Veldig så gretne vi var da. Anonymous poster hash: fd8fa...3a7 16
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Du må nok være ganske pen og interessant dersom du skulle hatt noen som helst sjans. Er du det? Anonymous poster hash: 68866...661
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #5 Skrevet 4. august 2014 Jeg har ikke sagt jeg elsker han heller. Er bare litt nysgjerrig? Er ikke slik at jeg skal gå ned på kne akkurat… Veldig så gretne vi var da. Anonymous poster hash: fd8fa...3a7 Og hvordan ville du opplevd det hvis vilt fremmede mannspersoner drev med googling av deg, spurte rundt etter hvem du hengte med, om du var gift eller singel, skrev at de var smått betatt av deg, osv? Hvis du rent faktisk bryr deg om denne personen så lar du han være. Anonymous poster hash: 54a5d...9aa 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 Og hvordan ville du opplevd det hvis vilt fremmede mannspersoner drev med googling av deg, spurte rundt etter hvem du hengte med, om du var gift eller singel, skrev at de var smått betatt av deg, osv? Hvis du rent faktisk bryr deg om denne personen så lar du han være. Anonymous poster hash: 54a5d...9aa Ja, jeg skal ikke oppsøke han, slapp av. Var bare nysgjerrig på om mannen er gift eller ei. Forstår ikke hvorfor dere nærmest skal gå til angrep på meg. Han er da en kjent person, så googling må han regne med. Anonymous poster hash: fd8fa...3a7 7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #7 Skrevet 4. august 2014 Du må nok være ganske pen og interessant dersom du skulle hatt noen som helst sjans. Er du det? Anonymous poster hash: 68866...661 Nei, og jeg skal ikke sjanse heller. Var bare nysgjerrig, ok? Anonymous poster hash: fd8fa...3a7 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #9 Skrevet 4. august 2014 Ja, jeg skal ikke oppsøke han, slapp av. Var bare nysgjerrig på om mannen er gift eller ei. Forstår ikke hvorfor dere nærmest skal gå til angrep på meg. Han er da en kjent person, så googling må han regne med. Anonymous poster hash: fd8fa...3a7 Dette er ikke personlig ment, jeg aner ikke en gang hvem du er. Jeg reagerer derimot på at noen ønsker å få personlige opplysninger om en vilt fremmed person. Jeg ville reagert på akkurat samme måte om det var deg noen etterlyste informasjon om. Slikt gjør man bare ikke. Hva tror du vil skje hvis du ringer noen av denne personens nære eller kjente og spør om diverse personlige ting? Tror du det vil bli oppskattet? Bli satt pris på? Det tror ikke jeg heller. Anonymous poster hash: 54a5d...9aa 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #10 Skrevet 4. august 2014 Dette er ikke personlig ment, jeg aner ikke en gang hvem du er. Jeg reagerer derimot på at noen ønsker å få personlige opplysninger om en vilt fremmed person. Jeg ville reagert på akkurat samme måte om det var deg noen etterlyste informasjon om. Slikt gjør man bare ikke. Hva tror du vil skje hvis du ringer noen av denne personens nære eller kjente og spør om diverse personlige ting? Tror du det vil bli oppskattet? Bli satt pris på? Det tror ikke jeg heller. Anonymous poster hash: 54a5d...9aa Nå er ikke han en vilt fremmed person da og man bør tåle litt når man er en kjent person. Uansett, jeg fikk ikke svar på det jeg lurte på og vil nok heller ikke få det. KGere er flinke til å dra folk ned i gjørma har jeg forstått. Derfor melder jeg meg heller ut her. Det var aldri noen hensikt å virke gal men jeg lurte bare på om han var singel eller ei. På samme måte som jeg av og til kunne lure på om Tone Damli hadde fått seg kjæreste etter bruddet med Aksel. Hadetbra :o) Anonymous poster hash: fd8fa...3a7 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #11 Skrevet 5. august 2014 Her står det at han er gift, men det er jo åtte år siden, så hva han er nå er ikke godt å si... http://touch.h-avis.no/puls/humortenorer-shower-i-oslo-1.1704515Anonymous poster hash: 007fd...509
silkestrå Skrevet 5. august 2014 #12 Skrevet 5. august 2014 På profilen hans på Facebook står det at han er singel
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #13 Skrevet 5. august 2014 Ja, jeg skal ikke oppsøke han, slapp av. Var bare nysgjerrig på om mannen er gift eller ei. Forstår ikke hvorfor dere nærmest skal gå til angrep på meg. Han er da en kjent person, så googling må han regne med. Anonymous poster hash: fd8fa...3a7 Det har tidligere vært folk her på forumet som har hengt seg sykelig opp i diverse mannlige kjendiser og forsøplet forumet med masse poster om disse. Jeg sier IKKE at du er en sånn en, men det er derfor enkelte kan bli litt aggressive av alt som minner om stalkertendenser Anonymous poster hash: 74b3e...fa5 2
Gjest Ung tøff mann Skrevet 5. august 2014 #14 Skrevet 5. august 2014 Dette er ikke personlig ment, jeg aner ikke en gang hvem du er. Jeg reagerer derimot på at noen ønsker å få personlige opplysninger om en vilt fremmed person. Jeg ville reagert på akkurat samme måte om det var deg noen etterlyste informasjon om.Anonymous poster hash: 54a5d...9aa Enig. Hvis en dame som jeg ikke kjenner skulle finne meg attraktiv og spurte litt rundt om noen visste om jeg var singel eller ikke så hadde det vært skikkelig creepy.. 1
Gjest Faerunpedia Skrevet 5. august 2014 #15 Skrevet 5. august 2014 Dette er ikke personlig ment, jeg aner ikke en gang hvem du er. Jeg reagerer derimot på at noen ønsker å få personlige opplysninger om en vilt fremmed person. Jeg ville reagert på akkurat samme måte om det var deg noen etterlyste informasjon om. Slikt gjør man bare ikke. Hva tror du vil skje hvis du ringer noen av denne personens nære eller kjente og spør om diverse personlige ting? Tror du det vil bli oppskattet? Bli satt pris på? Det tror ikke jeg heller.Anonymous poster hash: 54a5d...9aa Vel jeg hadde nå tatt det som et kompliment om noen hadde spurt mine venner eller bekjente om jeg var singel.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #17 Skrevet 5. august 2014 Haha er det så rart eller unormalt å lure på om folk er opptatt eller ei?Anonymous poster hash: f1e17...5c8
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #18 Skrevet 5. august 2014 Haha, han har kjæreste Han har ikke det Anonymous poster hash: 9174a...8ef
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #19 Skrevet 5. august 2014 https://www.facebook.com/holmebakk/about Anonymous poster hash: b7673...cdf 1
sofie777 Skrevet 5. august 2014 #20 Skrevet 5. august 2014 Såvidt jeg vet, siden jeg har gått i samme pinsemenighet som han har vært innom, så er han gift. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå