Gå til innhold

Hvor kjøper dere undertøy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke butikker liker dere å kjøpe undertøy fra? Jeg trenger tips til hvilke butikker jeg kan gå innom når jeg skal handle noen nye BHer og gstrenger :)

Anonymous poster hash: 61030...bdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg handler for det meste på hm og lindex. Der er utvalget stort, og selv om kvaliteten ikke er den beste så funker det fint for min del.

Skrevet

Det varierer. Har undertøy fra Victoria's Secret, Aerie, Freya, H&M og Change. Dessuten fins det jo mange andre undertøysforretninger som selger forskjellige merker :)

Gjest thesledge
Skrevet

Kjøper alt på H&M, finner størrelsene mine der og er fornøyd med undertøyet derfra. Har også kjøpt mye fra Cubus tidligere, men finner ikke min nåværende størrelse der lenger. Liker ikke trusene derfra heller.

Skrevet

Jeg kjøper merket Ella M på Lindex - litt dyrere, men mye bedre kvalitet og passform :)

Skrevet

Cubus :) Kjøper den "dyre" varianten de har på bher, husker ikke hva den heter. Finner ikke 70C på f.eks. H&M, der jeg handlet mye undertøy før.

AnonymBruker
Skrevet

Timarco.no

Helt supre på levering og bytting.

Trenger en hjelp så ordner de opp, raskt og effektivt.

Anonymous poster hash: efd03...8d2

Skrevet

Kjøper på mest på Lindex og H&M, men og noe på Cubus.

Skrevet (endret)

Mest på Change, da de har store str. Dvs over D.. Syns det er latterlig dårlig utvalg generelt.

Men også litt på HM osv, i hovedsak da truser.

Kjøper også en del i utlandet i butikker jeg kommer over.

Endret av Lille Rosa
AnonymBruker
Skrevet

BHer kjøper jeg kun fra Triumf. Det er nesten umulig å finne i riktig størrelse i de store kleskjedene straks man må opp en del i cupstørrelse.

Truser/hipstere osv kjøper jeg gjerne fra KappAhl. Elsker stoffet i Creme-undertøyet, det bruker jeg når jeg slaffer rubdt, er i skogen eller på trening siden det er så behagelig.

Anonymous poster hash: c38a6...def

Skrevet

Når jeg er i London kjøper jeg med meg mye undertøy fra Primark. Utrolig bra kvalitet, billig og godt utvalg! :)

Skrevet

Change har best utvalg på g strenger og bher synes jeg. hm og lindex har ikke størrelsen min

Gjest Lille-pus
Skrevet

Når jeg er i Stavanger er Tjølsen the one and olly. Ingen over, ingen ved siden.

Ellers handler jeg fra Pour Moi? og Kiss Me Deadly på nett, og fra min VIP Clinique som forhandler Prima Donna og Marie Jo.

Skrevet (endret)

Når jeg er i Stavanger er Tjølsen the one and olly. Ingen over, ingen ved siden.

Ellers handler jeg fra Pour Moi? og Kiss Me Deadly på nett, og fra min VIP Clinique som forhandler Prima Donna og Marie Jo.

Jeg finner mye fint på nettet, særlig for oss som bruker større cup enn D, men tør aldri å bestille fra nettet.

Hvordan er din erfaring? Det er jo generelt veldig forskjell fra modell til modell, selv innenfor samme merke.

Er så mye lekkert, så skulle gjerne tatt sjansen. Men er jo ekstra kjipt om det ikke passer, når man bestiller fra utlandet..

Endret av Lille Rosa
AnonymBruker
Skrevet

Alle BH'ene mine er fra Victoria's Secret. Det meste av fine truser, g-strenger, hipstere etc. er også derfra.

Anonymous poster hash: 3d87f...7f2
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg finner mye fint på nettet, særlig for oss som bruker større cup enn D, men tør aldri å bestille fra nettet.

Hvordan er din erfaring? Det er jo generelt veldig forskjell fra modell til modell, selv innenfor samme merke.00

Er så mye lekkert, så skulle gjerne tatt sjansen. Men er jo ekstra kjipt om det ikke passer, når man bestiller fra utlandet..

Jeg kjenner meg selv og mine pupper såpass godt nå, så jeg bruker øyemål på modellene, og bestiller etter det :sjokk:

Og det passer.

Kiss Me Deadly er veldig normale i størrelsene. En 32DD hos dem er en Marie Jo 70E, - ferdig snakka.

Hos Pour Moi er modellen St. Tropez litt romslig, så der bruker jeg 32D. I de andre modellene deres er jeg en 32DD, altså 70E, selv om DD egentlig er 3/4 av en E cup ;)

- det skal ikke være enkelt... anbefaler at du tar utgangspunkt i at DD tilsvarer vår E, og deres E da blir vår F osv oppover.

Jeg anbefaler å gi Pour Moi? er forsøk med salgsvarene deres akkurat nå, fordi da får du deg en BH til litt over 100-lappen og slipper både toll og mva.

Skrevet

Har handler mye på victorias secret når jeg har vært i utlandet. Her hjemme går det mest i cubus, da de er en av de få billigkjedene med fint undertøy som går i størrelse 80e. Ellers handler jeg litt på nett om jeg kommer over noe fint jeg liker eller andre butikker i utlandet :)

Skrevet

H&M, helt grei og billig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...