Gå til innhold

Naken

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Fighter

Synes det er så søtt at du kaller meg pys. Det er sånt godslig kjælenavn. Blir nesten rørt. :oops:

Nå skal det ingenting til før jeg blir rørt heller da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I all verden!! Denne har jeg ikke sett før nå!! :oops: (Og nå fikk jeg fikk hint...).

Er nesten aldri innom her, ser dere.

Men så koselig at du synes det, pys! :wink:

Men det skulle bare mangle at du ikke skulle ha et koselig kallenavn,- du som er en så koselig person! :klem2:

Håper du begynner å få det bedre snart,- er så trist at du har det vondt. :trøste: (Men livet er jo dessverre sånn at vi før eller siden må gjennom lignende ting, alle sammen :-( ). Det er vel bare å prøve å komme seg gjennom det på best mulig måte, og vite at det faktisk er lys i enden av tunnellen, selv om det kanskje ikke virker sånn alltid.

Glad du er her på kg pys! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter
I all verden!! Denne har jeg ikke sett før nå!! :oops: (Og nå fikk jeg fikk hint...).

Er nesten aldri innom her, ser dere.

Men så koselig at du synes det, pys! :wink:

Men det skulle bare mangle at du ikke skulle ha et koselig kallenavn,- du som er en så koselig person! :klem2:

Håper du begynner å få det bedre snart,- er så trist at du har det vondt. :trøste: (Men livet er jo dessverre sånn at vi før eller siden må gjennom lignende ting, alle sammen :-( ). Det er vel bare å prøve å komme seg gjennom det på best mulig måte, og vite at det faktisk er lys i enden av tunnellen, selv om det kanskje ikke virker sånn alltid.

Glad du er her på kg pys! :klem:

Du ma ikke skrive så mye fint om meg, da blir jeg både rørt og forlegen. :oops:

Koselig med kallenavn og koselig at du(og forhåpentligvis andre)setter pris på å ha meg her. Alltid godt å vite, spesielt når jeg ikke føler meg på topp.

Har mye å tenke på for tiden. Det jeg ikke kan gjøre noe med kan jeg ikke gjøre noe med, men jeg håper i hvert fall det blir orden på ting so kan ordne seg.

:klem2: Til Naken og alle der andre som støtter meg i en vanskelig tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...