Gjest Fighter Skrevet 29. juni 2004 #1 Del Skrevet 29. juni 2004 Synes det er så søtt at du kaller meg pys. Det er sånt godslig kjælenavn. Blir nesten rørt. :oops: Nå skal det ingenting til før jeg blir rørt heller da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juni 2004 #2 Del Skrevet 29. juni 2004 Naken er søt, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. juni 2004 #3 Del Skrevet 30. juni 2004 Søte Naken! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 8. juli 2004 #4 Del Skrevet 8. juli 2004 I all verden!! Denne har jeg ikke sett før nå!! :oops: (Og nå fikk jeg fikk hint...). Er nesten aldri innom her, ser dere. Men så koselig at du synes det, pys! Men det skulle bare mangle at du ikke skulle ha et koselig kallenavn,- du som er en så koselig person! :klem2: Håper du begynner å få det bedre snart,- er så trist at du har det vondt. :trøste: (Men livet er jo dessverre sånn at vi før eller siden må gjennom lignende ting, alle sammen :-( ). Det er vel bare å prøve å komme seg gjennom det på best mulig måte, og vite at det faktisk er lys i enden av tunnellen, selv om det kanskje ikke virker sånn alltid. Glad du er her på kg pys! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 8. juli 2004 #5 Del Skrevet 8. juli 2004 Og til lunacia og Saeria: :kysse: Right back atcha!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 8. juli 2004 #6 Del Skrevet 8. juli 2004 I all verden!! Denne har jeg ikke sett før nå!! :oops: (Og nå fikk jeg fikk hint...). Er nesten aldri innom her, ser dere. Men så koselig at du synes det, pys! Men det skulle bare mangle at du ikke skulle ha et koselig kallenavn,- du som er en så koselig person! :klem2: Håper du begynner å få det bedre snart,- er så trist at du har det vondt. :trøste: (Men livet er jo dessverre sånn at vi før eller siden må gjennom lignende ting, alle sammen :-( ). Det er vel bare å prøve å komme seg gjennom det på best mulig måte, og vite at det faktisk er lys i enden av tunnellen, selv om det kanskje ikke virker sånn alltid. Glad du er her på kg pys! Du ma ikke skrive så mye fint om meg, da blir jeg både rørt og forlegen. :oops: Koselig med kallenavn og koselig at du(og forhåpentligvis andre)setter pris på å ha meg her. Alltid godt å vite, spesielt når jeg ikke føler meg på topp. Har mye å tenke på for tiden. Det jeg ikke kan gjøre noe med kan jeg ikke gjøre noe med, men jeg håper i hvert fall det blir orden på ting so kan ordne seg. :klem2: Til Naken og alle der andre som støtter meg i en vanskelig tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå